דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון לימודי שוק ההון – התופעה החדשה
לימודי שוק ההון – התופעה החדשה
מיכל ז 15/08/13 |  צפיות: 12937

שוק ההון היה אתנו כבר הרבה מאוד שנים, אבל נראה שרק עכשיו אנשים מהשורה, "ממוצעים" נקרא לזה, מתחילים להתוודע לעולם הזה. הרבה מהם מפחדים ממנו בהתחלה, כמו מכל דבר חדש שיוצר חשד, אבל ככל שמכירים אותו יותר לעומק, כך מתחילים להבין עד כמה הוא מצוין, בייחוד לתקופה שבה אנו חיים היום, או לפחות מנסים לחיות.

היום, אנשים לא רק מתקשים לקנות בית, אלא אפילו מתקשים לגור בשכירות. ובעצם, למה לגור בשכירות אם אפשר לשלם כמעט את אותו סכום כל חודש עבור משכנתא? יש כאן התלבטות מאוד קשה, והרבה אנשים מתחילים לפקפק בחשיבות של נכס בבעלות שלהם, ומנסים לשכנע את עצמם שזה לא הכרחי.

אבל הקושי הכלכלי חצה את גבולות הנדלן, ואנשים פשוט מתקשים להתקיים וליצור לעצמם רמת חיים טובה. וכאן לימודי שוק ההון נכנסים לתמונה, כי אם הכל עניין של לחסוך עוד ועוד כסף, למה לחסוך עם ריבית שנתית של אחוז או שניים, כשאפשר להשקיע בשוק ההון וליהנות מריבית שנתית של 10 אחוז או יותר?

קורס שוק ההון הוא סוג של תופעה חדשה; לא ממש, אבל כן למרבית האנשים מהשורה, שרק עכשיו התחילו להבין את היתרון של הקורס ואת היתרון ששוק ההון נותן להם, גם במצב הכלכלי הנוכחי. ומשום שעוד ועוד אנשים מבקשים להיות חלק משוק ההון, מספר המכללות בתחום גדל, כמו גם מספר הקורסים שמוצעים לנו בכל רחבי הארץ.

אתם רק צריכים לבחור את המכללה שמתאימה לכם, קורס השקעות בשוק ההון שמתאים לכם, ולהתחיל לסחור בבורסה. כמובן שזה לא פשוט כמו שזה נדמה, ולפעמים גם מפסידים, אבל החוכמה בהשקעות מסוג זה היא לדעת להחזיק מעמד גם אם פתאום סופגים הפסד כלשהו, כי הבורסה היא סוג של יויו- יום אחד החברה בעלייה ויום אחרי היא יכולה להיות בירידה. ולכן הלימודים חשובים כל כך, כי הם עוזרים להבין איך לבדוק באיזו חברה כדאי להשקיע וגם מתי כדאי להשקיע.

אתם יכולים לעשות השקעות בטוחות יותר או בטוחות פחות, העיקר שתחקרו היטב את החברה שאתם מתכננים להשקיע בה- מי היא, מה היא עושה, מה התכנונים של בעלי החברה לעתיד, האם יש פיתוחים באופק וכדומה. אם תשחקו נכון ובחוכמה, ההון שלכם יגדל מהר יותר, ואתם תהיו קרובים יותר לחיים טובים יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI