דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים איך לחדש פרגולת עץ
איך לחדש פרגולת עץ
קידום ישיר 29/07/15 |  צפיות: 2664

איך לחדש פרגולת עץ

חשוב מאוד לדעת כי על מנת לשמור על פרגולת העץ שלכם כחדשה לאורך שנים יש להקפיד על חידוש פרגולה. בשונה מחומרים אחרים כגון פלסטיק או אלומיניום, עץ נוטה לדהות, להתקלף ולהיסדק במשך הזמן כתוצאה מהלחות, מהמטרים או מקרני השמש החזקות. אך אם תקפידו על תחזוקה שוטפת והולמת תוכלו לשמור על הפרגולה שלכם חזקה, יציבה ויפה. דעו, כי את הטיפול תוכלו לעשות בעצמכם! איך תעשו זאת? באמצעות מספר פעולות המוסברות להלן.

הכנת קורות העץ

כאמור, עץ נוטה לשנות את מראהו לאורך השנים בשל תנאי מזג האוויר הגורמים לו להינזק ועל מנת לבצע חידוש פרגולה יש לצבוע אותו. על מנת שתוכלו להמשיך ליהנות מפרגולה מעוצבת ונאה, יש להקפיד לעשות כן לאותן קורות העץ שממנה היא מורכבת מידי שנה עד מספר שנים, תלוי בסוג העץ, בעמידותו ובתנאי מזג האוויר מהם הוא מושפע.

אך לפני שתוכלו לעשות זאת, עליכם לנקות את קורות העץ מכל האבק והלכלוך שהצטבר עליהן לאורך הזמן, ומדובר כנראה בהרבה מהם. עשו זאת באמצעות מטלית יבשה כדי לא לפגום בעץ. לאחר מכן, כדי להבטיח שקורות העץ יראו לאחר הצביעה כחדשות, חלקות ובלי תקלות ופגמים, יש לשייף בעזרת נייר זכוכית סדקים ושאריות צבע ישנות.

צביעת העץ

לאחר שסיימתם את מלאכת הניקוי והשיוף תוכלו לגשת אל הצביעה עצמה. על מנת לצבוע את קורות העץ עליכם לרכוש צבעים מיוחדים המתאימים בדיוק לסוג העץ שברשותכם. זאת, כדי למנוע נזק לקורות שהרי צבע שאיננו מתאים עלול להרוס אותן. כדאי לבחור בגוון המקורי של העץ לקבלת תוצאה מיטבית. ישנם אפילו גוונים השומרים על הטקסטורה המקורית של קורות העץ, ייתכן ותעדיפו אותם.

המלצה חמה: לפני שתפנו לצבוע את כולה, נסו את הצבע שרכשתם על חלק קטן ונסתר בפרגולה. תנו לה להתייבש, וכך תוכלו לדעת כיצד תצא הצביעה בסופו של דבר ותראו האם אתם מרוצים מכך. טיפ זה יכול לחסוך מכם אי נעימות אחר כך באם אינכם מרוצים, שכן בשלב זה עדיין תוכלו להחליף לצבע אחר מבלי לבצע עבודה לחינם.

עוד פעולה שמומלץ לעשות כאשר מבצעים חידוש פרגולה היא שימון קורות העץ, כמובן באמצעות חומרים המתאימים לעץ שלכם. פעולה זו תועיל לכם בכך שתשמור על הצבע לזמן רב יותר.

בסופו של התהליך תקבלו פרגולה אסתטית, נקייה ונאה, ממש כאילו הייתה חדשה. נכון שמדובר בעבודה הדורשת מעט מאמץ, אך זכרו כי חידוש פרגולה מאריך את חייה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום ישיר

קידום ישיר



 


מאמרים נוספים מאת קידום ישיר
 
הונדה אופנועים טרייד אין
23/11/18 | אופנועים
אם אתם רוכבי אופנועים, לבטח ביקרתם לפחות פעם אחת במרכז המכירות והשירות של הונדה אופנועים טרייד אין בישראל. כאשר אתם מעוניינים לשדרג את הקטנוע הישן לקטנוע חדש ומתקדם יותר, ניתן יהיה למכור את הקטנוע בשוק הפרטי ולרכוש אופנוע שיהיה בשנתון מתקדם, או אופנוע חדש לחלוטין. לרוב תמיד כדאי כי תהיה זו היבואנית של אופנועי הונדה שאצלה אתם תהיו מעוניינים לרכוש אופנוע. אם יש להוסיף סכום כסף, ניתן יהיה לקבל תנאי מימון בתנאים נוחים ומשתלמים.

אומרים לכם השתלת שיער בטורקיה היא מסוכנת? שקר מוחלט
ישנם אלפי ישראלים הנוהרים לטורקיה מידי חודש לצורך השתלת שיער, חלקם חוזרים עם השתלות מוצלחות יותר וחלקם עם השתלה פחות מוצלחת, גם אני עשיתי השתלה בטורקיה והבחירה בקליניקה טובה לא הייתה פשוטה אך בסוף מצאתי קליניקה מעולה. עשיתי השתלה שהחזירה לי את הפוני מלא ושופע כפי שהייתי צעיר וזה מילא את ליבי. לכן אמליץ לכם לא להאמין לכל הפרסומים השוללים את טורקיה, טורקיה היא מדינה נהדרת לטייל בא ובטח גם להשתלת שיער עם הטכנולוגיה המתקדמת FUE.

החלפת צילינדר – כל המידע
צילינדר, הינו אחד מהמנעולים הנפוצים עבור בעלי דרות, משרדים ובתים פרטיים. בגלל צורת הצילינדר שהיא גליל, כך שניתן לפרוץ אותו באופן מקצועי, מבלי שייגרם נזק לדלת. לפעמים, לא תמיד חייבים לפרוץ צילינדר שנתקע או שהתקלקל, כי אם החלפה תספיק. החלפת צילינדר, מתבצעת באמצעות אנשי מקצוע, אשר עברו הכשרה מתאימה ומחזיקים ברישיון משטרת ישראל. לרוב הצורך בהחלפת צילינדר מתעורר בשל בלאי, שחיקה, או פגיעות מכאניות בצילינדר עצמו.

טיול לאפריקה- מראות עוצרי נשימה של נופים ובעלי חיים
פירוש המילה ספארי בשפה הסווהילית הינו "מסע" ודרום אפריקה היא מסע קסום לאוהבי הטבע במלוא עוצמתו.

ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן
דיני המקרקעין,נחשבים ברוב הארצות לתחום המשפטי הדורש התמחות. כל עורך דין אזרחי, יכול לטפל נכון בעסקאות מקרקעין . בישראל, תחום המקרקעין הינו מורכב, היות וישנן קרקעות שעדיין יש בהן חכירה. אדמות אלה, נקראות " אדמות מנהל מקרקעי ישראל".

עורך דין צוואות וירושות
29/01/18 | ירושה
צוואה, הינה מסמך אישי של כל אדם, המצווה את רכושו ליורשיו. אותו אדם פונה אל עורך דין צואות וירושות כאשר על פי החוק הוא בעל דעה צלולה ומיושבת. היתרון הרב של הצוואה, הינו שאותו דם, יכול לשנות את הצוואה במהלך חייו על פי שיקול הדעת הבלעדי שלו.

עורך דין קניית דירה
מי שעומד לבצע עסקת נדל"ן כגון רכישת דירה, עליו למצוא עורך דין קניית דירה, אשר בקיא בדיני מקרקעין, כזה העוסק בתחום המקרקעין ביום, יום ומודע לכל הקשיים בעסקאות נדל"ן. לא כדאי לפנות לעו"ד שמציע שכ"ט זול, היות והוא צעיר ולסר ניסיון, היות וקיימת משמעות מכרעת לחוזה הרכישה, מה שיסייע לרוכשים תמיד במשך הזמן

המידע היעיל על מדרסים
26/07/17 | רפואה
רבים אינם יודעים מה המטרה של מדרסים. מכיוון שהגוף שלנו נושא משקל מסוים שמופעל ברובו על כפות הרגליים המטרה היא לתמוך רקמות רכות שעשויות לקרוס על מנת לשפר את היציבה ולבלום זעזועים ולשפר את הנוחות. מדובר על הקלה והפחתה של כאבים ברגליים, בקרסוליים ואפילו בכאבי הברכיים, גב תחתון וכאבי צוואר וכתפיים. כפות הרגליים בסופו של דבר, הם היסודות והבסיס לגוף שלנו.

אינסטלטור מומלץ בתל אביב
12/06/17 | שיפוצים
תל אביב ידועה כעיר ללא הפסקה יש בה הכול, אם מקומות בילוי, בתי מלון, חנויות מפעלים, הרבה בנייני מגורים ובתים פרטיים, וכן בעלי מקצוע רבים. בגלל הלחץ על מערכות האינסטלציה, תמיד טוב שיהיה אינסטלטור מומלץ בתל אביב.

שירותי טכנאי מחשבים מקצועי
היום כל ילד שיודע לפרמט מחשב מתיימר לקרוא לעצמו טכנאי מחשבים אך לא כך פני הדברים, טכנאי מחשבים חייב להיות עם תעודת טכנאי PC וניסיון רב שנים על מנת לפתור תקלות תוכנה וחומרה במחשבים, בעולם של ימינו והטכנולוגיה המתקדמת ישנם גם את המחשבים הניידים והטאבלטים שגם בהם צריך התמחות מיוחדת
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI