דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר בשבילה גיבורים מטיילים נצלו את יום האישה הבינלאומי כדי לטייל בעקבות סיפורי גבורה נשית ונשים משפיעות לאורך ההיסטוריה
בשבילה גיבורים מטיילים נצלו את יום האישה הבינלאומי כדי לטייל בעקבות סיפורי גבורה נשית ונשים משפיעות לאורך ההיסטוריה
אורית בלום 10/03/19 |  צפיות: 3572

יום האישה הבינלאומי נחגג ברחבי העולם ב-8 במרץ וזאת הזדמנות לחגוג ולזכור נשים פורצות דרך שצעדו בגאון אל עבר שוויון מגדרי.

חברת Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח, חוגגת את יום האישה עם רשימת הנשים שניפצו את הנורמות המגדריות, והיעדים שבהם הן עשו היסטוריה או התחילו את מסען. על פי מחקר של Booking.com, כ-55%[1] מהנשים שיטיילו בעולם ב-2019 מתכוונות לעשות זאת לבד - וזו הזדמנות מושלמת לתכנן טיול סולו וללכת בנעליהן של הנשים האייקוניות האלו.

אמיליה ארהארט

אמיליה הייתה טייסת אמריקאית, והאישה הראשונה שחצתה בטיסת יחיד את האוקיינוס האטלנטי ב-1932. לאורך השנים, אמיליה הגיעה למספר הישגים בתחום הטיסה, קבעה שיאים רבים וכתבה ספרים על חוויותיה. אמיליה הייתה חברה במפלגת הנשים הלאומית (NWP) ותמכה בשלב מוקדם בתיקון לשוויון זכויות. למרות שאמיליה הגיעה לראשונה לכותרות כשהצטרפה כנוסעת לטיסה הטרנס-אטלנטית של ווילמר סטולץ, היא סיפרה שהרגישה "כמו חלק מהמטען" והחליטה לצלוח את המשימה לבדה בהמשך השנה. בנוסף, היא מילאה תפקיד משמעותי בהקמת ה-Ninety-Nines, ארגון התומך בטייסות.

מכורח תפקידה כטייסת, אמיליה ביקרה ביעדים רבים. המסע האייקוני ביותר שלה במסגרתו היא חצתה בטיסת יחיד את האוקיינוס האטלנטי, התחיל בהארבור גרייס, ניופאונדלנד (Harbor Grace, Newfoundland) והסתיים בבטחה, כמעט 15 שעות לאחר מכן, בחווה הממוקמת ליד העיר דרי, צפון אירלנד Derry, Northern Ireland) ).

אם אתם רוצים לטייל בעקבות מסעה המדהים של אמיליה, תוכלו לבקר באחד מהאתרים החשובים האלו. התכוננו להמראה בהארבור גרייס עם ביקורכם במוזיאון קונספשן ביי, ולמדו על האזור והטיסה המפורסמת של אמיליה. בנוסף, תוכלו להתרשם מההיסטוריה והתרבות העשירה של העיר השנייה בגודלה בצפון אירלנד, דרי, שנמצאת ליד נקודת הנחיתה של אמיליה.

איפה ללון: מקום האירוח Bayside Bed and Breakfast נמצא במרחק נסיעה קצרה מהארבור גרייס, והוא ישמש כנקודת התחלה אידיאלית במידה ותבחרו לטייל בעקבות המסע של אמיליה וליהנות מהנוף של המחוז המזרחי ביותר בקנדה. לפני שתצאו למוזיאון הקרוב כדי ללמוד על מסעה ההרואי של אמיליה, תוכלו להתחיל את היום שלכם עם ארוחת בוקר במקום האירוח.

אם תבחרו לבקר דווקא בנקודת הנחיתה של אמיליה, Crawford Square Apartment בדרי הוא מקום האירוח אידיאלי לחופשה עירונית. כיוון שנאלצה לשנות את מסלולה, מסעה של אמיליה הסתיים בקרקע חקלאית ליד העיר דרי ולא בפריז - אך אתם עדיין יכולים לטייל בדרי, להתבונן בבניינים עתיקים מהמאה ה-17 וליהנות מהמראות האורבניים של העיר.

פרידה קאלו
האמנית המקסיקנית וסמל הפמיניזם פרידה קאלו ידועה בשל הדיוקנאות האייקוניים והדיוקנאות-העצמיים שיצרה בסגנון האמנות העממית, המשלב אלמנטים ריאליסטיים וסוריאליסטיים. לאחר המהפכה, פרידה לקחה חלק בתנועת Mexicayotl, ששאפה להגדיר זהות מקסיקנית, ועבודתה ממשיכה להוות השראה לתרבות העממית ולהעלות שאלות של זהות, פוסט-קולוניאליזם, מגדר, מעמד וגזע בחברה המקסיקנית עד היום.

קאלו בילתה את רוב שנותיה כילדה ואדם מבוגר בבית משפחתה בעיר קויואקן, מקסיקו סיטי(Coyoacán, Mexico City) המוכר כיום כבית הכחול המאכלס את מוזיאון פרידה קאלו. פרידה מפורסמת גם בשל מערכת היחסים שלה עם האמן המקסיקני דייגו ריברה, איתו התחתנה ב-1928. ב-1930, פרידה ודייגו עזבו את מקסיקו לסן פרנסיסקו, ארה"ב, שם פרידה הציגה את ציורה, שלה ושל בעלה, 'Frida and Diego Rivera'", בתערוכה השנתית השישית של ה-San Francisco Society of Women Artists. בשלב מאוחר יותר הם חזרו למדינת המוצא שלהם, מקסיקו.

איפה ללון: מקום האירוח Coyoacan City Lofts מציע למטיילים תחושה של בית הרחק מהבית, ונמצא מרחק הליכה מבית המשפחה של פרידה, המשמש כעת כמוזיאון פרידה קאלו. הדירות כוללות מרפסות בהן האורחים יכולים להירגע ולהתבונן בשכונה בה פרידה גדלה.

בשנת 2018, הכירה סן פרנסיסקו בקשר של העיר לחייה האייקונים של האמנית וקראה לרחוב בשכונת אינגלסייד (Ingleside) על שמה של פרידה. תוכלו לבקר ברחוב זה וללון במרחק נסיעה קצר מהאזור הטרנדי שליד יוניון סקוור (Union Square). מלון Axiom Hotel מציע אירוח בוטיק מודרני בבניין בן מאה שנים שנמצא במיקום אידיאלי. אם המורשת של פרידה העניקה לכם השראה, תוכלו לצאת מהמלון ולחקור את המוזיאון של סן פרנסיסקו לאמנות מודרנית שנמצא בקרבת מקום.

מארי קירי
מארי ידועה בתור האישה הראשונה שזכתה בפרס נובל, ולמעשה, עד היום, היא האישה היחידה שזכתה בפרס פעמיים. מארי הייתה פיזיקאית וכימאית שערכה מחקרים פורצי-דרך בנושא רדיואקטיביות. היא טבעה את המונח, פיתחה את תאוריית הרדיואקטיביות, גילתה את היסודות הכימיים פולוניום ורדיום, וחשפה את הטכניקות המשמשות להפרדת איזוטופים רדיואקטיביים. מארי קירי נולדה בוורשה, פולין ולאחר מכן עברה לפריז, צרפת, שם הפכה לפרופסורית הראשונה באוניברסיטת פריז.

מארי קירי ייסדה את מכוני קירי בפריז ובוורשה, המשמשים עד היום כמרכזי מחקר חשובים, ואם אתם מעוניינים להיכנס לנעליה הענקיות של מארי, אלו הם היעדים המושלמים עבורכם.

איפה ללון: תוכלו ללון בלב עיר הולדתה של מארי בוורשה, במלון Novotel Warszawa Centrum. המלון הזה נמצא במיקום מושלם, ממש מול ארמון התרבות והמדע ומרחק הליכה קצר מהתחנה המרכזית של ורשה. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על חייה ועבודתה של מארי , הכימאית והפיזיקאית האייקונית, תוכלו לבקר במוזיאון מריה סקלודובסקה קירי שנמצא במרחק נסיעת רכבת קצרה.

למרות שחייה של מארי קירי החלו בוורשה, היא הפכה את פריז לביתה השני, וגם בעיר זו הוקם מוזיאון קטן לזכרה. מוזיאון קירי חוגג את מורשתה ומציין את המחקר הרדיולוגי הרחב יותר שאותו ערכה במעבדה שלה בפריז. מקום האירוח Le 66 הוא B&B שנמצא במרחק הליכה קצר מהמוזיאון של מארי ברובע החמישי, הוא הפינה האידיאלית עבור מטיילים המתעניינים באוכל, ספרות, היסטוריה ואמנות.

קליאופטרה
קליאופטרה היא דמות מוכרת מההיסטוריה העתיקה - השליטה הפעילה האחרונה של הממלכה התלמית במצרים. המלכה ההיסטורית הידועה ביופיה הייתה מנהיגה מלומדת ודיברה שפות רבות. בזמן שלטונה, קליאופטרה כרתה מספר בריתות צבאיות ויצרה קשרים רומנטיים רבים, המופיעים בשלל יצירות האמנות והמחזות על חייה ומחזקים את מעמדה כדמות היסטורית אייקונית.

המורשת של קליאופטרה מזוהה בעיקר עם עיר הבירה שלה, אלכסנדריה, מצרים. אף כי העיר הזוהרת והעתיקה שהיא הכירה כבר לא קיימת, אלכסנדריה המודרנית עדיין מתהדרת בנמל יפהפה המשקיף על הים התיכון, וממשיכה למשוך מבקרים. אנו יודעים שקליאופטרה הצטרפה ליוליוס קיסר ברומא, איטליה, והוא אפילו הקדיש לה פסל מוזהב במקדש ונוס ג'נטריקס.

איפה ללון: הם אולי לא יבנו פסלים לכבודכם, אבל במלון Four Seasons Hotel Alexandria At San Stefano עם החוף הזהוב הפרטי המשקיף על הים התיכון, אתם תרגישו כמו כוכבי קולנוע. אם אתם רוצים להמשיך לחקור את ההיסטוריה העתיקה של האזור, תוכלו לבקר במוזיאון היווני-רומי, מוזיאון ארכיאולוגיה שנמצא במרחק נסיעה קצרה מהמלון.

בתקופת ההתנקשות ביוליוס קיסר, קליאופטרה ישבה ברומא והשאירה את חותמה על העיר אף מעבר לפסל שנבנה לכבודה. נשים רבות אימצו את המראה הייחודי שלה, עם התסרוקת האקזוטית ותכשיטי הפנינים. אם תרצו לחקור את ביתה השני של קליאופטרה, מקום האירוח New Generation Hostel Santa Maria Maggiore שנמצא רק במרחק הליכה ממקדש ונוס ג'נטריקס בו הפסל שלה ניצב בעבר הוא בחירה מצוינת. האכסניה הזו, המציעה גם חדרים פרטיים עם חדר רחצה צמוד וגם חדרי מעונות משותפים, היא המקום המושלם לצאת ממנו לסיור בעיר, כיוון שהיא נמצאת רק מרחק הליכה מהקולוסיאום ומתחנת טרמיני.

אנסויה סראבהי

אנסויה הייתה אחת מחלוצות תנועת העובדות בהודו, ונתמכה בעבודתה על ידי מהטמה גנדי, איתו היא הקימה את איגוד העובדים הוותיק ביותר בגוג'ראט (Gujarat) לעובדי טקסטיל. מאוחר יותר, האיגוד סלל את הדרך להקמת סיווה (SEWA), הארגון ההודי המאגד נשים המתפרנסות כעובדות עצמאיות, שנוסד על ידי אלה בהט, חניכתה של אנסויה.

אנסויה נולדה באחמדאבאד, הודו Ahmedabad, India)), העיר הגדולה ביותר ועיר הבירה לשעבר של המדינה ההודית גוג'ראט. היא התייתמה משני הוריה בגיל צעיר ועברה לאנגליה כדי ללמוד רפואה, אך מאוחר יותר החליפה את תחום לימודיה והחלה ללמוד בבית הספר לכלכלה של לונדון (LSE). בלונדון, אנסויה קיבלה השראה מתנועת הסופרג'יסטיות.

איפה ללון: כיום, ביתה של אנסויה מארח את מוזיאון הטקסטיל קאליקו (Calico). המוזיאון מוקדש למאות שנות טכניקות אריגה ובדים הודיים, תעשייה שאנסויה סייעה לשמר באמצעות האקטיביזם פורץ הדרך שלה. מלון Hyatt Regency Ahmedabad הוא המקום האידיאלי ממנו תוכלו לצאת ולחקור את רובע העסקים המרכזי וסביבתו, והוא נמצא מרחק נסיעה קצר ממוזיאון קאליקו.

בזמן שלמדה ב-LSE, אנסויה קיבלה השראה מתנועת הסופרג'יסטיות המקומית. בית הספר עצמו נמצא בווסטמינסטר, על הגבול בין קובנט גארדן (Covent Garden) להולבורן (Holborn), באיזור היסטורי של לונדון המכונה קלייר מרקט (Clare Market). מקום האירוח Apt No 9 הסמוך הוא מקום האירוח הביתי המושלם עבורכם אם תרצו לחקור את האזור ולקבל השראה מהעיר התוססת.

אודות Booking.com:

חברת Booking.com B.V, אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG), Booking.comמעסיקה כיום יותר מ-17,000 עובדים ב-198 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.

במשימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, כולל הכול, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-27 מיליון מקומות אירוח על כל גווניהם הפרושים על פני יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.

מדי יום, מוזמנים יותר מ- 1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם נוסעים למטרות פנאי או עסקים, לקוחות יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוואת מחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.



[1] מחקר שהוזמן על ידי Booking.com ונערך באופן עצמאי בקרב מדגם של מבוגרים שטיילו ב-12 החודשים האחרונים / מתכננים לטייל ב-12 החודשים הבאים. המחקר כלל 21,500 מגיבים בסך הכל (לרבות 1,000 מגיבים מכל אחת מהמדינות הבאות: אוסטרליה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, סין, ברזיל, הודו, ארה"ב, בריטניה, רוסיה, אינדונזיה, קולומביה ודרום קוריאה; ו-500 מגיבים מכל אחת מהמדינות הבאות: יפן, ניו זילנד, תאילנד, ארגנטינה, בלגיה, קנדה, דנמרק, הונג קונג, קרואטיה, טאיוואן, מקסיקו, הולנד, שוודיה, סינגפור וישראל). המגיבים השלימו סקר מקוון בין ה-10 באוגוסט ל-30 באוגוסט, 2018.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI