דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים עיצוב הגוף בעזרת ניתוח פלסטי
עיצוב הגוף בעזרת ניתוח פלסטי
ארגון המנתחים הפלסטיים הפרטיים בישראל 02/04/09 |  צפיות: 2188

קיימים ניתוחים פלסטיים המיועדים לעיצוב הגוף למעוניינים בשינויו מבחינה אסתטית. כאשר יש רצון לבצע הליך ניתוחי כדאי לבחור במנתח מיומן ומקצועי בעל ניסיון בביצוע הניתוח המבוקש.

 

ניתוח מתיחת בטן הינו הליך אשר יכול לסייע לעיצוב של בטן רפויה בעלת עודפי עור ושומן. לעיתים נגרם רפיון הבטן עקב לידות או לאחר ירידה משמעותית במשקל. הניתוח יכול לסייע לעיצובה של הבטן מחדש. הניתוח נחשב אפקטיבי ולרוב ניתן לרדת במידה אחת או שתיים בהיקף הגוף לאחריו.

ניתוח מתיחת בטן כולל הסרה של עודפי עור ושומן והידוק שריר הבטן במטרה ליצור טליה כמו זו שהייתה בעבר. במהלך הניתוח מתקנים את הבטן הרפויה.

הניתוח אורך כשעתיים וחצי ומתבצע בהרדמה כללית. על מנת לגשת אל הניתוח בתחושת שקט נפשי כדאי לפנות אל מנתח מקצועי ומיומן בביצוע ניתוח זה.

 

ניתוח נוסף לעיצוב הגוף הינו ניתוח שאיבת שומן. ניתוח זה הינו הפתרון המתאים להעלמת שומן הממוקם על קימורי הגוף ומפריע מבחינה אסתטית. התהליך מתבצע דרך חתכים קטנים ביותר.

שאיבת שומן יכולה להתבצע בהרדמה מקומית כאשר מדובר בשאיבות קטנות יחסית בשטחים קטנים ובודדים. כאשר מדובר על שאיבות גדולות יותר באזורים כמו הבטן או מספר רב של אזורים, שאיבת השומן תתבצע בהרדמה כללית. שאיבת השומן מאפשרת שאיבה עד לנפח של 4-5 ליטר בלבד.

 

כאשר יש רצון לבצע ניתוח פלסטי הפנייה אל מנתח מקצועי חשובה מאוד. ניתוח פלסטי אשר יבוצע בידי מנתח מקצועי ומיומן תאפשר קבלת הסברים מדויקים בנוגע לתהליך אותו עומד המטופל לעבור. בנוסף, הניתוח יבוצע באופן מקצועי.

 

ארגון המנתחים הפלסטיים הפרטיים בישראל מורכב ממנתחים מיומנים ומקצועיים בעלי ניסיון בביצוע ניתוחים פלסטיים שונים. הרופאים החברים בארגון מחויבים לדאגה למטופל החל מרגע הייעוץ בנוגע לניתוח ועד להחלמתו באופן מלא מן התהליך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ארגון המנתחים הפלסטיים הפרטיים בישראל


 


מאמרים נוספים מאת ארגון המנתחים הפלסטיים הפרטיים בישראל
 
ניתוח פלסטי באזור האף והאוזניים
קיימים ניתוחים פלסטיים שונים המיועדים לעיצוב אזורים שונים בגוף. בין הניתוחים, קיימים גם ניתוחים לעיצוב האף והאוזניים. כאשר יש רצון לבצע ניתוח פלסטי מסוים, מומלץ לפנות אל מנתח מקצועי המיומן בביצוע הניתוח המבוקש.

ניתוח פלסטי בחזה
קיימים ניתוחים פלסטיים המיועדים לעיצוב אזורים שונים בגוף, בהם גם ניתוחי חזה. כאשר יש רצון לבצע ניתוח פלסטי באזור החזה, מומלץ לפנות אל מנתח מקצועי ובעל ניסיון בביצוע הניתוח המבוקש.

ניתוחים פלסטיים לעיצוב השדיים
קיימים מגוון ניתוחים פלסטיים המיועדים לעיצובם של אזורים שונים בגוף, בהם אזור החזה. כאשר קיים רצון לבצע ניתוח פלסטי באזור החזה, מומלץ לפנות אל מנתח מקצועי בעל ניסיון בביצוע ניתוח החזה המבוקש. ביצוע הניתוח על ידי מנתח מקצועי יסייע לבטחונה של המטופלת ולידיעה כי היא נמצאת בידיים טובות.

ניתוחים פלסטיים באזור הפנים
ניתוחים פלסטיים מסוימים מיועדים לעיצוב אזור הפנים. כאשר מעוניינים לבצע ניתוח פלסטי באזור הפנים, כדאי לפנות אל מנתח מומחה בעל ניסיון בביצוע הניתוח המבוקש.

ניתוח אף גברים הינו אחד מהניתוחים אשר ניתן לבצע באזור הפנים. בעזרת ניתוחי אף פלסטיים ניתן לעצב את האף מחדש כך שיתאים יותר לפניו של המנותח. ניתוח אף גברים אורך כשעה וחצי ומבוצע לעיתים בהרדמה כללית ובמקרים אחרים בהרדמה מקומית עם טשטוש.


הרמת עפעפיים ומילוי קמטים
קיימים ניתוחים פלסטיים וטיפולים שונים, אשר חלקם מיועדים לעיצוב אזור הפנים. כאשר יש רצון לבצע ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי באזור הפנים מומלץ לפנות אל רופא מומחה ומיומן בביצוע ההליך המבוקש, על מנת להבטיח כי הוא יתבצע באופן מקצועי.

ניתוח פלסטי באף ובאוזניים
קיימים מגוון ניתוחים פלסטיים שונים אשר חלקם מיועדים לעיצוב אזור הפנים והאוזניים. כאשר יש רצון לבצע ניתוח פלסטי באזורים אלה או אחרים, מומלץ לפנות אל מנתח מיומן ומקצועי לביצוע הניתוח. מנתח מקצועי ידאג להסביר למטופל את התהליך אותו עומד לעבור וכן יסייע לבטחונו של המטופל כי הוא נמצא בידיים טובות.

ניתוחים פלסטיים בפנים
קיימים ניתוחים פלסטיים שונים המיועדים לעיצוב מראה הפנים מחדש. בין ניתוחים אלה קיים ניתוח להרמת עפעפיים. ניתוח זה הינו הניתוח האסתטי הנפוץ ביותר בפנים ומטרתו לתקן את המראה העייף של העפעפיים העליונים. בנוסף, הניתוח מתקן את בלט השומן וריבוי הקמטים הקיימים בעפעפיים התחתונים. במקרים מסוימים משולב ניתוח הרמת גבות ביחד עם ניתוח להרמת עפעפיים. במקרה בו קיים צורך בשילוב הליכים אלה, הרמת הגבות תבוצע לפני הרמת העפעפיים ותיארך שעה וחצי.

ניתוח פלסטי לעיצוב הגוף
קיימים ניתוחים פלסטיים שונים המיועדים לעיצובם של אזורים שונים בגוף. ניתוחים אלה צריכים להתבצע בידי מנתח מיומן המנוסה בניתוח המבוקש. מציאת מנתח מומחה תביא לביצוע הניתוח באופן מקצועי ותסייע לבטחונו של המטופל כי הוא נמצא בידיים טובות.

ניתוחים פלסטיים באוזניים ובאף
ניתוחים פלסטיים מתבצעים באזורים שונים בגוף ומאפשרים למטופל לעצב באופן שונה את החלק המנותח. ניתוחים פלסטיים, כמו כל הליך רפואי, צריכים להתבצע בידי מנתח מקצועי המיומן בביצוע ההליך. כאשר יש רצון לבצע ניתוח פלסטי, כדאי לחפש מנתח מיומן אשר יבצע את הניתוח.

ניתוחים פלסטיים באיזור החזה
ניתוחים פלסטיים מתבצעים באזורים שונים בגוף. אחד מהאזורים בו מתבצעים ניתוחים פלסטיים הינו החזה. קיימים ניתוחי חזה שונים המיועדים לעיצובו של החזה. כאשר יש רצון לבצע ניתוח חזה, כדאי לבחור במנתח מיומן בעל ניסיון בביצוע ניתוח החזה המבוקש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI