דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר צאו למסע בזמן עם חופשה מתקופה אחרת
צאו למסע בזמן עם חופשה מתקופה אחרת
אורית בלום 29/01/19 |  צפיות: 3722

Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המגוון הרחב ביותר של מקומות לינה, בדקה לעומק מעל ל-29 מיליון מקומות אירוח שהיא מציעה, כולל 5.6 מיליון בתי מגורים, דירות ומקומות ייחודיים אחרים במעל ל-141,000 יעדים ברחבי העולם, כדי להציג שבעה יעדים ייחודיים שיגרמו לכם להרגיש כאילו נסעתם בזמן. החל מערי בירה עתידניות עם אורות ניאון מסנוורים ועד לכפרים מקסימים שקפאו בזמן, יש יעד מתאים לכל נוסע.

טוקיו, יפן

טוקיו היא מטרופולין גדול ושופע הנמצא בין ההרים למפרץ טוקיו. אורות ניאון, טכנולוגיה פורצת דרך והחידושים העדכניים ביותר הפכו את העיר לאחד מהמקומות העתידניים ביותר בעולם. בטוקיו יש גורדי שחקים מהממים, רכבות מהירות, אינספור חוויות מציאות מדומה (VR) ואפילו מסעדה רובוטית. טיול בעיר המדהימה והמגוונת הזו יגרום למטיילים להרגיש כאילו הם מטיילים בעתיד.

איפה ללון: ב-Henn na Hotel Maihama Tokyo Bay דינוזאורים רובוטיים מברכים לשלום את האורחים בקבלה ועוזרים בצ'ק-אין. הרובוטים המכניים האלה מסוגלים לתת שירות באנגלית, יפנית, קוריאנית וסינית. בכל חדר ניתן למצוא גם רובוט קטן, שנמצא שם כדי לעזור להפעיל את כל המכשירים שבחדר. במהלך שהייתכם, אל תשכחו לראות את האקווריום הענקי ובו דגים רובוטיים, הנמצא בלובי ליד רובוט הפח.

הונג קונג, הונג קונג

הונג קונג היא בעלת קצב מהיר, מוארת באורות ניאון וניתן למצוא בה יותר מ-1,200 גורדי שחקים, יותר מכל עיר אחרת על כדור הארץ. האורות המשתקפים בנמל ויקטוריה וההרים מלאי העצים יוצרים תפאורה מושלמת. בנוסף להיותה מרכז כלכלי גלובלי, הונג קונג מקדימה את זמנה בכל הנוגע לטכנולוגיה - עם סורקי טביעות אצבע ותעודות מזהות חכמות המאפשרות למקומיים לעבור במהירות את מסלולי המכס. האדריכלות ועיצובי הפנים המושפעים מהפנג שווי, הופכים את העיר הזו לייחודית במינה.

איפה ללון: מלון Hotel ICON המסוגנן עוצב על ידי אדריכלים מקומיים מפורסמים, נמצא בצים שא צוי מזרח (Tsim Sha Tsui East) שבקאולון (Kowloon) ומציע נופים מדהימים לנמל. החדרים המודרניים של המלון מעוצבים בצבעים כהים ותאורה חמימה ליצירת אווירה נעימה. בנוסף, כל חדר מציע מכשיר חכם עם גלישה בלתי מוגבלת באינטרנט.

סינגפור, סינגפור

נקייה, קומפקטית ומרתקת - סינגפור מציעה את המיטב של אסיה. תרבויות שונות וסגנונות בישול מיוחדים חיים יחדיו ביעד התוסס הזה, ועדיין מצליחים לשמר את הזהות הייחודית שלהם. בסינגפור נמצאת חורשת הסופר-עצים (Supertree Grove), סדרה של מבני ענק דמויי עצים הסופגים חום, מספקים צל, אוגרים מי גשמים ומייצרים אנרגיה סולארית. הודות למערכת התחבורה הציבורית המהפכנית והיעילה של העיר, נוסעים בזמן יוכלו לטייל בסינגפור במהירות ובקלות.

איפה ללון: מלון Hotel Jen Tanglin Singapore המודרני ממקום באזור הקניות 'דרך הפרדסים' (Orchard Road), ומחובר לקניון טאנגלין (Tanglin Mall). צוות המלון כולל שני רובוטים חכמים, ג'ינו וג'ינה, שגויסו כדי לעזור עם שירות החדרים. גובהם של הרובוטים הוא מטר אחד, הם יכולים להשתמש במעלית, ובזכות החיישנים הרגישים שלהם הם מצליחים להתחמק מכל מכשול שמופיע בדרכם.

טומבסטון, אריזונה, ארצות הברית

טומבסטון ידועה בשל תפאורת המערב הפרוע שלה, עם המסבאות הישנות והיפות וגלגלי העגלות הקלאסיים, והיא מקום בו נוסעים בזמן ירגישו שהם חזרו אל העבר. טיילו לאורך רחוב איסט אלן (East Allen Street) כדי למצוא את רוב האטרקציות המפורסמות של העיירה, כמו תיאטרון כלוב הציפורים (Bird Cage Theater) ואו.קיי קוראל (OK Corral), או הזמינו סיור במכרה הכסף לשעבר בו תצטרכו לחצות מעברים מפותלים.

איפה ללון: Tombstone Monument Guest Ranch הוא אתר נופש כפרי במרחק 10 דקות נסיעה בלבד מטומבסטון ההיסטורית, והוא מציע חדרים נוחים המעוצבים בסגנון המערב הישן. האורחים יכולים להנות מארוחה בת שלוש מנות וביניהן קציץ בשר תוצרת בית, מנות עוף, פאחיטות, סטייקים, צלעות וסלמון במסעדת שייפלין (Schieffelin's Restaurant) הסמוכה.

אנקהאוזן, הולנד

העיר הקטנה והמקסימה אנקהאוזן (Enkhuizen), הנמצאת בפרובינציית צפון הולנד, היא עיר נמל ציורית ישנה עם תעלות ובתים ישנים. המוזיאון הפתוח זאודר-זיי-מוזאום (Zuiderzeemuseum) הוא כפר שקפא בזמן, ויש בו מעל למאה חנויות ובתים אותנטיים המדגישים את ההיסטוריה של האזור. האורחים יכולים להסתובב ברחובות הציוריים, לגלות בתי מלאכה ישנים ולחוות את הולנד של העבר.

איפה ללון: מקום האירוח De Oude HBS, שמשמעות שמו היא 'בית הספר הישן לחינוך תיכוני' והוא שוכן במבנה ששימש בעבר כבית ספר, מציע דירות מחודשות ומודרניות הצופות לכנסייה היסטורית. מקום האירוח נמצא בקרבת תחנת הרכבת אנקהאוזן ובמרחק הליכה קצרה ממוזיאון זאודרזיי (Zuiderzeemuseum), האתר ההיסטורי דרומדריס (Drommedaris), מבנה ביטחון ישן, ונמל מרגיע.

סיגישוארה, רומניה

העיר המבוצרת סיגישוארה (Sighişoara) היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחת מהערים בסגנון ימי הביניים היפות ביותר באירופה. העיר היא מקום הולדתו של ולאד דראקולה, והיא תגרום לנוסעים בזמן להרגיש ממש בבית עם הבתים ההיסטוריים היפים, הכנסיות העתיקות, רחובות המרוצפים אבנים והמגדלים המרהיבים. אל תחמיצו ביקור במגדל השעון מהמאה ה-14 ובו מוזיאון היסטורי ומרפסת בה תוכלו ליהנות מהנוף הנפלא.

איפה ללון: בית ההארחה Casa Savri ממוקם בבניין היסטורי לצד מצודת סיגישוארה המיושבת מימי הביניים, ומציע אדריכלות ועיצוב סקסונים טרנסילבנים. בסוויטות ובחדרים שבמקום האירוח יש תקרות קשתיות וריהוט מסורתי משוחזר. הקירות הלבנים ורצפות הפרקט מוסיפות לתחושה של חזרה אחורה בזמן.

ההואה, קוריאה הדרומית

הכפר ההיסטורי ההואה (Hahoe) הוא המקום האידיאלי ללמוד בו הכל על המסורת הקוריאנית והמורשת התרבותית של קוריאה. הכפר שימר את הסגנונות האדריכליים העתיקים והוא מלא בבתים עם גגות רעפים אופייניים, חלקם פתוחים לציבור הרחב. כדי להשלים מסע אחורה בזמן, אל תשכחו לטעום את המטעמים המקומיים באחת מהמסעדות המסורתיות שבסמוך לכפר.

איפה ללון: מקום האירוח Okyeon Jeongsa ממוקם באנדונג (Andong), במרחק הליכה קצרה מהכפר ההיסטורי ההואה. האורחים יכולים להתחיל את היום עם ארוחת בוקר אסיאתית לפני שיחזרו בזמן ויטיילו בכפר.

אודות Booking.com:

חברת Booking.com B.V., אשר נוסדה באמסטרדם בשנת 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. חברת Booking.com היא חלק מקבוצת Priceline (נאסד"ק: PCLN ) ומעסיקה נכון להיום, יותר מ-15,000 עובדים ב-204 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.
במשימתה לעזור לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול הקשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ- 1.5 מיליון מקומות אירוח הפרושים על פני יותר מ-120,000 יעדים ב-229 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.
מדי יום, מוזמנים יותר מ- 1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם לקוחות נוסעים למטרות פנאי או עסקים, הם יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוות את המחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI