דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה איכות הסביבה המסך שכל תומך בשמירה על איכות הסביבה חייב לעצמו
המסך שכל תומך בשמירה על איכות הסביבה חייב לעצמו
עינת מירון 28/06/09 |  צפיות: 3194

 

קבוצת חיון מתחילה לשווק בישראל את אחד ממסכי המחשב האולטרא דקים והמעוצבים שפיתחה בחודשים האחרונים חברת SAMSUNG. מדובר בסדרת מסכי פרימיום בשם 70 series ecofit, הכוללת 3 מסכים בגדלי 20", 21.5" ו-23" בפורמט 16:9 ומשלבת טכנולוגיות חדשניות לשמירה על איכות הסביבה. ה- ecofit הוא כנראה המסך הדק ביותר המשווק כיום בקטגוריה המקצועית אליה הוא משויך - עומקו 30 מ"מ בלבד, 50% דק יותר מהמקובל כיום בתחום.

 

ה-ecofit, כשמו כן, ידידותי לסביבה ומאפשר חסכון של 33% בצריכת החשמל. הפיתוח של הסדרה הושלם כחלק מפעילותה של סמסונג לטובת שמירה על איכות הסביבה והתאמתה למפת הדרכים שנקבעה בבאלי, לפיה בשנת 2013 יחויבו כל המדינות בעולם לקחת חלק פעיל בצמצום הפגיעה באפקט החממה.

 

הקטנת צריכת החשמל בסדרת ecofit מאפשרת לחסוך בשנה 10.8 ק"ג של פחמן דו-חמצני הנפלט בתהליך חמצון השמן בתחנות הכוח החשמליות. המשמעות זהה לנטיעתם של 4 עצי אורן. בטכנולוגיית הייצור לא נעשה שימוש בהתזת צבע וכתוצאה מכך נחסך השימוש בתרכובות אורגניות נדיפות, מהלך המאפשר אף למחזר את הפאנל החיצוני של המסך לשימוש נוסף. הקטנת מימדיו של המסך מאפשרת שינוע יעיל יותר התורם גם הוא לצמצום פליטת דו תחמוצת הפחמן ועלויות שילוח. מדו"ח שפרסם האו"ם בתחום איכות הסביבה עולה שהיקף מכירות המוצרים הידידותיים לסביבה יעמוד בשנת 2020 על 2.7 מיליארד דולר.

 

סדרת ecofit מתאפיינת במהירות תגובה של ms2, יחס ניגודיות 1:50,000, רמת בהירות 250 cd/㎡, זווית צפייה עד 170 מעלות ורזולוציה של 1920X1080 בטכנולוגיית Full HD לתמונה ריאליסטית ביותר. בתחתית פאנל המסך שולבו כפתורי מגע לשליטה ידנית המוסתרים מהעין כדי לשוות למסך מראה אחיד ויוקרתי. 

 

עיצוב המסכים בסדרת ecofit שואב השראה מעבודתם של מנפחי הזכוכית. העיצוב קריסטלי עם צוואר כמעט שקוף המשנה את צבעו בהתאם לרמת ותנאי התאורה בזמן פעילותו, דבר המשלים את האווירה במקום בו הוא ממוקם.

 

בשלב זה ישווק בישראל רק דגם 23". מחיר מומלץ לצרכן 1,290 ש"ח עם אחריות ל-3 שנים של קבוצת חיון.

 

סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, ארמו דריהם: "מסך ecofit ילהיב אפילו את הצינים שבינינו. המראה שלו, יחד עם התכונות הטכנולוגיות ובדגשים הסביבתיים הופכים אותו, למרות סיווגו כמסך פרימיום, בחירה אולטימטיבית לכל אדם".

 

קבוצת חיון

קבוצת חיון (1970), הכוללת 3 חברות בנות (חיון מחשבים, חיון הפצה וחיון טלקום), מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת. חיון הפצה (1996) ממקדת את פעילותה בהפצת מוצרי מיחשוב, תוכנה ותקשורת לערוץ המשווקים ולרשתות השיווק. חיון הפצה רכשה בעבר את החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", דבר שיחד עם קבלת נציגויות רשמיות בתחום, הפך אותה לחברת ההפצה המובילה בתחומה. כיום מייצגת חיון את החברות Intel, SAMSUNG (מסכים ו-ODD), מיקרוסופט, בבילון, אלקטל ו-Microtek. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. בין לקוחות הקבוצה משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל כ-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עינת מירון

מירון תקשורת משווקת - http://www.meyron-mc.com/



 


מאמרים נוספים מאת עינת מירון
 
בית מנומס ואידילי לא מביא 40 אחוזי רייטינג
לקשת עוצמה גדולה שאסור לזלזל בה, אבל הפעם נדמה שהציבור תופס את העוצמה הזו כזלזול בו ובשכל הישר שלו וקשת עלולה למצוא את עצמה במשבר מתגלגל

לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

המרוץ לגולן
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

ריאליטי או Apple?
יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מבחן שליט
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

שיעור חינם בניהול משברים
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

בקשת פירוק לחברת אושידה בעמ
17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

פורקס פלייס תובעת חצי מיליון ש"ח מסוחר מט"ח שהונה את בית המשפט והשיג במרמה צו עיקול כנגדה
בכתב התביעה שכנגד מתייחסת פורקס פלייס לפסיקתו של רשם בית המשפט חגי ברנר שהסיר את צו העיקול שנפסק לחובתה ולבחירת המילים בהן השתמש "מעוררת על פניה קשיים במישור המהימנות" ומבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים מוגדלים.

פורקס פלייס לבית המשפט: "מאג'ד שייך בודה סיפורים ומנסה להעביר על שכמה של החברה את הפסדיו הכשרים"
החברה מגיבה בכתב תביעה באורך 40 עמודים מנומקים ורווי הוכחות כי תביעתו וצו העיקול שהשיג התובע התבססו על שקרים, רמאויות ומניפולציה על בית המשפט

בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב
בדיון, בהשתתפות הדיינים הרב יהודה סילמן, הרב ישראל רוזנברג והרב יעקב פרבשטיין נקבע כי יש ספק אם שטר היתר העסקא אכן מחייב ולכן אין אחד מהצדדים רשאי לתבוע כספים בגין רווחים או הפסדים. עוד קבע בית הדין הרבני כי גם אם השטר תקף ומחייב אין התובע יכול לתבוע בגינו הפסדים ולכן בית הדין בכלל לא אמור לפסוק בנושא. בהחלטה זו ביטל בית הדין הרבני את תביעתו של הרב מנחם סופר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI