דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר מנעולן ופריצת מנעולים- כל מה שרצית לדעת
מנעולן ופריצת מנעולים- כל מה שרצית לדעת
דנה מ 14/02/10 |  צפיות: 3006

מנעולנים מתמחים בטיפול בכל הקשור לאספקת מנעולים שונים, התקנתם, החלפתם ואחזקתם ובמידת הצורך גם בפריצתם.

בשל הרגישות של הרכיבים המדוברים, נחוץ לוודא בעת בחירת מנעולן כי הינו מוסמך באישור משטרת ישראל ולאמת זאת מול תעודה רלוונטית מטעם משטרת ישראל הנושא תמונת פנים. כמו כן, פורץ מנעולים מקצועי מחויב לדרוש מהלקוח להציג אסמכתא לכך שהנכס בו הוא מטפל הוא אכן בבעלותו או שכור על ידו (בהיעדר אישור כזה על המנעולן לאמת מול הלקוח פרטים באשר לתכולת הדירה במטרה לאמת ללא ספק את שייכותו אליה או על ידי שלושה שכנים). יש לוודא קבלת חשבונית, כתובת ופרטי התקשרות של המנעולן טרם ביצוע הטיפול.

מנעולים מודרניים מבוססים על צילינדר אשר לתוכו מוכנס, בסיוע שפתיים מובילות, מפתח ייחודי המאפשר את נעילתו. מנעולים מתאפיינים ברמת ההגנה אשר הם מספקים מפני סוגים שונים של אפשרויות פריצה, כגון הגנה מפני קידוח, מספר השיניים הנועלות ועוד.

ישנם סוגים נוספים של מנעולים, פחות נפוצים, כגון מנעולים המבוססים על קוד (מנעול צירופים).

החלפת מנעול/צילינדר

עלות ההחלפה מורכבת מעלות העבודה ועלות הפריט החדש. מומלץ להחליף את מנעול הדירה אם אבד אחד המפתחות או שהמנעול מתפקד באופן לקוי או שאינו מספק את רמת ההגנה המצופה. חובה על הלקוח לוודא בעת ההחלפה כי הצילינדר חדש לחלוטין ומסופק ארוז באריזתו המקורית (התקנת מנעול שאינו חדש מהווה פרצת אבטחה מסוכנת ביותר). כמו כן, רצוי לסקור את מאפייני המנעול המוטבעים על האריזה כדי לאמת את רמת ההגנה שנדרשה.

פריצת מנעולים

עלות פריצת המנעול תלויה ברמת ההגנה המשפיעה על רמת הקושי בפתיחתו. עלות הפריצה עולה באופן משמעותי כאשר מדובר על מנעולי כספות אשר מוגנים ברמת אבטחה גבוהה ביותר.

תחום התמחות: נעילת רכבים אלקטרונית

כלי רכב ננעלים הן באמצעות מנעולים מכאניים והן על ידי אימובילייזרים אלקטרוניים. שירות עבור מנעולי רכב מכאניים, ניתן לדרוש מכל מנעולן מקצועי, בעוד שרכיבי הנעילה האלקטרונית, חשוב שיהיו מטופלים על ידי גורמים המוסמכים לכך.

תחום התמחות: זיהוי ביומטרי

תחום הנעילה באמצעות זיהוי ביומטרי, הנו קונספט יחסית חדשני, המבוסס על נעילה דיגיטלית בשילוב קורא ביומטרי, אשר יחדיו מקנים הגנה נוחה וממוחשבת הפוטרת את המשתמש מסחיבת מפתח. בנוסף, מערכת זו מכילה זיכרון פנימי וניתנת להעברה בקלות מדלת לדלת בעת הצורך. בשל היות המערכת אלקטרונית, היא מחייבת אחזקה ותפעול ייחודיים אותם מספקים מנעולנים בעלי ניסיון ייעודי בתחום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI