דף הבית בידור ופנאי מוסיקה שירים לילדים בישראל
שירים לילדים בישראל
שירונט 01/02/10 |  צפיות: 3577

פעמים רבות יש רצון לדעת את מילותיו של שיר מסוים. אתר שירונט הוא פורטל מוזיקה בו ניתן למצוא מילות שירים. באתר קיים אינדקס המאפשר איתור שירים על פי הנושא אליו משתייכים, בהם שירי ילדים. ניתן למצוא באתר שירונט גם לוח הופעות הכולל מידע על הופעות בכל רחבי הארץ וכן ביקורות, חדשות ופורומים.

שירי ילדים בישראל נכתבו לאורך השנים על ידי מיטב היוצרים הישראליים, כאשר בראשם המשורר הלאומי, חיים נחמן ביאליק. חיים נחמן ביאליק כתב שירים לילדים אשר הולחנו על ידי מלחינים רבים, בהם נחום נרדי. חלק משירי ילדים אלה שרים הורים לילדיהם גם היום.

שירים לילדים הם חלק חשוב מעולם הבידור הישראלי ואמנים כמו גידי גוב ואריק איינשטיין הקליטו שירים לילדים בשיא הקריירה שלהם.

בשנות ה-70 נוסדה תחרות שירים לילדים בשם פסטיבל שירי הילדים. הפסטיבל היה נערך בכל שנה בחג החנוכה כאשר בחלקו הראשון זמרים מוכרים הופיעו עם שירי ילדים ובחלקו השני ילדי הפסטיבל ביצעו את אותם השירים. בין הילדים שהופיעו בפסטיבל היו משה דץ, מומי לוי, דוד ד'אור ומיכל ינאי.

בשנות ה-80 החלו לקום פסטיבלים נוספים של שירים לילדים. פסטיבלים כמו פסטיזמר, השירוויזיון ופסטיבל שירי משוררים לילדים אמנם לא זכו להצלחה גדולה אך גרעו מהפופולאריות הרבה של פסטיבל שירי הילדים. באתר שירונט ניתן למצוא מילים לשירים רבים שהופיעו בפסטיבלי ילדים שונים. בשנת 1981 נערך לראשונה הפסטיגל שבניגוד לפסטיבלים האחרים, הפך לפסטיבל הפופולארי ביותר לשירי ילדים עד לימים אלה.

הפופולאריות הרבה של הפסטיגל הביאה לכך שבשנת 1987 בוטל פסטיבל שירי הילדים, וכך הפך הפסטיגל לאירוע הבידור המרכזי. מידי שנה בפסטיגל מבצעים זמרים ושחקנים ידועים שירים לילדים. באתר שירונט ניתן למצוא מילים לשירים שבוצעו בפסטיגל לאורך השנים. בין הזמרים והשחקנים שהופיעו בפסטיגל היו אדם, ירדנה ארזי, יגאל בשן, גלי עטרי, גידי גוב, רבקה זוהר, אלון אולארצ'יק, עפרה חזה, בועז שרעבי, שרית חדד, מירי מסיקה, אילנה אביטל, אושיק לוי, ציפי שביט, חני נחמיאס, צביקה פיק, עוזי חיטמן, רבקה מיכאלי, מרגלית צנעני, שלומי שבת, יעל בר זוהר, יהודה לוי ועופר שכטר.

בשנות התשעים גברה הפופולאריות של קלטות וידאו לילדים. אריק איינשטיין שכבר ביצע והקליט שירי ילדים בעבר, הוציא בשנת 1991 קלטת וידאו לילדים בשם "כמו גדולים". במהלך שנות התשעים גברה הפופולאריות של קלטות הילדים בכיכובם של מיכל ינאי, אורנה ומשה דץ ואחרים. קלטות הוידאו כללו שירים לפעוטות ולילדים שנכתבו במיוחד למטרה זו. גם כיום ממשיכה מגמה זו עם קלטות של דפנה ודודידו, סופי ומופי ויובל המבולבל אשר הציגו סוג חדש של שירים לילדים, המתמקד יותר בפן הבידורי.

אתר שירונט הוא פורטל מוזיקה מוביל הכולל מילים לשירים רבים. באתר ניתן למצוא שירים על פי הנושא אליו משתייכים. כמו כן מציע האתר ביקורות, חדשות וכן לוח הופעות הכולל מידע על הופעות ברחבי הארץ. בנוסף קיימים באתר פורומים בהם ניתן לדון בנושאי מוזיקה שונים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירונט


 


מאמרים נוספים מאת שירונט
 
הזמר העברי
30/04/10 | מוסיקה
חובבי מוזיקה רבים אוהבים לשמוע מוסיקה וגם לנגן אותה. אתר שירונט הינו פורטל מוזיקה הכולל בתוכו מילות שירים וגם אקורדים לגיטרה. באתר ניתן למצוא אקורדים למגוון שירים ישראליים וכן לשירים לועזיים. בנוסף מציע אתר שירונט לוח הופעות, חדשות, ביקורות ופורומים בהם ניתן לדון על מוסיקה

שירים לילדים בישראל
30/04/10 | מוסיקה
אנשים רבים מתעניינים במוסיקה ונהנים להקשיב לשירים ולעיתים אף לנגן אותם. אתר שירונט הינו פורטל מוסיקה המכיל בתוכו אקורדים לשירים רבים. בנוסף אל אקורדים שירים גיטרה, באתר ניתן למצוא מילים לשירים שונים ובהם גם שירי ילדים. אתר שירונט מכיל גם לוח הופעות, מידע על אמנים, ביקורות וחדשות מתחום המוסיקה. המעוניינים לדון על נושאי מוסיקה שונים, יוכלו למצוא באתר פורומים בנושאים שונים בתחום המוסיקה.

המוזיקה הישראלית בשנות השבעים
08/04/10 | מוסיקה
חובבי מוסיקה רבים אוהבים לנגן שירים שונים ומחפשים אקורדים לגיטרה. אתר שירונט הוא פורטל מוסיקה הכולל אקורדים שירים גיטרה. ניתן למצוא באתר אקורדים לשירים ישראלים וכן אקורדים לשירים לועזיים. בנוסף קיימים באתר שירונט לוח הופעות, מילות שירים, חדשות, ביקורות ופורומים.

הזמר העברי
07/04/10 | מוסיקה
אנשים רבים אוהבים מוסיקה ונהנים לנגן שירים שונים. אתר שירונט הוא פורטל מוסיקה הכולל בתוכו מידע נרחב על אמנים, מילים לשירים וכן אקורדים שירים גיטרה. באתר ניתן למצוא אקורדים לגיטרה לשירים רבים והוא כולל אקורדים לשירים ישראלים ולשירים לועזיים. כמו כן, באתר שירונט קיימים גם פורומים בהם ניתן לדון על נושאי מוסיקה שונים וכן לוח הופעות וחדשות בנושאי מוסיקה.

זמר עברי
25/02/10 | מוסיקה
פעמים רבות יש רצון לאתר מילים לשיר מסוים. אתר שירונט הוא פורטל מוזיקה בו ניתן למצוא מילות שירים. באתר אינדקס בעזרתו ניתן לאתר שירים על פי הנושא אליו משתייכים כמו שירי חתונה, שירי ילדים ונושאים אחרים. באתר שירונט ניתן למצוא גם ביקורות, חדשות, לוח הופעות ופורומים בהם ניתן לדון על נושאים שונים בתחום המוסיקה.

מוזיקה ישראלית בשנות השבעים
24/02/10 | מוסיקה
פעמים רבות יש רצון לאתר מילים של שיר מסוים. אתר שירונט הוא פורטל מוסיקה בו ניתן למצוא מילים לשירים רבים. באתר קיים אינדקס המאפשר איתור שירים על פי נושאים כמו שירי חתונה, שירי ילדים ונושאים נוספים. אתר שירונט כולל גם לוח הופעות, ביקורות, חדשות ופורומים בהם ניתן לדון על מוסיקה.

שירים לילדים בישראל
01/02/10 | מוסיקה
פעמים רבות יש רצון לדעת את מילותיו של שיר מסוים. אתר שירונט הוא פורטל מוזיקה בו ניתן למצוא מילות שירים. באתר קיים אינדקס המאפשר איתור שירים על פי הנושא אליו משתייכים, בהם שירי ילדים. ניתן למצוא באתר שירונט גם לוח הופעות הכולל מידע על הופעות בכל רחבי הארץ וכן ביקורות, חדשות ופורומים.

מוזיקה ישראלית בשנות התשעים
03/01/10 | מוסיקה
אנשים רבים מתעניינים במוזיקה. אתר שירונט הינו פורטל מוסיקה מוביל המציע מילות שירים וקיים בו אינדקס נושאים המאפשר חיפוש שירים על פי נושאים כמו שירי חתונה או שירי ילדים. המתעניינים במוזיקה יוכלו למצוא באתר שירונט גם חדשות, ביקורות, לוח הופעות ופורומים בהם יוכלו לדון על נושאים שונים בתחום המוסיקה.

זמר עברי
20/12/09 | מוסיקה
אנשים רבים מתעניינים במוסיקה ומעוניינים לקבל מידע וחדשות בנושא. אתר שירונט הוא פורטל מוזיקה המציע חדשות, ביקורות ולוח הופעות. בנוסף, המעוניינים לדון על נושאי מוסיקה שונים יוכלו לעשות זאת בפורומים הקיימים באתר. אתר שירונט מציע גם מילים לשירים וקיים בו אינדקס נושאים המאפשר איתור של שירים על פי נושאים כמו שירי חתונה, שירי ילדים ונושאים אחרים.

זמר עברי
01/12/09 | מוסיקה
אנשים רבים נהנים ממוסיקה ומקשיבים לשירים שונים בזמנם הפנוי. לעיתים יש רצון לגלות מה הן מילות השיר אותו שומעים. באתר שירונט ניתן למצוא מגוון רחב של מילים לשירים בעברית וכן של מילים לשירים באנגלית. בנוסף לאיתור מילים לשירים, אתר שירונט מציע גם לוח הופעות, פורומים לדיונים בנושאי מוסיקה, ביקורות וחדשות בתחום המוסיקה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI