דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון השקעות בשוק ההון – לעשות נכון, או לא לעשות בכלל
השקעות בשוק ההון – לעשות נכון, או לא לעשות בכלל
מיכל ז 18/11/13 |  צפיות: 12841

גם אתם גיליתם את נפלאות שוק ההון? אתם כבר לא יכולים לחכות ומשתוקקים לעשות השקעות ולהרוויח כסף? לפני שאתם משקיעים את הכסף שלכם, ראוי שתמצאו מכללה לשוק ההון ללמוד בה איך, מתי ואיפה להשקיע את הכסף שלכם. כי השקעות בשוק ההון עושים נכון, או שלא עושים בכלל.

יש השקעות בשוק ההון שיש בהן מידת נמוכה מאוד של סיכון, כמעט אפסי, ויש כאלה שיש בהם סיכון גבוה מאוד, עד שהן הופכות להיות ממש מסוכנות לכסף שלכם. כך או כך, לא משנה מה מידת הסיכון, אתם יכולים להרוויח כסף רק אם יש לכם את כל הידע שצריך כדי לעשות את ההשקעות בצורה הנכונה והמתאימה לכם. יכול להיות שישתלם לכם יותר להשקיע דווקא באופציות מעוף, שידועות כבעלות סיכון גבוה מאוד, ולאו דווקא להשקיע באגרות חוב ממשלתיות.

למה? את כל זה מכללות לשוק ההון יוכלו להסביר לכם. בשורה התחתונה, השקעות בשוק ההון הן כמו כל עיסוק אחר, וגם הן מצריכות לימודים. אם חשבתם שהדרך להון כלכלי דרך שוק ההון היא קצרה וללא מכשולים, טעיתם, וגם בשוק ההון צריך ללמוד ולהתנסות כדי להצליח.

כדי לקבל את ההשכלה הכי טובה בתחום שוק ההון, אתם צריכים מכללה לשוק ההון מקצועית, כזו שיש בה מרצים שמנוסים בתחום. היום יש מגוון רחב של מכללות לשוק ההון והן פזורות ברחבי הארץ. הביקוש לקורסים וללימודים נפוץ בעיקר בקרב גברים, אבל נראה כי סך כל הביקוש עדיין לא גבוה במיוחד, משום שרוב האנשים ממעמד הביניים חוששים מהשקעות "לא בטוחות"; במקום, הם מעדיפים להשקיע את הכסף שלהם בפק"מ בבנק. בניגוד אליהם, אתם כבר נחשפתם ליתרון של שוק ההון, ולכן הפכתם באופן אוטומטי לתלמידים פוטנציאליים.

מה עוד תצטרכו ללימודים בתחום שוק ההון מלבד הרצון ללמוד את התחום ולעשות כסף? יכולת בסיסית לקרוא גרפים לא תזיק, כמו גם יכולות מתמטיות פשוטות. בנוסף, תצטרכו סכום כסף מסוים שאיתו תוכלו להתנסות במהלך הלימודים. אחרי כמה שבועות, כבר תתחילו לסחור בשוק ההון במסגרת הלימודים, ובליווי המרצים. הסכום שתצטרכו למטרה זה הוא בערך 2000 דולר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI