דף הבית בידור ופנאי מוסיקה מגוון מערכות מולטימדיה לרכב
מגוון מערכות מולטימדיה לרכב
levth 01/09/14 |  צפיות: 2932

הרכב הפרטי שלנו הוא כבר מזמן לא מוצר פרקטי בלבד. בתקופה שבה החיים שלנו הפכו להיות הרבה יותר טכנולוגיים, הרכב צריך מכשירים מיוחדים שאיתם נוכל להמשיך להיות מקושרים וטכנולוגיים גם בזמן הנסיעה. בעזרת מגוון מערכות מולטימדיה לרכב ושלל מוצרים טכנולוגיים כאלו ואחרים אנחנו יכולים להפוך את הרכב שלנו למעצמה טכנולוגית.

מידע נוסף על מגנטים לאירועים בזול ניתן למצוא כאן

למה צריך מערכות מולטימדיה עם אינטרנט בתוך הרכב הפרטי?

הרבה אנשים רואים מערכות מולטימדיה לרכב כמשהו חסר תועלת, שמשלמים עבורו הרבה מאוד כסף אך לא מקבלים דבר בתמורה. הרבה גם חושבים שכל המטרה של המערכות האלה היא בידור בלבד. אך האמת היא שמגוון המכשירים והמערכות מציעים לנו גם שימושיות ויעילות שאין כמותה. הדוגמא הכי טובה היא כמובן מסכי המגע שבהם אנחנו יכולים להשתמש תוך כדי נסיעה למשל כדי להסתכל במפת הדרך ולבדוק האם אנחנו בכיוון הנכון.

מערכות סטריאו לרכב יכולות להתחבר לסמארטפון שלנו, לקחת ממנו את המידע ולהציג אותו על גבי מסך המגע.

кровати в израиле

כמובן שמערכות כאלה מציעות לנו גם בידור במהלך הנסיעה, אך זה לא בהכרח רע. אם הורים וילדים יוצאים לנסיעה ארוכה משותפת, מסכים ומערכת מולטימדיה ובידור בהחלט יהיו שימושיים במהלך הנסיעה- הילדים יהיו מרוכזים בתכנים שמופיעים על גבי המסך וההורים יוכלו לנסוע בשקט ובשלווה ללא הפרעות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 levth


 


מאמרים נוספים מאת levth
 
מגנטים לאירועים
02/12/15 | צילום
איך זה בכלל עובד יש איכויות או הבדלים בין תמונה לתמונה אנחנו נספר לכם כאן הכול

חופשת ספא
למה דווקא חופשה ספא ?! רוצים מנוחה גם לגוף וגם ונפש אז זה הפטרון

טיפים לבחירת וילה
15/01/15 | צימרים
כול הדרכים הנכונות לבחירת וילה לנופש

למה זה טוב פילאטיס לנשים הרות
אימוני פילאטיס בזמן ההריון מומלץ או לא !?

עיצוב דלתות לבית
דלת הבית היא אחד החלקים החשובים בכל בית. היא גם הדבר העיצובי הראשון בו ניתקלים מבקרים בבית וגם המחסום הראשי אל הבית בפני פורצים וגנבים אפשריים. כיום עיצוב דלתות לבית אפשרי גם עם מנגנוני ביטחון מתקדמים.

הגברת לחץ בברזים בבית
16/09/14 | שיפוצים
לחץ מים חלש בברזים בבית הוא בעל השפעה עצומה על איכות המגורים. כשהלחץ של המים חלש, קשה להתקלח בנוחות, לשטוף ידיים, לשטוף כלים וכן הלאה. במצב כזה, הגברת לחץ בברזים בבית חייבת להיעשות בצורה הנכונה.

אנרגיות בגוף
אם אתם רוצים להשיג שקט ושלווה בחיים שלכם ולחזק את הגוף שלכם, איזון אנרגיות בגוף הוא הפתרון. איזון יכול לעזור לכם אף להתגבר על מחלות שנחשבות לחמורות וקשות במיוחד.

העידן החדש עם המחשבים
העידן החדש עם המחשבים מספק לנו עולם ומלואו של תוכן מכל קצוות העולם. כמו כן, בעידן החדש מחשבים הם לא רק ניידים או נייחים, וגם הטלפונים הסלולריים שלנו יכולים להיות המחשב האישי שלנו.

גרפולוג משפטי
11/09/14 | כללי
משפטים רבים זקוקים לשירותי גרפולוג משפטי על מנת לקבוע בדעת מומחה שכזה נושאים הקשורים לזיוף הונאה ומירמה. מהו גרפולוג משפטי ומה תפקידו במהלך המשפט במאמר הבא.

חלונות אלומיניום מאריכים שנים
08/09/14 | שיפוצים
רוצים חלונות שהם גם יפים, גם נוחים ושימושיים וגם מאריכים שנים? חלונות אלומיניום הם הפתרון הכי טוב, גם לבית וגם למשרדים. אך שימו לב שהאלומיניום בעל הגנה מפני רטיבות וחלודה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI