דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר משרד רואה חשבון
משרד רואה חשבון
sternCpa 15/03/09 |  צפיות: 2503

שירותיו של משרד רואה חשבון איכותי ואמין , הם תנאי הכרחי להצלחה של עסק. משרד רואה חשבון איכותי שילווה את העסק שלכם מהווה קרש קפיצה חשוב לכל עסק שמעוניין להצליח, ולהתפתח .

משרד רואה חשבון אינו אמור להיות אחראי על ניהול הפעילות הפיננסית של העסק , משרד רואה חשבון אמור לתת לבעל העסק תמונת מצב פיננסית על הכנסות העסק, הוצאות העסק, ועוד.

משרד רואה חשבון תפקידו לתת לנו הלקוחות פתרון מקיף לעניינים הפיננסים של העסק, משרד רואה חשבון אמור ללוות את בעל העסק עם פתיחת העסק החדש ,לייצג את העסק מול רשויות המס, להדריך את בעל העסק בדבר ניהול ספרי החשבונות של העסק, להכין דו"חות כספיים על המצב הכספי של העסק , לבצע חישובי שכר של העסק ועוד.

משרד רואה חשבון צריך לדעת לתת שירותים לא רק לעסקים או חברות אלא גם לשכירים או גמלאים . ישנם שכירים שזקוקים למשרד רואה חשבון שיבצע עבורם את הצעדים הדרושים לשם קבלת החזרי מס. ישנם גימלאים שמעונינים לקבל יעוץ מרואה חשבון בדבר בחירת הפנסיה הטובה ביותר או תכנית הפרישה הטובה ביותר.

יש כאלו שמעדיפים להשתמש במשרד רואי חשבון גדול המעסיק עשרות רואי חשבון ויש כאלו המעדיפים דווקא שירות של משרד רואי חשבון קטן וסולידי שייתן יחס אישי ומעמיק לכל לקוח.

משרד רואה חשבון שהוא משרד קטן או בינוני יכול להתמחות במתן שירותי ראיית חשבון לתחום עסקים מסוים, למשל ראיית חשבון של עסקי יהלומים, או ראיית חשבון של עסקי נדל"ן מקרקעין.

משרד רואה חשבון שהוא משרד גדול יכול להעסיק רואי חשבון שמתמחים בשירותים שונים, למשל שירותי ראיית חשבון לענף היי-טק, שירותי בוררות וגישור בין עסקים, שירותי גיוס משקיעים ועוד. משרד רואה חשבון שהוא משרד גדול מחולק בד"כ למחלקות מקצועיות כמו מחלקת מיסוי, מחלקת יעוץ עסקי, מחלקת גיוס הון ומשקיעים ועוד.

כאשר אתם עומדים לבחור משרד רואה חשבון בדקו האם המשרד הספציפי שאיתו אתם מעוננים לעבוד אכן יש לו ידע מקצועי העונה על הצרכים הספציפיים שלכם.

בישראל יש סוגים שונים של משרדי רואי חשבון, יש משרדי רואה חשבון שהם משרדים קטנים או משרדים בינוניים, ויש משרדי רו"ח גדולים ואפילו מאוד גדולים. יש היום בישראל כמה משרדי רואי חשבון שכל אחד מהם מעסיק בתוכו כמה מאות רואי חשבון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 sternCpa


 


מאמרים נוספים מאת sternCpa
 
פתיחת עסק חדש
כל מי שמחליט על פתיחת עסק חדש רצוי שיעזור בשירותיו של רואה חשבון שייתן לו את ההנחיה וההכוונה הדרושה במטרה להביא את העסק החדש למצב של הצלחה ולא לכישלון. עוד לפני פתיחת עסק חדש יש להכין תכנית עסקית נכונה שמתאימה לצרכים של העסק החדש.

יעוץ של רואה חשבון
ענף ראיית החשבון הפך בשנים האחרונות לענף רב תחומי כיום רואה חשבון צריך להכיר אינסוף תחומים הקשורים לראיית חשבון, עובדה זו הביאה לכך שבשנים האחרונות יש יותר ויותר רואי חשבון שמתמקצעים ומתמחים בתחום ספציפי אחד הקשור לראיית חשבון , והופכים להיות מומחים בתחום הזה.

משרד רואה חשבון
שירותיו של משרד רואה חשבון איכותי ואמין , הם תנאי הכרחי להצלחה של עסק. משרד רואה חשבון איכותי שילווה את העסק שלכם מהווה קרש קפיצה חשוב לכל עסק שמעוניין להצליח, ולהתפתח .

רואה חשבון
בישראל אחד לכל 580 תושבים הוא אדם שהוסמך להיות רואה חשבון, רואה חשבון זהו מקצוע חופשי ומידי שנה מצטרפים עוד כמה עשרות רואי חשבון שסיימו את לימודי ראיית החשבון ויצאו לשוק החופשי.

רואי חשבון
רואי חשבון הם אנשים שלמדו את מקצוע ראיית החשבון באוניברסיטה ויש להם ידע מקצועי רב בתחומים כמו חשבונאות, מסים, ניהול כספים, יעוץ מס ועוד.
רואי חשבון מחויבים לעבור מבחנים עם סיום לימודיהם באוניברסיטה, ורק אח"כ הם יוכלו לקבל רשיון המתיר להם לעסוק בתחום של ראיית חשבון.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI