דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר שותפי רד האט מתאגדים סביב JBoss EAP 7
שותפי רד האט מתאגדים סביב JBoss EAP 7
אורית בלום 30/06/16 |  צפיות: 2512

רד האט מבססת את החזון לעתיד של פיתוח ארגוני עם יישומי ענן היברידי מבוססי Java

רד האט (Red Hat) - הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הדגישה בכנס Red Hat Summit המתקיים בסן פרנסיסקו, את רוחב ועומק מערכת השותפים הגלובליים שלה סביב פלטפורמת היישומים הארגוניים Red Hat Enterprise JBoss - ((JBoss EAP 7, הגרסה העדכנית ביותר לפלטפורמת היישומים המובילה בתעשייה בקוד פתוח ותואמת Java EE 7, וכן פירטה את חזונה העתידי של פיתוח יישומי ענן היברידי מבוססי Java.

JBoss EAP בנויה באופן מודולרי וקלת משקל, ומציעה תכונות ביצועים ואבטחה מתקדמות, תוך עמידה בסטנדרטים ארגוניים של אמינות וציות. עם הזמינות של JBoss EAP 7 דוחפת רד האט מעבר למפרט של EE Java ומציעה שיפורים נוספים הממוקדים בידידותיות למפתחים, פרודוקטיביות גבוהה וארכיטקטורות ענן, כדי לתת שותפים וללקוחות יותר גמישות, זריזות ומהירות באספקת יישומים חדשניים.

כחברת קוד פתוח הראשונה בעולם עם הכנסות של שני מיליארד דולר, רד האט מסתמכת על מערכת נרחבת של שותפים, הכוללת ספקי תוכנה עצמאיים (ISV), אינטגרטורים גלובליים ואזוריים (SIS), ומשווקים בעלי ערך מוסף (VAR), בנוסף לערוץ נרחב של יצרני ציוד מקוריים (OEM), מפיצים, ושותפי שיווק.

במהלך עשר השנים האחרונות הקימו שותפים רבים עסקים ופיתחו שיטות עבודה ייעודיות הממוקדות במתן אפשרות ללקוחות לפתח, להתחבר, לפרוס ולנהל יישומים באמצעות טכנולוגיות קוד פתוח קלות משקל וידידותיות לענן של רד האט. שותפים אלה ממלאים תפקיד מרכזי בתמיכה בארגונים במסעם לטרנספורמציה דיגיטלית, כאשר הם עוברים מ- Java EE מסורתית אלארכיטקטורות ענן היברידיות המבוססות על זריזות וגמישות דרך תהליכי DevOps, ארכיטקטורות בסגנון מיקרו-שירותים, וקונטיינרים.

היום, יותר מ- 1,100 יישומי תוכנה או מוצרים של ISV כוללים טכנולוגיות ממערך מוצרי התווכה של רד האט, או מוסמכים לפעול או להשתלב עם פלטפורמות Red Hat JBoss Middleware. שותפי Advanced ו- Middleware Premier של רד האט כוללים יותר מ- 400 שותפי ייעוץ ואינטגרציית מערכות, ואת רוב משלבי מערכות הגלובליים המובילים.

רוב קארדוול, סגן נשיא לשותפויות ובריתות אסטרטגיות ברד האט, אמר:

"כשאנחנו מסתכלים לאחור על עשר השנים האחרונות של JBoss, שותפים מילאו תפקיד חשוב בסיוע לנו להגיע לאן שאנחנו היום - לא רק עבור JBoss EAP, אלא עבור מערך התווכה המלא של רד האט. אנחנו מעריכים יחסים אלה ורוצים להודות לשותפינו על התפקיד שמילאו בעבר ויכולים למלא גם בעתיד".

היינץ ווילמינג, מנהל מרכז מיומנויותRed Hat JBossבחברת akquinet אמר: "Java EE, קוד פתוח וסטנדרטים פתוחים, נותנים לנו את ההזדמנות לתכנן, ליישם ולהריץ יישומים עסקיים גדולים וקריטיים שהינם חסינים לעתיד. רד האט, כחברת קוד פתוח המובילה, משמשת כזרז בקהילת הקוד הפתוח. JBoss EAP 7 ששוחררה עתה, עושה את רד האט לאחת הספקיות הראשונות והמובילות של שרת יישומים מורשה באופן מלא ל- Java EE, וגם מציע תמיכת ספק מלאה. התמיכה לטווח ארוך של רד האט, עדכונים שוטפים ופעילות בין מערכתית, מספקים הגנת השקעה וביטחון בעתיד עבור  הלקוחות ועבור החברה שלנו".

מתיו פולי, סגן נשיא של בריתות עולמיות ופיתוח עסקי בחברת AppDynamics, אמר: "אנחנו מספקים כבר זמן רב פלטפורמה לניטור של ביצועי יישומים וזמינותם ב- JBoss EAP. אחרי שש שנים כשותפים של רד האט, אנו יודעים כי אסטרטגיית ניהול ביצועי יישומים יעילה, כמו זו שמספקת AppDynamics על JBoss EAP, היא המפתח כדי להשיג יעילויות מיישומי ג'אווה ארגוניים קיימים. JBoss EAP 7 נותנת ללקוחות בסיס מוצק להתרחבות לסביבות ענן, קונטיינרים וארכיטקטורות מיקרו-שירותים, ואנו מצפים לתמוך בכך עם פלטפורמת Application Intelligence המובילה שלנו, ולגדול יחד עם רד האט".

אנדריאס האק, מנהל טכנולוגיה ראשי ב- Atos , אמר: "כמשלבת מערכות נייטרלית-לספקים הגדולה ביותר באירופה, Atos משתפת פעולה עם מגוון רחב של ספקי קוד פתוח. בשלוש השנים האחרונות, אף אחד משיתופי הפעולה שלנו לא היה מוצלח כמו זה שיש לנו עם רד האט. הבסיס להצלחה יצר פרויקט משותף בגרמניה. במהלך פרויקט זה סיפקה Atos תוכנת שרת יישומים בהתאם למפרט Java EE 6, ושירותי תחזוקה ותמיכה עבור תוכנה זו. דרישה זו נענתה עם JBoss EAP 6. פתרון הקוד הפתוח היה יותר חסכוני לפיתוח יישומים עבור פרויקט זה ולתפעולו, מאשר תוכנת שרת יישומים בה השתמשנו בעבר. JBoss EAP 7 פותח עידן חדש של פעילויות אינטגרציית מערכות ושירותים מנוהלים שלנו. EAP 7 JBoss יכול לעמוד בקצב ההתפתחות הטכנולוגית, סגנונות ארכיטקטורה מודרניים, והכי חשוב: צרכי לקוחותינו, ומסייע לספק מיקרו-שירותים עצמאיים, פיתוח אג'ילי, בחינות ופריסה חלקות עם יכולת הרחבה מסיבית - כל זאת מבלי לנטוש את מורשת JBoss המוכחת".

סשה Labourey, מנכ"ל ומייסד CloudBees: "מרגש לראות את הכיוון אליו לוקחת רד האט את JBoss. עם JBoss EAP 7 נהנים צוותי IT מהיכולת לאמץ טכנולוגיות וארכיטקטורות מודרניות. כשותפים של רד האט, אנו שמחים לראות את התפתחות JBoss בדרך זו. ארגונים יכולים כעת עוד יותר לאמץ את JBoss כסטנדרט תווכה דה-פקטו, ליהנות מפלטפורמה יותר חסכונית ויעילה, ולתמוך ביוזמות טרנספורמציית ה- IT שלהם, כגון DevOps, ענן ואספקה רציפה. JBoss EAP 7 הוא הצלחה עבור רד האט, CloudBees ולקוחותינו המשותפים".

ראווי Mayuram, סגן נשיא בכיר למוצרים ב- Couchbase, אמר: "קונטיינרים, מיקרו-שירותים ו- NoSQL הם תנאים הכרחיים עבור יישומים מודרניים כאשר ארגונים מבצעים טרנספורמציה לבניית עסקי כלכלה דיגיטלית. 7 JBoss EAP, עם תאימות Java EE 7 , ומוצרי Couchbase (שרת Couchbase Mobile 1.2, Couchbase 4.5) מספקים יחד את האג'יליות כדי לפתח ולפרוס בקנה מידה גדול, כמענה לדרישות ההולכות וגדלות של לקוחות עבור יישומי אינטרנט, סלולר, ו- IoT".

פייר פריקה, סגן נשיא לשיווק מוצרים ב- EnterpriseDB , אמר: " עכשיו יותר מתמיד, ארגונים חייבים לספק יתרון תחרותי דיגיטלי. זה דורש ארגון IT שיכול להרים את כפפת האתגר של שינוי מתמיד. פיתוח ופריסה מהירים של יישומים חדשים ונתונים, דורשים פלטפורמות גמישות בקוד פתוח. על ידי שילוב של JBoss EAP 7 ו- EDB Postgres, ארגונים יכולים להשתחרר מתשתיות IT קשיחות יקרות, כך שיוכלו להאיץ הקמת עסק דיגיטלי".

קניצ'י טצ'ינוקה, מנהל בחברת Intelligent Wave, אמר:  "היציבות והאמינות אותן מספקים מוצרי היסוד של רד האט, הפכו עכשיו לגורמים חיוניים עבור פיתוח יישומים קריטיים לתחום המסרים הפיננסיים בו החברה שלנו חזקה כבר זמן רב. אנו מאמינים כי JBoss EAP 7 יכולה לתרום להתפתחות נוספת של פתרונות התוכנה שלנו, עם התכונות המתקדמות והאטרקטיביות שלה בהטמעת מפרט Java EE 7 העדכני".

גאס רוברטסון, מנכ"ל NGINX, אמר: "יש לנו שותפות חזקה עם רד האט ברחבי פלטפורמות לינוקס ארגוני, OpenShift ו- JBoss, ואנחנו שמחים להמשיך שותפות זאת ותומכים במהדורת JBoss EAP 7. רבים מהארגונים המובילים מאמצים כיום את NGINX Plus עבור איזון עומסים עתיר ביצועים וניתוב תעבורה עבור יישומיהם הקריטיים, הן מקומית והן בענן, מה שמאפשר להם להתמודד עם כמות גדולה יותר של משתמשים תוך אספקת חוויית משתמש מהירה ועקבית יותר. NGINX פועלת עם JBoss EAP 7 כדי לאפשר עתיד חלק יותר לפיתוח ואספקת יישומים ארגוניים, עם המעבר של ארגונים לקונטיינרים ומיקרו-שירותים כדי להשיג גמישות וגידול אף רבים יותר".

ג'יימס צ'ין, מנכ"ל Shadow-Soft, אמר: "כ- Middleware Partner המצטיין של רד האט לשנים 2015 ו- 2016, Shadow-Soft ציפתה בקוצר רוח לשחרור . JBoss EAP 7 מהדורה זאת היא הרבה יותר מאשר עדכון מדורג, מפני שהיא מאפשרת למשתמשים באמת לאמץ מודל של פריסה, ניהול וגידול מבוסס מיקרו-שירותים. שיפורים אלה מתואמים היטב עם אסטרטגיית ענן או קונטיינר תחילה, שרבים מלקוחותינו דורשים היום".

דניאל בראונסדורף, מנכ"ל Viada, אמר: "JBoss הינה חלק ממשפחת רד האט כבר עשר שנים, ובאותו הזמן נחגוג עשר שנות שותפות בין Viada ורד האט. בכל שנים אלה, ההכרזות של מהדורות מרכזיות של JBoss EAP היו מהרגעים המרגשים ביותר. היום אנו שמחים לראות כי JBoss EAP 7 מבוססת על מערך מודולרי קל משקל, שניתן לפרוס אותו במגוון סביבות – באתר הלקוח או בארכיטקטורות ענן כגון OpenShift – העונה לדרישות של ארכיטקטורות Java ארגוניות מודרניות".

ג'ו דיקמן, סגן נשיא בכיר של Vizuri, אמר: "קשה להאמין כי כבר חלפו עשר שנים מאז רכישת JBoss על ידי רד האט. מה שהתחיל כרכישה של  שרת יישומי Java, הפך למערך של פתרונות תווכה ברמה ארגונית, שחברות Fortune 500 וסוכנויות פדרליות מסתמכות ובונות את עסקיהן עליהם. Vizuri הייתה שותפה של JBoss בשנת 2003, לפני הרכישה על ידי רד האט, ובנתה ייעוץ ברמה עולמית המתמחה במוצרים החדשים של רד האט. אנו מצפים להמשיך במסע עם רד האט כאשר הם ממשיכים לנפץ מוסכמות בעולם החדש של כלכלת היישומים".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI