דף הבית עסקים עסקים - אחר ציוד למסעדות לכל הארץ
ציוד למסעדות לכל הארץ
אריה גלי 17/06/14 |  צפיות: 6076

בין אם הקמת מסעדה בצפון הארץ, בין אם המסעדה נפתחה בדרום, ובין אם היא נפתחה במרכז הארץ – היא עדיין זקוקה לציוד הנכון שיעזור להפוך אותה למסעדה מצליחה, ועוד לפני זה – למסעדה עובדת. כל מה שרציתם לדעת על ציוד למסעדות לכל הארץ במאמר הבא.

ציוד למסעדות

הציוד הנכון למסעדה שלך ישפיע עליה באופן ישיר – החל מהשמירה על הטריות של מוצרי המזון אשר מושפעת כל כולה מאיכות הכלים, המקררים והמקפיאים, דרך אופן הכנתם המושפע מהחומרים מהם עשויים כלי הבישול, הטיגון והאפייה, ועד לדרך הגשת המזון ללקוח, אשר קובעת באופן נרחב במיוחד על המיתוג שיהיה למסעדה שלך. על כן, אין להקל ראש בקניית ציוד למסעדות ויש לערוך מחקר מקיף טרם רכישה.

למעשה, מכלול הציוד למטבחים ולמסעדות מהווה את היסוד להקמת כל מסעדה, בית קפה, פיצריה וכל עסק בתחום המזון. בלעדי ציוד זה, לא רק שלא ניתן להקים את העסק, אלא שלבחירתו ישנה חשיבות עצומה להצלחת העסק.

מהיכן קונים?

שוק הציוד למסעדות הינו שוק רחב מאד, וזאת כתוצאה מצורך גדול מאד של המסעדות, המטבחים המוסדיים, בתי המלון, אולמות אירועים, בעלי קייטרינג, ואף עורכי אירועים פרטיים. חברות המספקות ציוד למטבחים ולמסעדות מצויות בכל הארץ. ישנו מגוון גדול מאד של חברות בתחום, וכפועל יוצא מכך – ישנו מגוון עצום של כלים ומכשירים. למרבית החברות ישנו קטלוג מוצרים אינטרנטי, וכן אולם תצוגה, ודרכם אפשר להתרשם באופן ישיר במוצרים שיש לכל חברה להציע.

מכיוון שקיימות חברות רבות ושונות, רצוי לערוך השוואות, ולבדוק מה מספקת כל אחת, בדגש על טיב המוצר, על איכותו וכן על השירות הנלווה – אחריות ותיקונים.

מה כולל ציוד למטבחים ולמסעדות?

כאשר מדברים על ציוד למטבחים ולמסעדות מדברים למעשה על הכל – מכונות שתייה, מכונות קפה, מכונות ברד, מכונות קרח, מעבדי מזון, תנורי אפייה, תנורי חימום, תנורים לפיצות, כירות גז, מקררים, מקררי תצוגה, מקררי סלטייה, מתקנים לשווארמה, מכשירים לופל בלגי, מכשירים לקרפ, מסחטות, קולפנים ועוד ועוד. בנוסף לכל אלו, ישנם גם כלי הגשה שונים וכלי אכילה. כל דבר שהעסק צריך על מנת להתקיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריה גלי


 


מאמרים נוספים מאת אריה גלי
 
ציוד למסעדות- אינסוף אפשרויות
תחום המסעדנות כידוע הוא תחום רחב מאד וכך גם כל הנושא של ציוד למסעדות. במאמר הנוכחי מגוון אפשרויות שונות לרכישת ציוד ואביזרים למסעדות שיסייעו לכם בשלבים הראשונים של פתיחת עסק חדש ומורכב כדוגמת מסעדה.

ציוד למסעדות לכל הארץ
בין אם הקמת מסעדה בצפון הארץ, בין אם המסעדה נפתחה בדרום, ובין אם היא נפתחה במרכז הארץ – היא עדיין זקוקה לציוד הנכון שיעזור להפוך אותה למסעדה מצליחה, ועוד לפני זה – למסעדה עובדת. כל מה שרציתם לדעת על ציוד למסעדות לכל הארץ במאמר הבא.

רכישת ציוד למסעדות- טיפים
מקימים מסעדה חדשה? הגעתם לשוקת שבורה ואינכם יודעים כיצד לבחור ציוד למסעדות בצורה מושכלת ונבונה? בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את המאמר הבא, שיוכל לתת לכם מענה בכל הנוגע לרכיבים המרכזיים ביותר המשפיעים ביותר על רמת היעילות של העבודה במסעדה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI