דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי
פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי
יורם פרקט מכירה והתקנה 12/04/13 |  צפיות: 3664

פרקטים במבוק מי לא שמע על במבוק באופן כללי. הבמבוק נקרא חיזרן בעברית למי שלא יודע bamboo באנגלית.

כולם מכירים את הבמבוק ממוצרים שונים לבית ולחצר, לאקי במבוק הצמח הסיני שמסמל מזל והצלחה, קני במבוק, ריהוט במבוק לחצר ולגינה, גדרות במבוק, צמחיה של במבוק בגינה ועוד כהנא וכהנא מוצרי במבוק שונים.

לאחרונה חדר הבמבוק גם לכל מה שקשור לריצוף פנים ולמעשה פרקט במבוק הפך טרנד אופנתי ומבוקש. האם פרקט במבוק הוא רק אופנתי או פרקט במבוק מוצר אמיתי ושווה ? ממה עשוי פרקט במבוק ? כמה זה עולה לנו ?

ראוי לציין כאן שבמבוק אינו עץ. הבמבוק הוא ממשפחת הדשא וגדל בצורה של קנים ארוכים במקומות שונים אבל עושים בפרקט במבוק שימוש דומה לעץ בגלל עוביים אורכם וחוזקם של קני הבמבוק.

חייבים להבין שגם בפרקט במבוק יש מוצרים שונים מאד זה מזה הן בסוג שלהם והן במחיר ואפילו בשיטת ההרכבה של פרקט במבוק טבעי.הסוג הראשון הוא פרקט במבוק שמיוצר מבמבוק אמיתי ומעובד לצורה של לוחות פרקט במבוק גושני, הסוג השני הוא פרקט במבוק שכבתי ובל נשכח את הפרקט למינציה במבוק שהוא למעשה אינו עשוי מבמבוק בכלל אלא רק דמוי במבוק במראה שלו.

כל סוגי הפרקט במבוק נכנסו חזק לאופנה והם מבוקשים בשל כמה סיבות:לפרקט במבוק עמידות וחוזק לאורך זמן, יש מגמה של חזרה למוצרים ירוקים ובנייה ירוקה ומבחינה זו פרקט מבמבוק נחשב מוצר ירוק, איכותי ויוקרתי, אך גם בגלל הגוונים שמאפיינים את במבוק בדרך כלל שמתאימים לסגנונות עיצוב שונים ולמעשה לכל בית.

על אף שיש הרבה זנים של קני במבוק בעולם, פרקטים מבמבוק מגיעים בדרך כלל בשני גוונים ראשיים, פרקט במבוק צהוב או פרקט במבוק אדום וכמובן שבפרקט שאינו טבעי ומיוצר בצורה תעשייתית
ניתן למצוא פרקט במבוק בגוונים רבים ושונים נוספים. נוכל לראות פרקט במבוק בצבעים שונים לחלוטין מהצבע של הבמבוק המקורי בטבע ולבחור גווני פרקט במבוק לפי הטעם, הריהוט וסגנון העיצוב הרצוי.

פרקט במבוק צהוב הוא הכי מוכר והכי מבוקש בעיקר בגלל הגוון שלו הפרקט במבוק הצהוב שמצד אחד אינו כהה אלא בהיר למדי ומצד שני בניגוד לפרקט לבן נותן אפקט טבעי וכפרי משהו.

אפשר למצוא פרקט במבוק בגוון צהבהב בהיר או כהה יותר בהתאם לסוג פרקט והגימור שעליו, לדוגמא פרקט במבוק בגימור לכה יהיה כהה יותר מהבמבוק הטבעי.לפרקט במבוק אדום יש ייחוד ואופי משלו והוא יכול להעניק תחושה יוקרתית ומיוחדת לכל מקום וגם כאן ניתן למצוא פרקט במבוק בגוונים שונים החל מאדום, חום בהיר או כהה לפי סוג הפרקט והגימור שעליו.

אם מתחשק לכם פרקט במבוק עליכם לבחור קודם כל בהתאם ליכולת הכספית שלכם איזה סוג פרקט במבוק כי ההבדלים בין סוגי הפרקט במבוק מבחינת המחיר גדולים.
האם לבחור פרקט במבוק גושני שהוא היקר ביותר מבין סוגי הפרקט פרקט או פרקט במבוק שכבתי שהוא עדיין יקר יחסית אבל הרבה פחות מפרקט במבוק טבעי וגם ההתקנה שלו זולה יותר במידה שבוחרים בפרקט במבוק שכבתי ומרכיבים אותו בהנחה ולא בהדבקה.

האפשרות הזולה והעממית יותר לפרקט במבוק לריצוף פנים אבל בהחלט לא פחות טובה היא לבחור בפרקט למינציה דמוי במבוק וכאן המבחר גדול של פרקטים למינציה בגווני במבוק וגם המחיר שווה לכל נפש הן במחיר הפרקט עצמו והן בעלות ההרכבה של פרקט למינציה דמוי במבוק.

לא נסיים לפני שנזכיר כי אם ה"לאקי במבוק" הוא צמח במבוק שמביא מזל, הצלחה, ואושר למה בעצם לא רצפת פרקט במבוק שתביא אותו מזל טוב לבית שלכם.
ראינו כבר שלרצפת פרקט במבוק יתרונות רבים, יופי, אופנה, מראה כפרי ולא כבד מידי, חוזק ועמידות, פרקט במבוק ידידותי לסביבה, כך שמדוע לא להתחדש ברצפת פרקט במבוק לבית עם במקביל גם אותה רצפת פרקטים במבוק תביא ברכה ומזל ? 


יורם פרקט מכירה והתקנה

המומחה לפרקטים מבין ראשוני הענף בארץ

טל: 050-9911998






© כל הזכויות שמורות ליורם פרקט

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יורם פרקט מכירה והתקנה

יורם פרקט מכירה ו התקנה

פרקטים וריצוף עץ לבית ולעסק

ביקור יעוץ מקצועי ודוגמאות פרקטים עד בית הלקוח חינם

טל: 050-9911998

http://yoramparcet.webix.me/



 


מאמרים נוספים מאת יורם פרקט מכירה והתקנה
 
קונים פרקט ? דרישות כספיות יקפיצו את המחיר ברגע ההתקנה
קונים פרקט . דרישות כספיות נוספת יקפיצו את מחיר ההתקנה ברגע הגורלי והקובע. מה לעשות ואיך לקנות פרקט כולל התקנה בשכל מבלי לשלם עוד כספים ולהיות שבוי בידי מתקינים על כך במאמר לצרכן מאת אמן פרקטים ותיק יורם פרקט בעלים של חנות תצוגה לפרקטים באזור תעשיה בת ים

פרקט עץ מדריך קניה נבונה ונכונה
18/06/15 | צרכנות
כמדובר על פרקט עץ אמיתי טבעי לבית זה עולה לא מעט וזו השקעה לטווח ארוך של שנים ולכן כאן נגיש לכם מדריך קנייה נכונה ונבונה של פרקט עץ כזה מאת אמן פרקטים ישראלי ותיק יורם פרקט בעלים של חברת יורם פרקט בת ים

מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לי כבר מי שיתקין
14/12/14 | שיפוצים
מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לך כבר מי שיתקין את הפרקט, שיפוצניק או מתקין פרקטים נהדר עכשיו רק נשאר למצוא פרקטים טובים במחיר טוב. כאן נבהיר מה צריך חלדעת בבואך לקנות פרקטים למינציה ועם מה להצטייד ומה חשוב שקונים רק פרקטים בחנות בלי התקנה.

פרקטים מגמות
פרקטים מגמות מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט
אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט אוטוריטה ישראלית לפרקטים מסביר איך בעצם מתקינים פרקטים ? איך מתקינים פרקטים למינציה ואיך מתקינים פרקטים עץ. מה דרוש. כל ההסברים הנדרשים.

פרקטים הולכים על טבעי
פרקטים הולכים על הטבעי - כאן נדבר על פרקט טבעי הכי טבעי שיש בפרקטים. על פרקטים מעץ אמיתי טבעי, מה מקורים, איזה סוגים יש, על כריתת יערות לשם עיבודם ללוחות פרקטים, על תקנים בין לאומיים לפרקטים ולעץ, וגם טיפים לבחירת פרקט טבעי. מאת יורם פרקט.

פרקטים למינציה מיוחדים
26/08/14 | קניות
במאמר זה נגיש לכם סקירה קצרה על סוגי פרקטים למינציה שונים מהסטנדרט המקובל. פרקטים למינציה מיוחדים ששוה להכיר למי שמחפש משהו מיוחד מאת יורם פרקט מומחים לפרקטים

פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי
12/04/13 | שיפוצים
פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי. מה זה הבמבוק למה הוא מתאים לשמש כריצוף על סוגי במבוק התקנת פרקט במבוק וצבעים אופייניים לפרקט במבוק

על פרקטים דובדבן ומה שמאפיין אותם
11/04/13 | שיפוצים
אם מדברים על ריצוף הבית ועל פרקטים באופן כללי אז אין ספק שפרקטים דובדבן מככבים בראש רשימת המבוקשים לבית. במאמר זה נתרכז בפרקט דובדבן ומה שמאפין אותו, סוגי פרקטים דובדבן למינציה ועץ וגם הצבעים העזים שתורמים לעיצוב הבית

רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז
רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז שלא מגלים לכם בחנויות הפרקטים. מה צריך לבדוק לדעת ולברר לפני התקנת פרקטים וקניית פרקטים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI