דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון מסחר יומי- להאמין בעצמך
מסחר יומי- להאמין בעצמך
דודו רוז 18/04/13 |  צפיות: 3150

"לא יודעת.. נראה לי שזה ממש קשה ונועד לאנשי עסקים מתוחכמים כאלו", ענתה טלי ויהודה הנהן בראשו לשלילה. הוא האמין שהוא יכול ורצה להוכיח לאחותו הקטנה שאם רוצים – אפשר להצליח.

יהודה היה בן עשרים ושש. בחור חכם ונבון. בעברו, בתיכון, בצבא ובצופים הצליח יהודה לא פעם להתגבר על קשיים לימודיים, פיזיים, מנטאליים ורוחניים. כל אלו העלו את ביטחונו העצמי ועזרו לו להאמין בעצמו.

יהודה לא האמין בכוחו של המזל, וודאי שלא במקרה של מסחר. הוא הבין כי קריאת חומר מהאינטרנט ושימוש בטבלת אקסל לא ילמדו אותו את החומר כהלכה וכי אם ברצונו לסחור בצורה נכונה, יהיה עליו לרכוש השכלה בתחום, רק כך יוכל הוא להגדיל את סיכוייו להרוויח כספים.

מסחר יומי-  עולים בסולם השטרות

מפני שיהודה לא הכיר בכלל את שוק ההון הוא החליט להירשם אל קורס שוק ההון למתחילים. הוא הבין כי הכרת שוק ההון הינה הכרחית עבורו ונרשם אל בית ספר אשר עסק בנושא לימוד מסחר. בתחילת הדרך היה לימוד שוק ההון קשה ביותר, אך בעזרתם של מורים מנוסים ואפשרות לבצע מסחר בזמן אמת, לעבור חפיפה מקצועית עד להגעה לתוצאות, לבצע שיעורים און ליין מהמחשב האישי בבית ואפשרות לחזור על שיעורים ללא כל הגבלה, הצליח יהודה לעבור את המכשולים. במהלך השיעורים למד יהודה על בורסה אמריקאית, בורסה ישראלית, היתרונות והחסרונות אשר קיימים בכל אחת וסגנונות רבים של מסחר בבורסה.

ככל שעבר הזמן הבין יהודה את השיטות, הטכניקות וסגנונות החשיבה הרבים. נוסף על כך, הקפיד יהודה ללמוד מטעויות שונות אשר ביצעו סוחרים מנוסים ממנו. יהודה היה נחוש בדעתו להצליח ולהפוך לסוחר מן השורה הראשונה.

בעזרת הלימודים האינטנסיביים הצליח יהודה להפוך את התיאוריה למעשה וכאשר יצא אל השוק והתחיל לסחור, הקפיד לנהוג בשיקול דעת וקור רוח. יהודה שמר על כספו ולא לקח סיכונים מיותרים. מכיוון שנהג בצורה זו, הצליח תוך זמן קצר יחסית להרוויח כספים ולראות ברכה בעמלו. עולם הבורסה היה מרתק מאוד. מאז שהתחיל יהודה לעסוק במסחר הוא לא חווה שעמום לרגע. המסחר היה מסקרן, מאתגר ומלא באנרגיה.

לאחר תקופה בה עסק יהודה בסגנון המסחר האהוב עליו- מסחר יומי, עבד מביתו, מהמחשב האישי שלו, בשעות אשר היו נוחות עבורו ובצורה עצמאית, ניגשה אליו אחותו ואמרה לו תודה. "על מה תודה?" שאל אותה יהודה. "על כך שהוכחת לי שאם רוצים אפשר ללמוד ולעשות הכל", ענתה הילדה. יהודה חייך אל אחותו חיבק אותה ואמר לה :" תמיד תאמיני בעצמך ותראי שתצליחי להשיג את כל מה שתרצי".אחרי שתי דקות הוסיף: " טוב..כמעט כל מה שתרצי".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דודו רוז


 


מאמרים נוספים מאת דודו רוז
 
מסחר יומי- להאמין בעצמך
18/04/13 | שוק ההון
מסחר יומי- חושב שאתה מסוגל? "אתה באמת חושב שאתה מסוגל להרוויח באמצעות מסחר יומי?" שאלה טלי את אחיה הגדול יהודה. "מדוע לא? את לא מאמינה שאני יכול?" ענה לה אחיה מופתע לגמרי משאלתה.

לימוד שוק ההון- ללכת נגד הזרם
17/04/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון- פתוח לקהל הרחב עולם המסחר הינו זירת בעלת פוטנציאל רב ליצירת רווחים. הדבר גורם לאנשים רבים לפנטז על הצלחה מהירה אשר תוביל לשינוי ניכר במצבם הכלכלי. למרות שבהחלט מדובר על שוק בו ניתן להרוויח, אין בו קסמים וכדי להתעשר יש ללמוד בצורה שיטתית ויסודית.

לימודי שוק ההון- ללמוד ובזהירות
18/03/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון- לדעת מה אתה עושה כל אחד מאיתנו היה שמח להיות מיליונר, ואם לא מיליונר אז עשיר מאוד ואם לא עשיר מאוד אז רק עשיר. ישנן דרכים מגוונות ליצירת רווחים, לא כולן מתאימות לכל אחד. ישנם אנשים בוחרים להרוויח את הונם באמצעות עבודה מסביב לשעון, אנשים אשר מבצעים תפקידים בכירים, אנשים אשר בוחרים להמר, אנשים אשר מסתכנים בכדי להרוויח את כספיהם ועוד דרכים רבות אחרות.

לימודי שוק ההון- רחוק מכאן
17/02/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון- מגדילים ראש וכיס די. נשבר לך מהעבודה המשעממת שלך. כבר עשרים שנה שאתה הולך לאותו המשרד ועושה את אותן הפעולות בדיוק- עונה לאותם הטלפונים ורושם את אותן התזכורות. לא הגיע הזמן ללמוד משהו חדש? להתנסות קצת? להתחדש? מה אתה אומר? בא לך לשנות כיוון ולטבול את הרגל בעולם קצת שונה מהעולם אליו הורגלת?

קורס אג"ח- כי דברים כאלו כדאי לדעת
21/01/13 | שוק ההון
קורס אג"ח- "לאן?"- אל הבורסה! לאחר ההליכה בתלם המסגרות השונות, ביניהן התיכון והצבא, מגיעים צעירים רבים אל שלב הבחירה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI