דף הבית עסקים עסקים - אחר ציוד ושירותי מחשוב לעסקים
ציוד ושירותי מחשוב לעסקים
מיכל ז 14/07/13 |  צפיות: 2457

עסקים היום צריכים ציוד מתקדם אם הם רוצים להתקדם. היום כבר לא תראו עסקים שעושים חישובים או מכינים מסמכים ביד, זה ברור, אבל זה לא מספיק שיש את הציוד שצריך, ועסקים צריכים ציוד מתקדם, כמו גם שירותים מיוחדים שיהיו להם זמינים ויגבירו את קצב העבודה שלהם.

לפני הכל, מתחילים עם הציוד הבסיסי שקונים, שזה כולל מחשבים, ראוטרים, יצירת תשתית לאינטרנט וכדומה, כמו גם מדפסות ושאר ציוד משרדי שנחוץ. לאחר מכן מתחילים לבדוק לגבי שירותי מחשוב לעסק ושירותי תיקון כאלה ואחרים. הרי העובדים והמנהלים, ובעצם כל מי שבמשרד צריך שהכל יעבוד כשורה בלי הפסקה, כדי שאפשר יהיה לעבוד. אם משהו מתקלקל, צריך שירות שיהיה מהיר ויעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר, אם זה להוציא נייר הדפסה שנתקע במדפסת ושיבש הכל ואם זה תיקון מחשב שיצא מכלל שליטה ונפל.

מלבד ציוד המחשוב הבסיסי, עסק צריך להחליט אם הוא רוצה מחשוב ענן או שאולי לא. שירות שכזה יכול להועיל לעסק, בפרט אם העבודה מתבצעת בעיקר על תוכנות כבדות שאיתן יוצרים קבצים כבדים, כמו קבצי גרפיקה ועיצוב.

בעזרת מחשוב ענן אפשר לחסוך הרבה מאוד מקום על גבי המחשבים, משום שכל המידע נשמר על גבי שרת והגישה למידע מתבצעת בשלט רחוק. ככה, גם מאריכים את אורח החיים של המחשב, כי לא מעמיסים עליו מידע, וגם יש גיבוי לכל עת, ואפשר לגשת למידע מכל מחשב.

לפני שעסק בוחר בשירות כזה או אחר או בוחר בציוד כזה או אחר, יש לבדוק מהם הצרכים של העסק. יכול להיות שלא צריך שירות ענן או דווקא את המחשב או המדפסת הכי מתקדמים. אולי אפשר להוציא הרבה פחות כסף ולקבל תמורה טובה עבור העסק.

בהרבה מובנים, הבחירה בציוד תלויה גם בכמות העובדים ובקצב העבודה. אם רוצים עבודה שמתבצעת מהר, למרות שכמות העובדים במשרד היא גדולה מאוד, כדאי לבחור בציוד מתקדם יותר, לדוגמא מדפסת לייזר ולא דיו.

כמובן שלכל עסק יש את התקציב שלו, ולא כל עסק יכול להרשות לעצמו את הציוד הכי מתקדם, למרות שהוא צריך את זה. מה לעשות, צריך להתחיל בקטן, ולהתקדם משם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI