דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב אירועים סטנדים לתערוכה
סטנדים לתערוכה
רחלי 06/05/13 |  צפיות: 13026

השתתפות בתערוכה על מנת לשווק את בית העסק שלכם או את המוצר או המוצרים שאתם מייצרים היא כבר יוזמה חשובה בפני עצמה בתהליך השיווק. בין אפשרויות השיווק הרבות הניצבות בפני בעל עסק כגון השיווק הרשתי, שיווק בשלטי חוצות, פרסום ברדיו, בטלוויזיה ואפילו מפה לאוזן, אפשרות של השתתפות בתערוכה היא אחת האפשרויות הטובות ביותר כדי לא רק לשווק ולפרסם את עצמכם, אלא גם למצב את עצמכם בין המתחרים שלכם בשוק וכדי שהמתעניינים יראו אתכם בין כולם.

השתתפות בתערוכה אינה מספיקה כדי למקסם את סיכויי ההצלחה בתערוכה עצמה. ההשתפות היא אמנם חשובה מאד, אך לא פחות חשוב ממנה הוא גם אופן ההצגה העצמית שלכם בתערוכה. ככל שתשקיעו יותר בעיצוב הדוכן שלכם, כך תמשכו יותר מתעניינים ותבלטו יותר בשטח. אחד הדברים שכדאי לחשוב עליו מבחינת עיצוב הוא סטנדים לתערוכה. סטנדים לתערוכה אמורים להיות המצע עליו אתם מניחים את המוצרים שלכם במהלך התערוכה עצמה. חשבו על כך שאם יש לכם חנות פיסית או אפילו וירטואלית- יש לכם למעשה מדפים עליהם מונחים המוצרים שלכם. גם במקרה של תערוכה, סטנדים לתערוכה, הם המדפים עליהם אתם מניחים את כל המוצרים או את המוצר שאתם מעוניינים לשווק.

גם במקרה הזה, לבנות סטנדים לתערוכה שיהיו סטנדרטים ופשוטים זה אפשרי בהחלט, אך אם דווקא תלכו על עיצוב שמאחוריו מחשבה, סטנדים שמתאימים לנושא שלכם. כך למשל, אם אתם משווקים מוצרי חשמל, אפשר לעצב את הסטנד עצמו שיראה כמו מכשיר חשמלי או חוטי חשמל. אם אתם משווקים אבקות כביסה, אפשר לעצב את הסטנדים שלכם שיראו כמו מכונת כביסה וכן הלאה.

כאמור, בתערוכה ישנה חשיבות מרובה לנראות של הדוכן שלכם. אם אתם מגיעים לתערוכה בה מציגים הרבה מתחרים שלכם, לא רק בתחום המוצרים, אלא גם בתחום השירותים, חשוב להקפיד לבצע תכנון מקדים על מנת שתייצרו לעצמכם סטנדטים לתערוכה ודוכן בכלל שימשכו את תשומת הלב של המבקרים בתערוכה ויגרמו להם לעצור ולהתעניין דווקא בדוכן שלכם.

עיצוב תערוכות אפשר ברוב המקרים לייצר מחומר גלם פשוט ובייחוד, קל להרכבה. המטרה היא שכשתגיעו לשטח התערוכה תוכלו להקים את הסטנדים בכוחות עצמכם או שהחברה שייצרה אותם תביא אותם למקום ותרכיב אותם בפרק זמן קצר ויעיל. אבל אם אתם מעוניינים ויכולים להשקיע קצת יותר תקציב בעיצובם של סטנדים לתערוכה ובאיכותם, אפשר לבחור באפשרות של הקמת דוכן ובו מקום להנחת כל המוצרים ולעשות זאת באופציה של בניית הדוכן מאפס. כאן אפשרות הבחירה נתונה כמובן לתקציב העומד לרשותכם ולרמה ולאיכות שאתם מעוניינים לשדר.

לסיכום,עיצוב תערוכות לאירועים סמארט אנד לייט מצריכה מכם לחשוב ולתכנן את הנראות שלכם בשטח גם אם נדמה לכם שהנוכחות מספיקה. ככל שתשקיעו יותר מאמץ, מחשבה ודמיון ותקימו דוכן מיוחד ומעניין, כך התוצאה והמטרות שלכם בתערוכה יוגשמו בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי
 
משלוחי פרחים
26/06/13 | קניות
משלוחי פרחים או אמצעי פופולארי מאד זה שנים ארוכות. מרבית האנשים מחזיקים בשגרת יום עמוסה שמקשה עליהם לשמור על קשר עם חברים או להקדיש זמן על מנת ללכת ולחפש עבורם מתנות ליום הולדת או לאירועים אחרים.

ביתנים לתערוכה
26/06/13 | מכירות
כאשר אתם מתכננים להשתתף בתערוכה קרובה העוסקת בתחום אותו אתם מעוניינים לשווק, אל תהססו לפנות אל חברה המתמחה בתכנון ובארגון של תערוכות ודוכנים לתערוכות.

ליסינג
19/06/13 | ביטוח רכב
ליסינג היא שיטה להתנייד על ידי רכב, ללא קנייתו. משמע בלי לשלם עליו את כל ההוצאות החודשיות והשנתיות שצריך לשלם כל אדם שרכש רכב אם חדש או ישן זה לא משנה. הולכים לסוכנות שפועלת בדרך ליסינג אם לחברות או לאנשים פרטיים

אימון עסקי
אימון עסקי הוא למעשה חלק מתהליך האימון האישי, או כפי שנקרא כיום קאוצינג. להבדיל מהאימון האישי,

ג'קוזי
03/06/13 | גינון
אחד היתרונות היותר גדולים של בריכת הג'קוזי הוא שהוא יכול לשמש כבילוי מפנק לכל ימות וענות השנה,

מעקות אלומניום
29/05/13 | שיפוצים
מעקות אלומיניום בדומה למשפחת מעקות הנירוסטה, גם מעקות האלומיניום כיום מתפקדים כסורגים

חדרי תינוקות
23/05/13 | ריהוט
חדרי תינוקות הם חדרים שבדרך כלל מעצבים אותם באהבה רבה, על מנת שלתינוק יהיה נוח ונעים ככל האפשר ועל מנת שההורים ירגישו שהם יצרו סביבת מגורים מושלמת בשביל התינוק האהוב שלהם.

תמא 38
22/05/13 | נדל"ן
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית שמטרתה לחזק מבנים, לאחר בנייתם, מפני אסונות טבע ובמיוחד רעידות אדמה

מיטות נוער
22/05/13 | רהיטים
מיטות נוער נרכשות עבור הילדים הבוגרים יותר. יש מיטות נוער אשר אפשר לרכוש עדיין בגיל צעיר והמיטות מתאימות את עצמן על יד הסרת חלקים

משרד חקירות/3
21/05/13 | חקירות
משרד חקירות הינו משרד אשר מנהל חקירות פרטיות בתחומים שונים. לעתים משרד חקירות מתמחה בסוג מסוים של חקירות ולעתים משרד חקירות עוסק בחקירות מסוגים שונים לגמרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI