דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים איך לחסוך בהוצאות הקליפ
איך לחסוך בהוצאות הקליפ
מיכל ז 18/07/13 |  צפיות: 2676

בכל אירוע, בין אם חתונה, בר או בת מצווה, יום הולדת ועוד, נראה את בעלי השמחה יוצאים מגדרם על מנת לשעשע את האורחים ולהראות להם עד כמה הם מגניבים ומציגים בפני הקהל בערב האירוע קליפ מדליק אליו הצטלמו. קליפים אלו יכולים להיות סיפורי מעשיות, חיקוי של מערכון מוכר מאחת תכניות הטלוויזיה, שיר מוכר ששינו לו את המילים בהתאם לאירוע ובעלי השמחה ועוד. כמובן שכל הקליפים הללו אינם זולים וככל שההפקה מושקעת יותר, התקציב עולה בהתאם. אז איך ניתן להפיק קליפ בעלות שתתאים לכיס?

כמובן שיש דרכים להכנת קליפ בת מצווה באופן עצמאי. כל שאתם צריכים היא מצלמה ותוכנת עריכה פשוטה אותה תוכלו להוריד מאחד אתרי האינטרנט שמציעים תוכנות חינמיות. בדרך כלל, נקבל תוכנת עריכה ביחד עם קניית המצלמה הביתית. כיום ניתן לרכוש מצלמות ביתיות שאינן יקרות ומצלמות באיכות HD, איכות גבוהה אשר מספקת תמונה טובה וברורה. על מנת שהקליפ ייראה מקצועי, יש להקפיד על צילום מחצובה, אשר גם אותה ניתן לרכוש בחנויות הצילום ומחירה נע בין עשרות ועד מאות שקלים, אך אין צורך להשקיע בחצובה יקרה ובמיוחד כאשר מדובר במצלמה ביתית קטנה.

בנוסף, חשוב לתכנן מראש כיצד רוצים שאותו קליפ לבת מצווה ייראה ומה תוכנו. האם ברצונכם לצלם מערכון מצחיק או ריקוד וכדומה וכן לתכנן מראש היכן לצלם ואיפה נקבל רקע יפה ותמונה שתיראה מיליון דולר. אם אתם צריכים תלבושות, תוכלו תמיד להלוות מחברים ומשפחה או להוציא את התחפושות מפורים במידה והם מתאימות או להכין תלבושות. כמובן שאם אין ברצונכם להשקיע זמן ואנרגיה בהכנת תלבושות וחיפוש אחר תלבושות מתאימות הרי שתוכלו לתכנן תוכן אחר לקליפ אשר לא ידרוש תלבושות ואביזרים מסובכים. עדיף במהלך הצילומים לנסות ולדייק כמה שניתן על מנת שתהיה פחות עבודת עריכה.

קליפים לבת מצווה , חתונה או כל אירוע אחר, יכולים להיות מאוד יצירתיים ומשוגעים והכי חשוב ליהנות במהלך הצילומים. לא חייב להוציא הון עתק על קליפים אלו ותמיד ניתן למצוא אלטרנטיבות אחרות זולות יותר ואף ליהנות מהתהליך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI