דף הבית עסקים מחקרי שוק לא נמאס לכם לשלם לחברות הכבלים כל חודש?
לא נמאס לכם לשלם לחברות הכבלים כל חודש?
דנה מ 10/02/10 |  צפיות: 14215

כיום יש פיתרון שיכול להיות זול ויעיל- קליטת שידורים דרך צלחות לווין.

הרבה אנשים כיום פונים לתחום הזה שהוא יחסית חדש בארץ שלנו, אגב, בחו"ל זהו תחום מאוד מתפתח והרבה אנשים משתמשים כיום באופציה של שידורי טלויזיה דרך שידורי צלחת לווין.

אז מה זה בעצם צלחת לווין ואיך העניין הזה עובד?

ובכן, לווינים משוגרים לחלל דרך בסיסי שיגור מיוחדים הפזורים ברחבי העולם, הלווינים נשארים בחלל משום כוח הכבידה ומשמשים לקליטת אותו או לצילום דרך מצלמות שמחוברות עליהם ושם, במרחק של שלושים אלף קילומטר מעלינו נמצאים להם לווינים שקולטים שידורים מכל רחבי הגלובוס.
 לווינים אלה משמשים לכל מיני דברים החל מלווינים של מדינות, קליטה של מזג האוויר, קליטה של שיחות טלפון, תקשורת ימית,  עדכון של מפות ועד לקליטה ושידור של תכני טלויזיה ועוד.

צלחות לווין בעצם מסתובבות סביב כדור הארץ והפונקציה העיקרית שלהם היא לקלוט אותות ולהעביר אותם למחשבים , בין היתר אותות של תחנות שידור סביב העולם.
כאשר לווין קולט אות הוא מעביר אותה בצורת סוג אנרגיה הקרוי אות שידור. אות זה נודד בחלל עד שהוא מגיע למשדרים בכדור הארץ הממרים אותו לתמונה או לקול.

הלווין קולט שידורים בדומה לאנטנות שיש לנו רק שבשונה מאנטנות הלווין קולט את הנתונים ממשדרים הפזורים ברחבי העולם.

הקליטה של צלחות הלווין מתבצעת באופן ובאיכות דיגיטלית. דעה רווחת כיום היא שהשידורים הנקלטים מצלחות לווין היא באיכות פחותה משידורי הכבלים או הטלויזיה הקיימים כיום, הדעה הזאת מוטעית מהסיבה הפשוטה ששידורים שמגיעים מאנטנות של צלחות לווין מגיעות באופן ישיר וחלק מהלווין לצלחת מבלי לעבור את המשדרים והמבנים הקרקעיים שקיימים בשידורי הכבלים הרגילים כך שאיכות התמונה חלקה ואיכות הקול משובחת.

בנוסף, כיום מגוון הערוצים המוצעים לצפייה דרך צלחות לווין היא עצום, משום שיש כל כל הרבה לווינים שמשוגרים ונמצאים בחלל ישנן יותר אופציות לקליטה של ערוצים רבים לצפייה ולקליטה.

מה עם הקרינה? ובכן בניגוד לטלפון הסלולרי שמטגן לנו את המח צלחות הלווין פועלות בשיטה של קליטת אותות, כלומר, פחות פי כמה וכמה מטלפונים סלולרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI