דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים צריכים להפיק אירוע ומתלבטים: לבד או עם חברה חיצונית?
צריכים להפיק אירוע ומתלבטים: לבד או עם חברה חיצונית?
איציק עגם 23/11/19 |  צפיות: 219

צריכים להפיק אירוע ומתלבטים: לבד או עם חברה חיצונית? מי לא מכיר את זה? רוצים להפיק אירוע שיהיה WOW, אבל מנסים לעשות הכל לבד. מגיעים לאירוע לחוצים, עייפים וגם אם האורחים נהנו, אתם לא הרגשתם. מקצוענות, יצירתיות ותפירה אישית – כך בוחרים חברה שתפיק לכם את האירוע.

כשנדרש להוציא לפועל אירוע חברה, בין אם עסקי ובין אם מדובר על אירוע לעובדים, המשימה מוטלת על כתפיהם של מנהלי משאבי האנוש, או רווחה. הם אלו שצריכים לדאוג שבסופו של דבר יוכרז האירוע כ WOW. לפעמים הם נדרשים להצליח גם בתקציב ממש נמוך ולהפיק אירוע מקצועי שירגש את המשתתפים ויגרום לשביעות רצון גדולה גם בקרב המנהלים.נשאלת השאלה איך מצליחים לעשות זאת הכי טוב שאפשר. האם להסתפק בכוחות פנימיים או לקחת הפקת אירועי חברה חיצונית? ואם כבר בוחרים לקחת חברת הפקה, איך בוחרים את הטובה ביותר והמתאימה לצרכים, לתקציב ולתנאים?

האם להיעזר בחברת הפקה או להפיק לבד?

בהפקת האירוע לבד ורק בכוחות עצמך, אתה נדרש לבנות תוכנית מיוחדת במסגרת תקציב מוגדר ולא תמיד גדול, ובמקביל לעבוד עם ספקים איכותיים ומקצועיים, כאלו שמסוגלים לספק תכנים יצירתיים מוצאמים במיוחד לקהל שלכם.אם אתה לא לבד ואתם צוות, עדיין אתם נדרשים להסתובב בין ספקים, לבדוק אותם, את איכות השירות וניסיון העבר שלהם. בנוסף, אתם נדרשים לתאם בין הספקים השונים, לתאם בין שלל הגורמים הקשורים בהפקת האירוע ובקיצור, כאב ראש אחד גדול.וגם אחרי שסגרתם הכל והגיע האירוע, התפקיד לא נגמר. צריך לדאוג שהאירוע יתקתק כמו שצריך, שהכל ילך כמתוכנן והאירוע ירשם כהצלחה. זה דורש המון משאבי זמן ואנרגיה ולא פעם אתם יכולים למצוא את עצמכם משקיעים חודשים בהפקת האירוע ולסיים ללא הנאה ועם המון לחץ. (עוד על ימי גיבוש לעובדים)

להמציא את הגלגל

בינינו, הרי האחריות על האירועים החברתיים או על ההפקות של החברה זה לא ממש התפקיד אליו נכנסתם בעבודה, וזה יותר התנדבותי. לזה תצרפו את הצורך להמציא את עצמכם מחדש לכל אירוע והפקה כשזה לא ממש תחום ההתמחות וההתמקצעות שלכם זה ממש לא עניין פשוט. בדיוק בשביל זה קמו חברות הפקה שונות. חברת הפקה טובה היא זו שתאפשר לכם להתפנות ממטלת הפקת האירוע, ותספק את כל הפתרונות הנדרשים שיהיה אירוע שישאיר רושם גדול.

איך תבחרו חברת הפקה מהטובות ביותר שיש?

זה לא סוד, השוק מוצף בחברות הפקה קטנות, גדולות, במרכז ובפריפריה. קבלו 3 טיפים שיעזרו לכם לבחור את הטובה מבין כולן:

מקצוענות ומקצועיות– חברת הפקה מקצועית עובדת רק עם ספקים איכותיים שהיא בחרה בקפידה, כאלו שיש להם רישיון עסק בתוקף, ביטוחים מתאימים, תעודת הכשר ועוד. ספקים רציניים ואחראיים הם א' ב' בהצלחת אירוע ולמען בטיחות והנאת כולם אין פשרות. בחרו רק בחברת הפקה שיש לה ביטוח צד ג' ובקשו לראות את הפוליסה שלהם.

עדכנית ויצירתית– בחרו בחברת הפקה שמסוגלת להציע לכם פתרונות יצירתיים וחדשניים. מפיקים טובים מסוגלים לכך ורק כאלו יצליחו ליצור לכם WOW של אירוע. הם יציעו לכם מגוון אופציות מתוכן תוכלו לבחור.

תפור במיוחד בשבילכם– לא תרצו שהאירוע שלכם יראה כמו של עוד 25 חברות אחרות. נכון? לכן מפיקים טובים יתפרו את האירוע במיוחד עבורכם בהתאם לאופי החברה, העובדים והתקציב.לסיכום, אל תיקחו הכל על הכתפיים שלכם. השקיעו עוד 3 שקלים לראש ובחרו חברה שמתמחה בהפקת אירועים. תשיגו שביעות רצון של המנהלים, העובדים ותוכלו גם אתם לחוות וליהנות מהאירוע.

קראו עוד על סדנאות גיבוש לעובדים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק עגם

מומחים ביצירת לקוחות חדשים עם שיווק באינטרנט



 


מאמרים נוספים מאת איציק עגם
 
גדר אטומה חזקה במיוחד
גדר אטומה היא גדר שתעניק לכם את מרב הפרטיות בחצר, בגינה ובבית שלכם. הגדרות האטומות הן פתרון פופולרי עבור אנשים המעוניינים להוסיף ביטחון, פרטיות וסגנון לביתם. הן זמינות במגוון רחב של חומרים, סגנונות וצבעים, כך שתוכלו למצוא גדר אטומה המתאימה לצרכים ולתקציב שלכם.

צריכים להפיק אירוע ומתלבטים: לבד או עם חברה חיצונית?
מי לא מכיר את זה? רוצים להפיק אירוע שיהיה WOW, אבל מנסים לעשות הכל לבד. מגיעים לאירוע לחוצים, עייפים וגם אם האורחים נהנו, אתם לא הרגשתם. מקצוענות, יצירתיות ותפירה אישית – כך בוחרים חברה שתפיק לכם את האירוע.

ניהול מבנים- שירותי ניקיון
זקוקים לחברת ניהול מבנים לבניין שלכם? מחפשים חברת ניהול ואחזקת מבנים לבניין שלכם? במה כרוך ניהול מבנים?

הגעתם למקום הנכון, חברתנו כאן בעבורכם! אנו מספקים את כל הפתרונות האידיאלים המקצועיים לאחזקה ולניהול נכסים ובניינים בדרך הנוחה ביותר בעבורכם והאופטימלית בעבור המבנה.

ניהול מבנים מסחריים ומשרדים, מבנים פרטיים של מגורים משותפים ועוד כל סוגי המבנים..


חברת אאג מיניליין
20/05/19 | ריהוט
חברת אאג מיניליין הינה אחת החברות הגדולות ביותר במשק בשוק מוצרי החשמל הביתיים. בחברה תמצאו מגוון נרחב של מוצרי חשמל איכותיים אשר כוללים מותגים ברמה בינלאומית גבוהה, מכשירים חדישים ביותר וכן שירות לקוחות מקצועי ואדיב שישמח לתאם לכם טכנאי בעת תקלה.

בדיחות - מכבדות לקלילות בצחוק פרוע
בדיחות על מבוגרים מקורן בכבדות שמביאים החיים, ביום יום השגרתי, במצב הבריאותי המשתנה, במצבים שנקלעים אליהם, בפער הדורות והכי מהכל בהפתעה שמופתע אדם שהוא כבר לא. כבר לא צעיר, כבר לא יכול, כבר לא יפה להגיד כך לעשות כך, ובתחושה שהאפשרויות מצמטמצמות.

הפקת כנסים עסקיים – למה כדאי לכם לשכור את צ'ילי הפקות לארגון הכנס?
הפקת כנסים עסקיים היא הפקה הדורשת השקעה של משאבים רבים, זמן וכסף, ויצירתיות. כדי להצליח בהפקת הכנס יש לשים לב לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, לבנות לוח זמנים מדויק לכנס, לבחור מקום, להכין את התוכנית, לבחור קייטרינג, לארגן חסויות לאירוע ועוד.

ימי כיף לעובדים - איך להפיק יום כיף מושקע ומוצלח?
ימי כיף לעובדים זו דרך נהדרת להביע הערכה לעובדים המסורים,לראות בהם שותפים לדרך, לקשור קשרים מעבר לשעות העבודה, לשבור את השגרה היומיומית ולראות בעובדים יותר מאשר עובדים של בית העסק, המשרד או החברה.

המדריך להפקת אירוע ללא תקלות
כל חברה להפקת אירועים יודעת, שגם אם האירוע תוכנן ברמת הפרטים הקטנים והכל עמד במקום שעתיים קודם, התקלה הכי קטנה ברשת החשמל יכולה לשבש את האירוע כולו. תקלות ברשת החשמל יכולות לקרות בגלל מזג אוויר סוער, עומס על המערכת, מכשיר שגורם לקצר וגם, בואו נגיד את האמת, בלי שום סיבה הנראית לעין.

השכרת ציוד הגברה אחת, שתיים, שומעים?
ציוד הגברה מתחיל ברמקול, אך כולל עוד כמה אפשרויות. איך יודעים איזה רמקולים להזמין ומה בדיוק האירוע שלי צריך?
הכל על השכרת ציוד להגברה, למי שמשכיר בפעם הראשונה.


דוכני מזון לאירועים – מה עדיף דוכני מזון או אירוע בישיבה?
דוכני מזון לאירועים הם הטרנד הלוהט בשנים האחרונות בענף האירועים. הם מתאימים לכל סוג של אירוע, לאירועים משפחתיים, לאירועים עסקיים, לכנסים, לאירועי השקה ועוד. דוכני האירועים מאפשרים הגשה של מגוון גדול של מאכלים, וכל אורח יוכל למצוא בהם את האוכל שהוא אוהב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI