דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל דילים ליעדים באירופה
דילים ליעדים באירופה
מיכל ז 28/01/14 |  צפיות: 3303

מזג האוויר בחורף הוא לא האידיאלי לטיולים ונופשים, אך יש מקרים יוצאי דופן שבהם דווקא מזג האוויר נוח למדי. אותו הדבר נכון גם ביעדים רבים ברחבי אירופה, ולכן, אם אתם רוצים למצוא דילים לחו"ל במחירים אטרקטיביים, החורף זה הזמן המושלם.

המחירים של טיסות וחבילות שאפשר למצוא בחורף, ליעדים ברחבי אירופה, יחממו לכם את הלב. המחירים נמוכים במיוחד, והאיכות של הנופשים לא משתנה, למעט כמובן נושא מזג האוויר. אך כאמור, יש תקופות בחורף שבהן מזג האוויר נוח- קר אבל השמיים בהירים ואפשר לטייל ברחבי העיר בחופשיות ובנוחות. עם דילים לחו"ל במחירים שתמצאו, אין סיבה לחכות לעונת הקיץ היקרה.

הנה כמה דוגמאות למחירים שווים שתוכלו למצוא לטיסות ונופשים בחורף, ממיטב חברות התעופה והתיירות:

  • טיסותלפראג הלוך ושוב עםחברת אל על, ל 5 ימים (רביעי עד ראשון) ובלי עצירות תעלה לכם בסביבות 200דולר. אם תרצו חבילת נופש שכוללת טיסה ומלון, תוכלו למצוא דילים של 3 לילותבמלון 3 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר במחיר של כ 350 אירו לאדם.
  • אם מתחשק לכם לנפוש באיטליה, תוכלו למצוא טיסותלרומא הלוך ושוב עם חברת ישראייר, ל 4 ימים (שישי עד שני) ובליעצירות בעלות של בערך 300 דולר. באשר לחבילות נופש, הדילים כוללים בין היתר 3לילות במלון כוכבים על בסיס ארוחת בוקר במחיר של כ 500 דולר לאדם.

כמובן שהמחירים ליעדים הפופולאריים משתנים במהירות, ולכן כדאי לפעול במהירות כדי לא לפספס את הדילים שמתאימים לכם. כמו כן, תוכלו למצוא מחירים נמוכים יותר עבור טיסות אם מדובר ברגע האחרון, והמחירים של השהות ללילה במלון יכולים להיות גבוהים יותר במידה ואתם רוצים מלון ברמה יותר גבוהה או במיקום אטרקטיבי יותר.

אם כן, יש לכם טווח מחירים רחב של טיסות וחבילות נופש שמהם אתם יכולים לבחור, וליהנות מנופש איכותי ברמה שאתם אוהבים, ובמחיר שנוח לכם. אל תשכחו שאתם יכולים לפצל את הדילים לתשלומים, מה שיאפשר לכם גמישות גבוהה מבחינת המחירים, אך קחו בחשבון שכל תשלום נוסף כרוך בעמלה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI