דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים היכן ניתן לראות את השימוש בקרמיקה על סוגיה השונים ?
היכן ניתן לראות את השימוש בקרמיקה על סוגיה השונים ?
דניאל דורמן 12/11/13 |  צפיות: 2839

סוגים רבים של קרמיקה מהווים כיום פתרונות עיצוביים מרהיבים הן בעבור ריצוף איכותי והן בעבור חיפוי של קירות עמיד ואמין.
הקרמיקה נמצאת בכל פינה ומשמשת כמעט לכל צורך עיצובי ועמיד בבית מגורים ואף בעסקים, כיום אנו שמים לב פחות ופחות להמצאות קרמיקה בשלל מקומות, זאת בשל ההרגל.
אנו רגילים לראות את השימוש בקרמיקה בכל בית, עסק, חיפוי, ריצוף וכד', ועל כן לעיתים אין אנו מייחסים לזה משמעות. אך המציאות היא "עטופה בקרמיקה" על סוגיה הרבים אשר מאפשרת הנאה מרבית מאיכות ללא פשרות ועמידות משולבת עם עיצוב מרהיב.
השימוש הנפוץ ביותר של הקרמיקה נעשה לרוב בחיפוי קירות מטבחים, שירותים וחדרי אמבט, וכמובן בריצוף בתים, מלונות, עסקים ואף מוסדות.

האם כדי לרכוש קרמיקה או שמא עדיף לפעמים להתפשר ?

קרמיקה מהווה מוצר איכותי ועמיד ועל כן היא בשימוש יום יומי שוטף ויציב, אמנם קיימות אלטרנטיבות רבות לריצוף ולחיפוי של קירות, אך אף חלופה אחרת היא איננה איכותית ועמידה כקרמיקה.
על כן צרכנים רבים אינם מתפשרים ואינם מוותרים על רכישה מקצועית ואמינה של קרמיקה מעל סוגי ריצוף וחיפוי אחרים, הצרכנים הוכיחו במשך שנים רבות ומוכיחים מאז ומתמיד כי העדיפות העליונה ניתנת לקרמיקה וכי השימוש בה הוא הפתרון הטוב ביותר ועל כן הם מעדיפים אותה ואינם מתפשרים.

האם ניתן להשתמש בקרמיקה בחלל המטבח ?

בעיצוב המטבח בבית פרטי או בעסק יש להבין כי קירות המטבח נמצאים חשופים למפגעים רבים של לכלוכים קשים וצבירת אבק, על כן יש להימנע מחיפוי קיר שאיננו ניתן לניקוי באופן פשוט וקל, ועם זאת יש להקפיד על רכישה נבונה של חיפוי קיר איכותי, עמיד וקל לניקוי ואחזקה.
פתרון נפלא לחיפוי של חלל המטבח הוא כמובן השימוש בקרמיקה, חיפוי קרמיקה ניתן לבחור במגוון צבעים, גוונים, גדלים ודוגמאות (עם טקסטורות מיוחדות וכד').
בשנים האחרונות אף ניתן להזמין את אריחי הקרמיקה המשמשים לחיפוי קיר בעיצוב אישי ובהדפס ייחודי על פי בקשת הלקוח, כך שהשימוש באריחי קרמיקה לחלל המטבח הם הפתרון האידאלי והמקצועי ביותר לחיפוי קירות המטבח באופן מקצועי, איכותי ועמיד.

מה הם אפשרויות הבחירה שלי כצרכן בבואי לרכוש קרמיקה ?

תחום הקרמיקה המשגשג מוכיח ומצדיק את השימוש הנכון בסוגיו השונים, בשל הצלחה וביקוש רב בתחום ייצור ושיווק הקרמיקה נוספו אפשרויות עיצוביות רבות לתחום המאפשרות לצרכנים השונים לרכוש אריחי קרמיקה במגוון צבעים שונים, דגלים רצויים, טקסטורות מיוחדות, הדפסים אישיים וגוונים מדומים (הדמיית עץ פרקט על אריחי קרמיקה, אריחי קרמיקה עם גימור מחוספס לתחושה של אבן ועץ ועוד).
אפשרויות הרכישה המוצעות לצרכנים הן נרחבות ורבות, על כן אין להתפשר ויש לדרוש בדיוק את הדגם הרצוי, בגודל הרצוי .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל דורמן


 


מאמרים נוספים מאת דניאל דורמן
 
האם אפשר למצוא בתי מלון באילת במחיר זול?
14/08/14 | בתי מלון
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה על העיר אילת ובתי המלון באזור. ובנוסף ניתן כמה טיפים לגבי מציאה של מלון זול באזור אילת.

כיצד לבחור הלוואה חוץ בנקאית?
05/08/14 | הלוואות
במאמר הקרוב נסביר את ההבדל הבסיסי בין הלוואה חוץ בנקאית להלוואה בנקאית, בנוסף ניתן קווים מנחים לבחירה של הלוואה משתלמת.

כל מה שרציתם לדעת על ניקיון חלונות מקצועי
במאמר הקרוב נעבור על כמה דברים שחשוב לדעת לגבי ניקיון חלונות ובנוסף נסביר כיצד לבחור איש מקצוע בתחום.

כל מה שרציתם לדעת על הלוואה מיידית.
01/07/14 | הלוואות
במאמר הקרוב נעבור על מספר דברים שחשוב לדעת לפני שמחליטים לקחת הלוואה מיידית.

נופש בים המלח
כמה סיבות שאולי לא חשבתם עליהם לבקר ביום המלח.

מתי נידרש לבצע חיפוש פטנט וכיצד זה מתבצע?
ישראלים רבים חושבים על רעיון נהדר, שלדעתם מהווה פטנט. אבל לפני שניתן לרשום אותו, צריך לחפש קודם אם אין פטנט כזה, שכבר נרשם. לשם כך מתבצע הליך של חיפוש פטנט. המאמר שלפניכם יתאר את החשיבות של הליך כזה, וכיצד ניתן לבצע אותו.

כך תקנה בזול ג'קוזי או סאונה יבשה
לרבים מהישראלים יש בביתם ג'קוזי או סאונה יבשה, המשמשים להתרגעות ופינוק. מאחר ומדובר במוצרים שאינם זולים, הנה לפניכם מדריך שידריך אתכם כיצד לרכוש מוצרים אלו במחיר נמוך, ואפילו זול.

כך תמצאו פתרונות שינה זולים
19/05/14 | עיצוב
אם אתם מתכננים לעבור לדירה משלכם, או לדירה שכורה, אתם בוודאי מחפשים פתרונות שינה. ידוע כמובן כי ניתן לקנות מיטה ומזרן חדשים, אך אלו יקרים למדי. אילו פתרונות שינה זולים קיימים בשוק? במאמר זה נצביע על כמה מהם.

ככה תשיגו עיצוב גינות בזול
14/05/14 | גינון
אם אתם מחפשים לעצב את הגינה שלכם, ומוגבלים בתקציב, בוודאי תרצו להפחית עד כמה שניתן את תקציב עיצוב הגינה, ועדיין לקבל גינה מעוצבת היטב. המאמר שלפניכם יפרט כיצד תוכלו להשיג עיצוב גינות בזול יחסית, ועדיין להיות מרוצים מהתוצאות.

ארבע עצות שימושיות לאיתור מומחה השתלות שיניים
30/04/14 | רפואה
אם גם לכם עקרו שן אחת או יותר ואתם צריכים לבצע השתלות שיניים, אתם וודאי תוהים איך לבחור מומחה מתאים. אחרי הכל מדובר בעבודה הדורשת זהירות וערנות רבה,גם כדי לא לפגוע בעצבים הממוקמים מתחת לשן, וגם כדי שהשתלים יחזיקו מעמד לאורך כמה שיותר שנים. אז איך נאתר מומחה כזה? העצות הבאות סייעו לכם בכך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI