דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר פתיחת עסק חדש
פתיחת עסק חדש
sternCpa 15/03/09 |  צפיות: 2442

כל מי שמחליט על פתיחת עסק חדש רצוי שיעזור בשירותיו של רואה חשבון שייתן לו את ההנחיה וההכוונה הדרושה במטרה להביא את העסק החדש למצב של הצלחה ולא לכישלון. עוד לפני פתיחת עסק חדש יש להכין תכנית עסקית נכונה שמתאימה לצרכים של העסק החדש.

כל מי שהחליט על פתיחת עסק חדש חייב לנקוט בכמה צעדים שמחויבים ע"פ החוק והם:

1. פתיחת חשבון בנק לעסק החדש

2. רישום של העסק החדש במשרדי המע"מ

3. הודעה על פתיחת עסק חדש לסניף מס הכנסה הקרוב למקום העסק.

4. יעוץ של רואה חשבון בדבר הנה"ח הנדרשת לעסק החדש, יש צורך לקבל יעוץ מרו"ח או מיועץ מס בדבר האופן שבו צריך ספרי חשבונות לצרכי מס הכנסה.

5. מינוי רואה חשבון שיעניק את השירותים השוטפים לעסק החדש.

6. החלטה האם כדאי להירשם כעצמאי שיהיה עוסק פטור או עוסק מורשה או אולי כדאי להירשם אצל רשויות המס כחברה בע"מ. החלטה כזו היא אינה החלטה של מה בכך והיא תלויה בגורמים רבים ויש לה השלכות רבות לכן כדאי לקבל יעוץ מקצועי מרואה חשבון או מיועץ מס שייתן לכם יעוץ לגבי אופן ההתאגדות של העסק החדש.

7. רישום כעצמאי בביטוח הלאומי- עסק חדש שפועל כעצמאי או כשותפות חייב להירשם כעצמאי במוסד לביטוח לאומי .

תהליך של פתיחת עסק חדש מחייב ליווי של איש מקצוע שידע לתת את התשובות המקצועיות לכל השאלות המתלוות לתהליך של פתיחת עסק חדש. שירות של רואה חשבון שילווה את העסק החדש יעזור לעסק החדש לערוך תכנון מס נכון ,ייצג נאמנה את העסק החדש בפני רשויות המס , ימנע מצב של קנסות שיוטלו על העסק ע"י רשויות המס השונות, יעזור לעסק החדש לדעת מהם זכויות העסק החדש וחובותיו. ויוכל להיות מקור מידע אמין שייתן תשובות לשאלות הקלות והמסובכות המתלוות לתהליך של פתיחת עסק חדש. הסתייעות בייעוץ של רואה חשבון שילווה את התהליך של פתיחת עסק חדש יכול להיות הגורם שיביא להצלחת העסק וימנע כשלון של העסק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 sternCpa


 


מאמרים נוספים מאת sternCpa
 
פתיחת עסק חדש
כל מי שמחליט על פתיחת עסק חדש רצוי שיעזור בשירותיו של רואה חשבון שייתן לו את ההנחיה וההכוונה הדרושה במטרה להביא את העסק החדש למצב של הצלחה ולא לכישלון. עוד לפני פתיחת עסק חדש יש להכין תכנית עסקית נכונה שמתאימה לצרכים של העסק החדש.

יעוץ של רואה חשבון
ענף ראיית החשבון הפך בשנים האחרונות לענף רב תחומי כיום רואה חשבון צריך להכיר אינסוף תחומים הקשורים לראיית חשבון, עובדה זו הביאה לכך שבשנים האחרונות יש יותר ויותר רואי חשבון שמתמקצעים ומתמחים בתחום ספציפי אחד הקשור לראיית חשבון , והופכים להיות מומחים בתחום הזה.

משרד רואה חשבון
שירותיו של משרד רואה חשבון איכותי ואמין , הם תנאי הכרחי להצלחה של עסק. משרד רואה חשבון איכותי שילווה את העסק שלכם מהווה קרש קפיצה חשוב לכל עסק שמעוניין להצליח, ולהתפתח .

רואה חשבון
בישראל אחד לכל 580 תושבים הוא אדם שהוסמך להיות רואה חשבון, רואה חשבון זהו מקצוע חופשי ומידי שנה מצטרפים עוד כמה עשרות רואי חשבון שסיימו את לימודי ראיית החשבון ויצאו לשוק החופשי.

רואי חשבון
רואי חשבון הם אנשים שלמדו את מקצוע ראיית החשבון באוניברסיטה ויש להם ידע מקצועי רב בתחומים כמו חשבונאות, מסים, ניהול כספים, יעוץ מס ועוד.
רואי חשבון מחויבים לעבור מבחנים עם סיום לימודיהם באוניברסיטה, ורק אח"כ הם יוכלו לקבל רשיון המתיר להם לעסוק בתחום של ראיית חשבון.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI