דף הבית עסקים עסקים - אחר רכישת ציוד למסעדות- טיפים
רכישת ציוד למסעדות- טיפים
אריה גלי 02/06/13 |  צפיות: 6627

מקימים מסעדה חדשה? הגעתם לשוקת שבורה ואינכם יודעים כיצד לבחור ציוד למסעדות בצורה מושכלת ונבונה? בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את המאמר הבא, שיוכל לתת לכם מענה בכל הנוגע לרכיבים המרכזיים ביותר המשפיעים ביותר על רמת היעילות של העבודה במסעדה ובטבח בפרט. כל מסעדה כיום נדרשת להחזיק ברשותה סוגים מסוימים של ציוד ומכשור, בלעדיהם היא לא תוכל להתקיים לארוך זמן.

ציוד למסעדות אינטגראלי- ציוד קירור

פריט אינטגראלי בכל מסעדה שהיא הוא ציוד קירור. על כן חשוב מאד להקפיד לוודא את איכותו ותקינותו בעת הרכישה. החשיבות של ציוד הקירור במסעדה באה לידי ביטוי במיוחד לאור העובדה שמדובר באחד מהפריטים הנבדקים בשעה של מתן רישיון פעילות עבור העסק. ציוד קירור בלתי איכותי יעיד על איכות ירודה של חומרי הגלם והמזון שמוצעים ומוגשים באותה המסעדה. לכל סוג של מזון ישנה רמת קירור מתאימה ועל כן חשוב לבדוק טרם הרכישה את רמת הקירור הרצויה לכל סוגי המאכלים שמציעה המסעדה.

כתוצאה מכך ניתן להבחין כיום שישנם כמה סוגים של מכשירי קירור בכל מסעדה המתאימים כל אחד מהם לסוגים אחרים של מזונות כמו למשל, מקררים רגילים, מקררים תעשייתיים, חדרי קירור והקפאה וכיוצא בזה.

ציוד למסעדות ובתי קפה

בנוסף ניתן למנות ציוד מסוג אחר המיועד הן עבור מסעדות והן עבור בתי קפה אשר מתייחס בין השאר לאופן התצוגה של מנות האוכל שמוצעות במקום. מאז שנות ה-80 תרבות המסעדות ובתי הקפה במדינת ישראל התפתחה בצורה משמעותית, והחלו להופיע יותר ויותר בתי עסק מהסוג האמור. בתי קפה של היום נחשבים למסעדות לכל דבר, אך הם נושאים אופיי ייחודי אשר שונה מעט מהאופי של מסעדות, בהתאם לכך ישנו צורך לייעד ציוד מסוים שיוכל להתאים לסגנון ולאופי הייחודי של בית הקפה.

ציוד קירור עבור בתי קפה משחק כמה תפקידים במיושר האסתטי והפונקציונאלי כאחד. מכיוון שהאוכל צריך להיות לא רק טעים וטרי אלא גם יפה ונעים למראה, כיום בתי קפה עושים שימוש במערכי תצוגה מקוררים עבור עודות קינוחים ומאפים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריה גלי


 


מאמרים נוספים מאת אריה גלי
 
ציוד למסעדות- אינסוף אפשרויות
תחום המסעדנות כידוע הוא תחום רחב מאד וכך גם כל הנושא של ציוד למסעדות. במאמר הנוכחי מגוון אפשרויות שונות לרכישת ציוד ואביזרים למסעדות שיסייעו לכם בשלבים הראשונים של פתיחת עסק חדש ומורכב כדוגמת מסעדה.

ציוד למסעדות לכל הארץ
בין אם הקמת מסעדה בצפון הארץ, בין אם המסעדה נפתחה בדרום, ובין אם היא נפתחה במרכז הארץ – היא עדיין זקוקה לציוד הנכון שיעזור להפוך אותה למסעדה מצליחה, ועוד לפני זה – למסעדה עובדת. כל מה שרציתם לדעת על ציוד למסעדות לכל הארץ במאמר הבא.

רכישת ציוד למסעדות- טיפים
מקימים מסעדה חדשה? הגעתם לשוקת שבורה ואינכם יודעים כיצד לבחור ציוד למסעדות בצורה מושכלת ונבונה? בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את המאמר הבא, שיוכל לתת לכם מענה בכל הנוגע לרכיבים המרכזיים ביותר המשפיעים ביותר על רמת היעילות של העבודה במסעדה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI