דף הבית עסקים עסקים - אחר ציוד למסעדות- אינסוף אפשרויות
ציוד למסעדות- אינסוף אפשרויות
אריה גלי 03/09/14 |  צפיות: 6129

תחום המסעדנות כידוע הוא תחום רחב מאד וכך גם כל הנושא של ציוד למסעדות. במאמר הנוכחי מגוון אפשרויות שונות לרכישת ציוד ואביזרים למסעדות שיסייעו לכם בשלבים הראשונים של פתיחת עסק חדש ומורכב כדוגמת מסעדה.

פנייה לחברות שיווק של ציוד למסעדות

האופציה הראשונה הנחשבת גם למקצועית ביותר למטרות אבזור המסעדה בציוד איכותי היא על ידי פנייה מאורגנת לחברות המתמחות בשיווק, מכירה או השכרה של ציוד למסעדות. חברות מהסוג הזה מציעות לקהל הרחב מגוון עצום של שירותים החל בשירותי אספקה, דרך מכירה של ציוד מסוגים שונים, מתן אחריות מקיפה עבור הציוד החיוני אשר נקנה מטעמן וכלה בשירותי תחזוקה ותיקונים במידת הצורך. אפשרות נוספת בכל הנושא של אבזור המסעדה כרוכה בחיפוש אחר חנויות יד שנייה העוסקות במכירה ושיווק של ציוד למטבחים.

חנויות יד שנייה לשיווק ומכירת ציוד למסעדות

חנויות יד שנייה אלו מציעות במסגרתם פריטים רבים המיועדים לצרכי מסעדות, בתי קפה ומטבחים של אנשים פרטיים. ניתן להתרשם בחנויות אלו ממבחר עצום של פריטים שונים ההכרחיים להפעלה של מטבחים במסעדות ועסקים נוספים מתחום המזון כמו למשל בתי קפה, מסעדות, מלונות, אולמות אירועים וכיוצא באלו. היתרון של אפשרות זו נעוץ בחיסכון כספי משמעותי מבלי להתפשר על האיכות של הציוד הנרכש. חנויות יד שנייה לרוב רוכשות מערך ציוד שלם מבתי עסק שהפסיקו לעבוד או מעסקים שבחרו להחליף את הציוד הנוכחי.

רכישה ישירה ומקוונת מהיצרן

אפשרות שלישית היא לרכוש בצורה ישירה ציוד למסעדות דרך היצרנים. בעידן הגלובאלי ניתן לעשות זאת ביתר קלות על ידי קנייה מקוונות באתרי האינטרנט השונים של חברות הייצור או אתרים המופעלים באמצעות משווקים מורשים של אותן החברות היצרניות. אולם חשוב לציין כי אם ברצונכם לרכוש באופן מקוון ציוד למסעדות חשוב מאד להתייחס בקפידה ולבחון את המפרט הטכני של כל מוצר ומוצר בכדי לוודא שהוא מתאים בצורה האידיאלית לצרכי הבישול וההגשה המאפיינים ת בית העסק שלכם. ולבסוף ניתן לרכוש ציוד למסעדות באופן ישיר ממחסני ההוצאה לפועל הנמצאים בסמיכות לעסק שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריה גלי


 


מאמרים נוספים מאת אריה גלי
 
ציוד למסעדות- אינסוף אפשרויות
תחום המסעדנות כידוע הוא תחום רחב מאד וכך גם כל הנושא של ציוד למסעדות. במאמר הנוכחי מגוון אפשרויות שונות לרכישת ציוד ואביזרים למסעדות שיסייעו לכם בשלבים הראשונים של פתיחת עסק חדש ומורכב כדוגמת מסעדה.

ציוד למסעדות לכל הארץ
בין אם הקמת מסעדה בצפון הארץ, בין אם המסעדה נפתחה בדרום, ובין אם היא נפתחה במרכז הארץ – היא עדיין זקוקה לציוד הנכון שיעזור להפוך אותה למסעדה מצליחה, ועוד לפני זה – למסעדה עובדת. כל מה שרציתם לדעת על ציוד למסעדות לכל הארץ במאמר הבא.

רכישת ציוד למסעדות- טיפים
מקימים מסעדה חדשה? הגעתם לשוקת שבורה ואינכם יודעים כיצד לבחור ציוד למסעדות בצורה מושכלת ונבונה? בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את המאמר הבא, שיוכל לתת לכם מענה בכל הנוגע לרכיבים המרכזיים ביותר המשפיעים ביותר על רמת היעילות של העבודה במסעדה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI