דף הבית בניין ואחזקה ריהוט חברת אאג מיניליין
חברת אאג מיניליין
איציק עגם 20/05/19 |  צפיות: 223

מי היא חברת אאג?

חברת אאג היא חברה למוצרי חשמל ביתיים מזה 37 שנה. החברה משווקת מגוון נרחב של מוצרי חשמל איכותיים ומקצועיים לחברות שונות בעולם וגם בישראל. בחברה תמצאו מגוון מותגים בינלאומיים באיכות הגבוהה ביותר אשר יתנו לכם מענה בהתאם לצרכים האישיים שלכם. כל מוצרי החברה הם מוצרים חזקים, בעלי רמה גמר גבוהה ואיכות גבוהה והם נשארים לאורך שנים רבות ונותנים תפוקה מלאה לתמורה.

למי מיועדים מוצרי החברה?

מוצרי החברה מתאימים לכל מי שאוהב לקנות מותגים יוקרתיים ואיכותיים ואשר האסתטיקה והאיכות חשובה לו מאוד בעת קניית מוצרים חשמליים לבית. כמו כן, המכשירים גם מתאימים לכל מי שאוהב לרכוש מוצרים תוצרת חו"ל אשר שונים בסטנדרטים מקצועיים והאיכותיים שלהם לעומת מוצרים מהארץ.

האם מוצרי החברה מתאימים לכל אחד?

מוצרי החברה מתאימים לכל מי שאוהב מוצרי חשמל איכותיים שמשדרים יוקרה ונשארים לאורך שנים רבות, כגון תנור בנוי. כל מי שחשוב לו אסתטיקה בשילוב יוקרה ומוכן לשלם על האיכות ללא פשרה, מוצרי החברה יתאימו מאוד לצרכים האישיים שלו. שילוב היוקרתיות והאיכות של המוצרים לצד התאמת הצרכים האישיים של הלקוח ושירות הלקוחות שעומד עבורו בכל בעיה בה הוא נתקל, עושה את החברה לחברה בעלת מוניטין רב לא רק בארץ אלא גם בעולם כולו. חווית הקניה של החברה לא מסתיימת רק ברכישת המוצר אלא גם במצבים בהם זקוק הלקוח לתיקון המוצר ועד קבלת המוצר חזרה מהתיקון.

למה כדאי לכם לרכוש מוצרים מחברת אאג?

מוצרי החברה הם מוצרים איכותיים ובעלי רמת גימור גבוהה ביותר. במוצרים מושקעת מחשבה רבה כולל תהליכי השירות, בה לומדת החברה כיצד לשפר וליעל את שירות החברה ולהעניק ללקוח חווית שירות יוצאת דופן בכל קנייה של מוצר וכן תקלה בה נתקל הלקוח. במידה ויש צורך בטכנאי מתואם ללקוח זמן הגעה בו יגיע הטכנאי בשעות שנקבעו. הטכנאי מטעם החברה הינו מקצועי ואדיב ובסיום העבודה משאיר סביבת עבודה נקייה ומסודרת. מהרגע שהלקוח נתקל בבעיה ועד שנשלח אליו טכנאי לתיקון הבעיה, זוכה הלקוח מהחברה לטיפול מסור ואדיב עד לקבלת המכשיר בחזרה. המוניטין הרב של החברה ממנו נהנהת החברה מראים שוב ושוב ללקוח שהוא זה שחשוב בתהליך הקנייה. הלקוח הנאמן שמוכיר ומעריך את המוצר ואיכותיו הוא זה שגורם לחברה למוניטין רב שנים שהפך להיות מותג יוקרתי מוביל שנותן תמורה למחיר המוצר גם במצבים של תחרות בין עסקים שונים וגלובליזציה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק עגם

מומחים ביצירת לקוחות חדשים עם שיווק באינטרנט



 


מאמרים נוספים מאת איציק עגם
 
גדר אטומה חזקה במיוחד
גדר אטומה היא גדר שתעניק לכם את מרב הפרטיות בחצר, בגינה ובבית שלכם. הגדרות האטומות הן פתרון פופולרי עבור אנשים המעוניינים להוסיף ביטחון, פרטיות וסגנון לביתם. הן זמינות במגוון רחב של חומרים, סגנונות וצבעים, כך שתוכלו למצוא גדר אטומה המתאימה לצרכים ולתקציב שלכם.

צריכים להפיק אירוע ומתלבטים: לבד או עם חברה חיצונית?
מי לא מכיר את זה? רוצים להפיק אירוע שיהיה WOW, אבל מנסים לעשות הכל לבד. מגיעים לאירוע לחוצים, עייפים וגם אם האורחים נהנו, אתם לא הרגשתם. מקצוענות, יצירתיות ותפירה אישית – כך בוחרים חברה שתפיק לכם את האירוע.

ניהול מבנים- שירותי ניקיון
זקוקים לחברת ניהול מבנים לבניין שלכם? מחפשים חברת ניהול ואחזקת מבנים לבניין שלכם? במה כרוך ניהול מבנים?

הגעתם למקום הנכון, חברתנו כאן בעבורכם! אנו מספקים את כל הפתרונות האידיאלים המקצועיים לאחזקה ולניהול נכסים ובניינים בדרך הנוחה ביותר בעבורכם והאופטימלית בעבור המבנה.

ניהול מבנים מסחריים ומשרדים, מבנים פרטיים של מגורים משותפים ועוד כל סוגי המבנים..


חברת אאג מיניליין
20/05/19 | ריהוט
חברת אאג מיניליין הינה אחת החברות הגדולות ביותר במשק בשוק מוצרי החשמל הביתיים. בחברה תמצאו מגוון נרחב של מוצרי חשמל איכותיים אשר כוללים מותגים ברמה בינלאומית גבוהה, מכשירים חדישים ביותר וכן שירות לקוחות מקצועי ואדיב שישמח לתאם לכם טכנאי בעת תקלה.

בדיחות - מכבדות לקלילות בצחוק פרוע
בדיחות על מבוגרים מקורן בכבדות שמביאים החיים, ביום יום השגרתי, במצב הבריאותי המשתנה, במצבים שנקלעים אליהם, בפער הדורות והכי מהכל בהפתעה שמופתע אדם שהוא כבר לא. כבר לא צעיר, כבר לא יכול, כבר לא יפה להגיד כך לעשות כך, ובתחושה שהאפשרויות מצמטמצמות.

הפקת כנסים עסקיים – למה כדאי לכם לשכור את צ'ילי הפקות לארגון הכנס?
הפקת כנסים עסקיים היא הפקה הדורשת השקעה של משאבים רבים, זמן וכסף, ויצירתיות. כדי להצליח בהפקת הכנס יש לשים לב לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, לבנות לוח זמנים מדויק לכנס, לבחור מקום, להכין את התוכנית, לבחור קייטרינג, לארגן חסויות לאירוע ועוד.

ימי כיף לעובדים - איך להפיק יום כיף מושקע ומוצלח?
ימי כיף לעובדים זו דרך נהדרת להביע הערכה לעובדים המסורים,לראות בהם שותפים לדרך, לקשור קשרים מעבר לשעות העבודה, לשבור את השגרה היומיומית ולראות בעובדים יותר מאשר עובדים של בית העסק, המשרד או החברה.

המדריך להפקת אירוע ללא תקלות
כל חברה להפקת אירועים יודעת, שגם אם האירוע תוכנן ברמת הפרטים הקטנים והכל עמד במקום שעתיים קודם, התקלה הכי קטנה ברשת החשמל יכולה לשבש את האירוע כולו. תקלות ברשת החשמל יכולות לקרות בגלל מזג אוויר סוער, עומס על המערכת, מכשיר שגורם לקצר וגם, בואו נגיד את האמת, בלי שום סיבה הנראית לעין.

השכרת ציוד הגברה אחת, שתיים, שומעים?
ציוד הגברה מתחיל ברמקול, אך כולל עוד כמה אפשרויות. איך יודעים איזה רמקולים להזמין ומה בדיוק האירוע שלי צריך?
הכל על השכרת ציוד להגברה, למי שמשכיר בפעם הראשונה.


דוכני מזון לאירועים – מה עדיף דוכני מזון או אירוע בישיבה?
דוכני מזון לאירועים הם הטרנד הלוהט בשנים האחרונות בענף האירועים. הם מתאימים לכל סוג של אירוע, לאירועים משפחתיים, לאירועים עסקיים, לכנסים, לאירועי השקה ועוד. דוכני האירועים מאפשרים הגשה של מגוון גדול של מאכלים, וכל אורח יוכל למצוא בהם את האוכל שהוא אוהב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI