דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל הכל על חופשה בברלין
הכל על חופשה בברלין
מיכל ז 21/05/14 |  צפיות: 3512

לא בכל יום יוצא לכם לטייל בחו"ל, ולכן כשעולה ההזדמנות כדאי להיות מוכנים לכל מקרה מבעוד מועד ולתכנן את הלו"ז היומי של החופשה בצורה הטובה ביותר, כדי שהכסף שלכם לא יירד לטמיון.

החלטתם להזמין חופשה בברלין לכם ולמשפחה או לבני הזוג שלכם? ברלין היא יעד נבחר ואהוב באירופה שמציע חופשה איכותית במיוחד, אך זו אחריות שלכם לוודא שהחופשה אכן תהיה איכותית.

חופשה בברלין כמו כל חופשה אחרת מתחילה בטיסה, ולכן הדבר הראשון שאתם צריכים לדאוג לו הוא הטיסה שלכם לברלין.

טיסה לברלין אורכת בערך 4 שעות. המחיר שלה יכול לעמוד על כ 400 דולר או יותר עבור טיסה ישירה. מלבד המחיר, שימו לב לאיכות חברת התעופה איתה אתם טסים. אומנם הטיסה קצרה מאוד, אבל כשהיא שייכת לחברת תעופה עם מוניטין, אפשר לטוס בראש שקט וכך להתחיל את החופשה על הצד הטוב ביותר.

בשלב הבא, הגיע תורו של המלון שבו אתם תשהו לאורך כל החופשה. יש מלונות יוקרתיים יותר ויש פחות, אבל השאלה הכי חשובה היא היכן המלון ממוקם. אתרי אינטרנט שונים מתחום התיירות, כמו גוליבר, יכולים להציג לכם את המלונות השונים על גבי מפה, כך שתוכלו לבדוק האם המלון נמצא במרכז העיר - המיקום הכי טוב - או שמא הוא נמצא במרחק נסיעה ממרכז העיר. לרוב, מלונות במרכז העיר יקרים יותר, אך אתם לא צריכים להוציא כסף על נסיעות, לבזבז זמן ולהטריח עצמכם כדי להגיע למרכז העיר, שבו כמובן נמצאים כל הדברים שלא כדאי לפספס.

אחרי שיש לכם כרטיסי טיסה לברלין ובחרתם מלון, הגיע הזמן לבדוק את כל האטרקציות, האתרים והפעילויות שברלין מציעה. תכננו את הלו"ז היומי שלכם בהתאם למיקום של כל האתרים ומקומות הבילוי והפנאי. בחינת כל אלו ותכנון של הלו"ז יאפשרו לכם לבדוק האם התקציב שעומד לרשותכם מספיק, ולפי צורך תוכלו "לחתוך" פעילות או אטרקציה כזו או אחרת.

כשאתם בודקים את כל האטרקציות שאתם מעדיפים, שימו לב למיקום שלהן. במידה והאטרקציות נמצאות במרחק נסיעה, זה הזמן להכיר היטב את מערך התחבורה של ברלין, וזה יעזור לכם גם לאחר הטיסה כשתצטרכו להגיע מנמל התעופה אל המלון שלכם. כמו אצלנו, גם בברלין יש כרטיסי נסיעה מיוחדים שאפשר לקנות ולשלם פחות. שימו לב לכל האופציות שעומדות לפניכם- הרכבת המהירה והרכבת התחתית, אוטובוסים, חשמליות ומעבורות. כמובן שיש גם מוניות, אך שימו לב שנהגי המוניות לא ינסו "לגנוב" אתכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI