דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים הפקת אירועים – לא כוס התה של כולם
הפקת אירועים – לא כוס התה של כולם
מיכל ז 08/04/13 |  צפיות: 2533

עריכת אירועים אינה דבר קל ויש הרבה לבטים עוד לפני שהחלטנו איזה אולם להזמין, מספר מוזמנים ואילו אנשי מקצוע. תחילה, יש להחליט איזה סגנון של אירוע רוצים לערוך ורק אחר כך אפשר לחפש מקום מתאים עם אווירה מתאימה שתענה על הציפיות ותספק את רוב הדרישות.

אירועים במרכז שונים מאירועים בצפון או בדרום מבחינת נראות המקום, אופי המקום והאנשים שגרים בו, המנטליות ועוד. כאשר ניגשים לבחור מקום, יש לזכור מי אותם מוזמנים והאם הם יתחברו למקום ולתפריט האוכל המוזמן ולצורת ההגשה. נכון שהאירוע הוא בשביל בעלי השמחה אך יש בנו את הרצון לרצות את האורחים בכדי שיהנו ויספרו לכולם עד כמה נהנו באירוע.

לאחר מסירת ההזמנות לאורחים, נהוג ליצור קשר עם אותם מוזמנים ולבקש אישורי הגעה מכל אחד ואחד, וזאת על מנת לייעל את סידור מקומות הישיבה בשולחנות ולסדר פתקים עם שמות ומספר שולחן ולמנוע את העיכוב והאי נעימות של האורח בחיפוש אחר מקום ישיבה. בצורה זו הכניסה לאולם והישיבה סביב השולחנות תהיה מהירה ותחסוך אי נעימויות בחיפוש אחר מקום לשבת ומריבות מיותרות.

ניתן לשכור את שירותיהם של מארגנים שעיסוקם הוא הפקת אירועים בטבע או במקום סגור על מנת שיתעסקו בכל הדברים והפרטים שאין לנו זמן להתעסק בהם כגון סידורי פרחים, העברת רשימת שירים לדי ג'יי, תיאום ימי צילומים ומספר צלמים באירוע, הזמנת אטרקציות, קבלת אישורי הגעה וכן הלאה.

כמובן שלא כולם יכולים להרשות לעצמם להעסיק מארגני אירועים ונאלצים להתמודד בעצמם עם הפקת האירוע ומתחילים לעשות זאת חודשים רבים לפני על מנת שיוכלו להספיק לסגור את כל הדברים שרצו ולתפוס את אנשי המקצוע הרצויים בתאריך של האירוע אותו סגרו. לא כולם נהנים מכמות הסידורים, הריצות והלחץ המופעל מרוב המטלות שיש לעשות לפני האירוע אך יש כאלו שנהנים ומרגישים סיפוק רב מארגון האירוע ואוהבים להיות מעורבים בכל דבר שקורה, ומיד אחרי האירוע הם מרגישים תחושת ריקנות. הפקת אירוע ואירגונו ממלא את סדר היום במידה רבה שתחושת הריקנות שאחרי ידועה ומוכרת.

חשוב להנות מהתהליך אך גם יש לזכור כי ארגון אירוע הוא משהו זמני ובסוף האירוע חוזרים לשגרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI