דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים כתיבת מאמרים ומיקום האתר בגוגל
כתיבת מאמרים ומיקום האתר בגוגל
מיכל ז 04/06/13 |  צפיות: 3270

כיום, כמעט כולם גולשים באינטרנט ומשתמשים בו למטרות כאלה ואחרות, כמו מציאת מוצרים ושירותים, ולרוב העסקים כבר ברור שהאינטרנט הוא הפלטפורמה הכי טובה לשווק ולפרסם את עצמם. פרסום באינטרנט יכול להתבצע בדרכים שונות ומאמר זה יתמקד בשיטה הטובה ביותר- קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל.

פרסום באינטרנט במנוע בגוגל?

מנוע החיפוש של גוגל הפך את דפי זהב ללא רלוונטיים. הניסיון לאתר כל מידע אפשרי, כולל מוצרים ושירותים של עסקים, הוא מהיר בהרבה בעזרת גוגל, ומהירות היא מילת המפתח בעולם רשת האינטרנט. פרסום באינטרנט בעזרת באנרים ופרסומות בעמודי אתרים שונים גם הוא כבר אינו רלוונטי כמו שהיה בעבר, משום שהפרסום במנוע החיפוש הוא יותר ממוקד ונעשה ללא כפייה על הגולשים כי אם בהתאם למה שהם מנסים למצוא.

פרסום באינטרנט על ידי גוגל יכול להתבצע ב-2 דרכים מקובלות: הראשונה היא גוגל אדס (google ads) שבאמצעותה ניתן לפרסם מודעות בעמודי החיפוש של גוגל, בדיוק כמו בעיתון רק שהמודעות בגוגל מופיעות בהתאם למילות החיפוש של הגולשים. קידום אתרים הינה הדרך השנייה, והיא המשתלמת מכולן.

מהו קידום אתרים דרך גוגל?

קידום אתרים בגוגל הינו קידום האתרים אל מיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. כאשר גולש עושה חיפוש, ניתנות לו תוצאות רבות שמתפרסות על מספר עמודים. מטרת קידום אתרים היא להביא את אתרים של עסקים למיניהם אל המקומות הראשונים של תוצאות החיפוש, ובמילים אחרות להביא אותם אל עמוד התוצאות הראשון, ועדיף אל התוצאה הראשונה בעמוד.

איך קידום אתרים מתבצע?

קידום אתרים יכול להיעשות בדרכים מגוונות, כאשר כתיבת מאמרים היא שיטת הקידום המרכזית והחזקה ביותר. כתיבת מאמרים מסייעת לעסקים להתקדם לעבר ראש תוצאות החיפוש בגוגל לאט ובטוח, בניגוד לשיטות פרסום ושיווק אחרות שהאפקט שלהן הוא לטווח קצר בלבד. באמצעות כתיבת המאמרים ופרסום שלהם, גוגל "מזהה" את האתר שעבורו נכתבו המאמרים ומעלה אותו למיקום יותר גבוה בתוצאות החיפוש שלו, זאת רק אם המאמרים נכתבו כמו שצריך (קיימים חוקים שונים שצריך לכתוב לפיהם).

כתיבת מאמרים משפרת את מעמד העסק לטווח הארוך משום שהמיקום אליו אתר העסק הגיע במנוע החיפוש של גוגל נשמר לתקופה ממושכת וכל שצריך לעשות הוא מעת לעת לתת לגוגל "זריקה" נוספת על מנת לשמור על האתר במקומו מבלי להתאמץ כל כך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI