דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים הגברת לחץ בברזים בבית
הגברת לחץ בברזים בבית
levth 16/09/14 |  צפיות: 4369

המים הם מצרך בעל חשיבות רבה בבית כיוון שאנו עושים בו שימוש בכל עת ולמטרות שונות. בין השאר, המים משמשים אותנו לשטיפה של הכלים ב מטבח , שטיפת הידיים לאחר התפנות בנוחיות וכמובן כאשר אנחנו צריכים להתקלח. במידה וזרם המים בברזים הוא חלש, כל הפעולות האלה הופכות להיות מעיקות במיוחד, בפרט המקלחת, ולכן איכות המגורים סופגת מהלומה קשה מאוד.

פתרון ללחץ מים נמוך

אם גם אצלם בבית יש זרם מים חלש, הגברת לחץ מים בברזים בבית היא הפתרון. מדובר בפעולה שאינה רק אפשרית אלא גם נדרשת. בעזרת בעל המקצוע המתאים, תוכלו ליהנות מזרם מים מושלם שיוכל לשמש אתכם בצורה הטובה ביותר לכל מטרה.

כדי לקבל את הפתרון הטוב ביותר, צריך קודם כל לבדוק את הבעיה. תוכלו להזמין אינסטלטור שיבדוק את הברזים בבית בניסיון לאבחן את הבעיה. חשוב להבדיל בין בעיית לחץ המים בכל טמפרטורה לבין בעיה של זרם חלש רק במים החמים או רק במים הקרים. אך בכל מקרה, יש פתרון לשני ליקויים אלו.

איך זה מתבצע?

הגברת לחץ בברזים בבית מתבצעת פעמים רבות על ידי שימוש במשאבות חשמליות שאותן מתקינים בצנרת. כמובן שההתקנה צריכה להיעשות על ידי בעלי מקצוע מוסמכים, ובוודאי שלא כדאי לכם לנסות לעשות את העבודה בעצמכם.

יש עוד פתרונות שאפשר להשתמש בהם, תלוי בליקויי שמוצא בעל המקצוע, והכל למעשה תלוי בגורם שהוביל לזרם החלש. לעתים מדובר בצנרת סתומה שיש בה לכלוך או אבנית, ואלה מונעים מהמים לזרום בצינורות באופן הרצוי. אם לא מטפלים בסתימה, בסופו של דבר יהיה פיצוץ בצנרת...

סיבה אחרת שיכולה לגרום לבעיה כזו קשורה לאופן שבו הקבלן תכנן את אספקת המים, וזו תופעה נפוצה בבנייני מגורים בהם בקומות הגבוהות יותר יש לחץ מים חלש יותר. במקרה הזה, המשאבות שציינו קודם הן הפתרון המתאים.

לסיום, חשוב לומר שיש פתרון לכל בעיה, ולכן לא משנה מה גורם לזרם המים שלכם להיות חלש, בעלי מקצוע מוסמכים ומנוסים יוכלו לפתור עבורכם את הבעיה. אם הבעיה תטופל בצורה הנכונה, זרם המים יהיה עוצמתי בדיוק במידה הנכונה, ובעקבות זאת איכות המגורים שלכם תעלה פלאים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 levth


 


מאמרים נוספים מאת levth
 
מגנטים לאירועים
02/12/15 | צילום
איך זה בכלל עובד יש איכויות או הבדלים בין תמונה לתמונה אנחנו נספר לכם כאן הכול

חופשת ספא
למה דווקא חופשה ספא ?! רוצים מנוחה גם לגוף וגם ונפש אז זה הפטרון

טיפים לבחירת וילה
15/01/15 | צימרים
כול הדרכים הנכונות לבחירת וילה לנופש

למה זה טוב פילאטיס לנשים הרות
אימוני פילאטיס בזמן ההריון מומלץ או לא !?

עיצוב דלתות לבית
דלת הבית היא אחד החלקים החשובים בכל בית. היא גם הדבר העיצובי הראשון בו ניתקלים מבקרים בבית וגם המחסום הראשי אל הבית בפני פורצים וגנבים אפשריים. כיום עיצוב דלתות לבית אפשרי גם עם מנגנוני ביטחון מתקדמים.

הגברת לחץ בברזים בבית
16/09/14 | שיפוצים
לחץ מים חלש בברזים בבית הוא בעל השפעה עצומה על איכות המגורים. כשהלחץ של המים חלש, קשה להתקלח בנוחות, לשטוף ידיים, לשטוף כלים וכן הלאה. במצב כזה, הגברת לחץ בברזים בבית חייבת להיעשות בצורה הנכונה.

אנרגיות בגוף
אם אתם רוצים להשיג שקט ושלווה בחיים שלכם ולחזק את הגוף שלכם, איזון אנרגיות בגוף הוא הפתרון. איזון יכול לעזור לכם אף להתגבר על מחלות שנחשבות לחמורות וקשות במיוחד.

העידן החדש עם המחשבים
העידן החדש עם המחשבים מספק לנו עולם ומלואו של תוכן מכל קצוות העולם. כמו כן, בעידן החדש מחשבים הם לא רק ניידים או נייחים, וגם הטלפונים הסלולריים שלנו יכולים להיות המחשב האישי שלנו.

גרפולוג משפטי
11/09/14 | כללי
משפטים רבים זקוקים לשירותי גרפולוג משפטי על מנת לקבוע בדעת מומחה שכזה נושאים הקשורים לזיוף הונאה ומירמה. מהו גרפולוג משפטי ומה תפקידו במהלך המשפט במאמר הבא.

חלונות אלומיניום מאריכים שנים
08/09/14 | שיפוצים
רוצים חלונות שהם גם יפים, גם נוחים ושימושיים וגם מאריכים שנים? חלונות אלומיניום הם הפתרון הכי טוב, גם לבית וגם למשרדים. אך שימו לב שהאלומיניום בעל הגנה מפני רטיבות וחלודה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI