דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר יעוץ של רואה חשבון
יעוץ של רואה חשבון
sternCpa 15/03/09 |  צפיות: 2523

ענף ראיית החשבון הפך בשנים האחרונות לענף רב תחומי כיום רואה חשבון צריך להכיר אינסוף תחומים הקשורים לראיית חשבון, עובדה זו הביאה לכך שבשנים האחרונות יש יותר ויותר רואי חשבון שמתמקצעים ומתמחים בתחום ספציפי אחד הקשור לראיית חשבון , והופכים להיות מומחים בתחום הזה.

ניתן למצוא היום בשוק שירותי יעוץ של רואה חשבון בנושא של פרישה לגמלאות, יש שירותי יעוץ של רואה חשבון לקראת פתיחת עסק חדש, ויש שירותי יעוץ של רואה חשבון הקשורים לנושאים כמו ניהול עיזבונות וירושות, יעוץ בנושא אפוטרופסות ועוד.

שירותי היעוץ שניתן לקבל אצל רואי חשבון הם מגוונים הנה סקירה של שירותי היעוץ הנפוצים:

* יעוץ של רואה חשבון לקראת פרישה- יעוץ של רואה חשבון לקראת פרישה נועד לסייע לכל מי שעומד לפרוש ממקום עבודתו , ולסייע לו לקבל את ההחלטות הנכונות הקשורות לפרישה, כמו למשל החלטות הקשורות לתכנון מס עתידי, החלטות הקשורות לתכנון מקורות הכנסה לאחר הפרישה, קבלת מענקי פרישה ופנסיה, ניתוח של תוכניות הביטוח והפנסיה הטובות ביותר עבור מי שעתיד לפרוש, ועוד. כיום יש עשרות רואי חשבון שתחום התמחותם הוא יעוץ לקראת פרישה, רואי חשבון אלו הם בעלי ידע רב בנושאים כמו החזרי מס, דיני עבודה, ביטוח ופנסיה ועוד.


* יעוץ לקראת פתיחת עסק חדש - פתיחה של עסק חדש היא עניין מורכב ולא פשוט כלל וכלל, כל מי שהחליט לפתוח עסק ורוצה שהעסק שלו יצליח חייב לקבל יעוץ של רואה חשבון המתמחה בכל הקשור לתהליך של פתיחת עסק חדש, רואה חשבון כזה ייתן יעוץ בכל הקשור לתכנית העסקית של העסק החדש, פתיחת תיק במס הכנסה, בדיקת הטבות במס , עזרה בגיוס הון, או קבלת הלוואות מבנקים ועוד. יעוץ נכון ומקצועי בדבר פתיחת עסק חדש יכול להביא להצלחה של העסק החדש ולמנוע את כשלון העסק.


* יעוץ לשכירים- ישנם רואי חשבון המתמחים במתן יעוץ של רואה חשבון לשכירים, יעוץ כזה מסייע לשכירים להכין את דו"חות החזרי המס, רואה חשבון המתמחה בתחום של החזרי מס לשכירים יפעל במטרה להשיג עבור לקוחותיו השכירים את מקסימום החזרי המס שניתן לקבל מרשויות המס בישראל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 sternCpa


 


מאמרים נוספים מאת sternCpa
 
פתיחת עסק חדש
כל מי שמחליט על פתיחת עסק חדש רצוי שיעזור בשירותיו של רואה חשבון שייתן לו את ההנחיה וההכוונה הדרושה במטרה להביא את העסק החדש למצב של הצלחה ולא לכישלון. עוד לפני פתיחת עסק חדש יש להכין תכנית עסקית נכונה שמתאימה לצרכים של העסק החדש.

יעוץ של רואה חשבון
ענף ראיית החשבון הפך בשנים האחרונות לענף רב תחומי כיום רואה חשבון צריך להכיר אינסוף תחומים הקשורים לראיית חשבון, עובדה זו הביאה לכך שבשנים האחרונות יש יותר ויותר רואי חשבון שמתמקצעים ומתמחים בתחום ספציפי אחד הקשור לראיית חשבון , והופכים להיות מומחים בתחום הזה.

משרד רואה חשבון
שירותיו של משרד רואה חשבון איכותי ואמין , הם תנאי הכרחי להצלחה של עסק. משרד רואה חשבון איכותי שילווה את העסק שלכם מהווה קרש קפיצה חשוב לכל עסק שמעוניין להצליח, ולהתפתח .

רואה חשבון
בישראל אחד לכל 580 תושבים הוא אדם שהוסמך להיות רואה חשבון, רואה חשבון זהו מקצוע חופשי ומידי שנה מצטרפים עוד כמה עשרות רואי חשבון שסיימו את לימודי ראיית החשבון ויצאו לשוק החופשי.

רואי חשבון
רואי חשבון הם אנשים שלמדו את מקצוע ראיית החשבון באוניברסיטה ויש להם ידע מקצועי רב בתחומים כמו חשבונאות, מסים, ניהול כספים, יעוץ מס ועוד.
רואי חשבון מחויבים לעבור מבחנים עם סיום לימודיהם באוניברסיטה, ורק אח"כ הם יוכלו לקבל רשיון המתיר להם לעסוק בתחום של ראיית חשבון.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI