דף הבית רפואה ובריאות מיניות ובריאות מינית ארומתרפיה מעוררת תשוקה מינית
ארומתרפיה מעוררת תשוקה מינית
ניר חוכיימה 24/06/08 |  צפיות: 4469

כן חלק מהשמנים האתריים מעוררים את החשק המיני ויש להתייחס אליהם ברצינות , שכן הם יכולים לסייע מאוד בהחזרת ההרמוניה בין בני זוג ולאנשים הסובלים מאין אונות או קרירות מינית .
רק לעיתים רחוקים יש למצבים אלה סיבות פיזיות , אך יש לבדוק את הדבר לפני שמשתמשים בשמנים אתרים .
מקור הבעיות הללו כמעט תמיד מנטאלי ונפשי והארומתרפיה נמצא שוב ושוב כיעילה במישור הרגשי .
את השמנים המעוררים ניתן לחלק באופן גס לשלושה קטגוריות :
1. אלה שמרגיעים ויוצרים השפעה רצויה על ידי הפחתת המתחים ביחסים
2. אלה שמעוררים באופן ישיר ( יש להשתמש בהם בזהירות רבה )
3. ואלה שיש להם השפעה הורמונאלית
השמנים הבולטים ביותר בקטגוריה הראשונה הם הוורד ופרחי תפוז .
בתקופה הרומית נהגו לפזר עלי כותרת של וורדים על מיטת הכלולות , ( לא שהיום זה לא קיים ) ולעטר את ראשי הכלות בפרחי תפוז, משום שבושמם נמצא יעיל בהפגת החרדה המלווה את ליל הכלולות .
(פרחי תפוז מפלסטיק וורדים מנייר קרפ, כזכר לאותו מנהג , לא יביאו לתוצאה דומה ).
שמני מרווה בהירה ומנתה הודית - אם אתם יכולים לסבול את ריחם - וכן קגנה ריחנית , שייכים לאותה קטגוריה .
כל אלה שמנים מרגיעים באופן כללי .
חשוב לזכור שמתחים חיצוניים – בעיות כספים , עבודה , מגורים וכד' – עלולים לגרום לבעיות בחיי המין באותה מידה כמו בעיות הנובעות מן היחסים .
ניתן להשתמש בכל אחד מן השמנים הללו , או בצירופים שלהם , באמבטיות ארומטיות לפני השינה , או לעיסוי .
אם בן/בת זוג אוהבים ילמדו להשתמש בשמנים לעיסוי עדין הם יהיו יעילים ביותר .
לעולם אין לשים שמנים אתריים ישרות על איברי מין , גם שהם מדוללים .
אני מבקש בכל לשון של בקשה , להתייעץ לפני שימוש כזה או אחר עם ארומתרפיסט מומחה שהוא מוסמך ומורשה לטיפול בארומתרפיה .
שמני יסמין ועץ האלמוג נכללים בין השמנים המרגיעים מאוד , אך אני מעדיף לדון בהם בנפרד משום שייתכן מאוד שיש להם השפעה הורמונאלית על הגוף .
השערתי זו נובעת מן המעקב אחר השפעתם .
שני השמנים הללו מושכים מאוד גברים ונשים כאחת ( וגם חתולים במקרה של יסמין ).
לקוחותיי שהשתמשו בהם למטרות שאין להם כל קשר לבעיות בחיי המין - כמו השימוש בעץ האלמוג להקלה על בעיות בחזה - דיווחו לעיתים קרובות על תופעות לוואי בתחום הארוטי .
דבר זה לבדו מספיק כדי לדחות את הטענה שהשמנים עובדים רק בגלל שאנשים מצפים לכך . לאנשים שעליהם אני מדבר לא היה שמץ של מושג שהשמנים משפיעים בצורה כזו.
השמנים המחממים כמו קרדומון , פלפל שחור, יש להם השפעה מעוררת ישירה .הקרדומון מקל ב pms ואין אונות עקב תכונותו האפרודיזיאק.

שמן הוורד עוזר מאוד לטיפול בקרירות מינית, אין אונות , pms , משפיע על הגברת יצור הזרע , מעורר, מגביר חשק מיני,אצל גברים ונשים .

נהדר לבעיות במערכת הרבייה הנשית עקב תכונותו האנטיספטית –פריון ומיניות,מנקה ומטהר רחם ,ממריץ את שרירי הרחם (בשילוב עם תרגילי פאולה)
משפיע ישירות בהגברת יצור הזרע,נוגד דיכאון קל במיוחד לבעיות הקשורות במיניותה ופוריותה של האישה .
גם שמן הוטיבר והמור יעזרו מאוד , בטיפולי עירור תשוקה מינית .

גם שמן הוטיבר והמור יעזרו מאוד , בטיפולי עירור תשוקה מינית .
שמנים אלה יכולים לעזור כאשר הבעיות בתפקוד המיני נובע מתשישות, אך אין להפריז בהם, שכן הדבר עלול לגרום לבעיות בדרכי השתן , בעיכול , ועוד.
ניתן להשתמש בהם בריכוז נמוך מאוד לעיסוי גב התחתון, אך הדרך הבטוחה ביותר להשתמש בהם היא כאבקה במזון או משקה .
השמנים הללו צריכם להוות רק אמצעי זמני בתקופה קשה .
גם כאשר אין סכנה לרעילות כרונית , אנשים העלולים להשתמש בהם כקביים רגשיים , אם כי לא ידוע על התמכרות פיזית אליהם .
פתרונות רבים לארומתרפיה בתחום עירור החשק המיני .

• הערה: כל הכתוב הוא מידע בלבד ואין לראות בו הוראות לטיפול עצמי, אבחון ו/או המלצה לטיפול זה או אחר(היות וכל מקרה נבחן לגופו). כל ייעוץ וטיפול חייב להינתן בידי ארומתרפיסט בכיר ותחת פיקוחו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניר חוכיימה

ניר חוכיימה,מטפל הוליסטי רב תחומי,מזמין אותכם להתנתק מלחצי היום יום,ולחוות מסע אל עולם שכולו ,רגיעה,ניחוחות,ואיזון הגוף והנפש.
מטפל בטכניקות עיסוי שונות: עיסוי שוודי הוליסטי,עיסוי רקמות עמוק,עיסוי באבנים חמות,עיסוי ספורטאים,עיסוי עם צמחי מרפא,שיאצו,רפלקסולוגיה,ארומתרפיה,פרחי באך, ואיזון גוף-נפש.
כניסה  לאתר -htpp://www.artist-massage.co.il

;



 


מאמרים נוספים מאת ניר חוכיימה
 
מסאז'ים עד הבית
כאשר מזמינים עיסוי עד הבית יש לברר פרטים על הטיפול ועל המעסה משך זמן טיפול ?מחיר? מצד אחד חשוב להישאר שפויים מצד שני זול מדי יתבטא באופיו של הטיפול. בחירת מעסה צריכה להיעשות בקפידה שכן הנאתך,גופכם,ומיטב כספכם על הפרק. שנות נסיון המטפל ?אתר אינטרנט חשוב כדי להתרשם מהמעסה?הציוד איתו מגיע?אמצעי תשלום ?

שמנים אתריים שימושים וטרינרים
אם אינכם רוצים להרטיב את פרוותם. שמני הלבנדר ועץ התה טובים לטיפול בפצעים קלים : הוסיפו מספר טיפות שמן למים רותחים ומצוננים מעט ומרחו על עקיצות,שריטות ופצעים אחרים. פציעות כתוצאה מנשיכות או שריטות עלולים להזדהם ולהתמלא מוגלה משום שהעור נסגר לפני שהרקמות העמוקות יותר נרפאו . הנחת רטיות חמות עם שמן עץ התה בתדירות גבוהה תמשוך את המוגלה החוצה ותחטא את הפצע כך שהוא יתרפא כראוי .שמן ברוש טוב כנגד פצעים באוזניים נגבו את פנים האוזן פעמיים ביום עם טיפת שמן על צמר גפן .

עיסוי רפואי יותר מרק מהנה
המודעות לעיסוי רפואי נוגעת בד בבד עם מצבים של מתח,עומס בעבודה,קירבה,תשומת לב,שחרור מעצורים רגשיים,איזון גוף ונפש המטרה היא למנוע כאב ומחלות עתידיות אשר אם לא נלמד ונקשיב לגוף הוא לא יאחר להגיע. ישנו קשר ישיר בין מתח מתמשך להפתחות מחלות כגון:בעיות עיכול,לחץ דם גבוה,מגרנות,אסטמה.

שמן עץ התה מאוסטרליה באהבה
שמן עץ התה אינו מגרה את העור,הוא אחד מן השמנים שאפשר להשתמש בהם ישירות על העור כאשר הוא אינו מדולל.מתאים למצבים של עור אדום,נפוח או מודלק,אקזמה,פטריות בציפרניים,פסוראזיס,דרמטיטיס,פצעיקור,אבעבועות רוח,הרפסים,יבלות,פצעי בגרות(אקנה),פצעונים המופיעים לפני מחזור(ממליץ על משחה ארומתרפית )טיפה יחידה של שמן עץ התה על הפצעון תביא להיעלמותו המהירה.

עיסוי מקצועי-קחו פסק זמן ממרוץ החיים
מסע החיים מוביל אותנו לרגעים טובים יותר או פחות הדאגה לרווחת המשפחה,המצב הכלכלי, העבודה ,התקדמות בחיים,קשיים מנטאלים,מסע החיים מזמן לנו לחץ,מתח,התרוצציות במרוצת הזמן . מרבית האוכלוסיה בישראל חיה במרוץ אחרי הזמן ולא תמיד שמים לב לעצמם,לגופם,ולצרכים החשובים בחיים .

עיסוי ארומתרפי
אנשים רבים פונים אל הרפואה המשלימה בכדי ליצור איזון גוף ונפש,טיפול במחלות עור שהרפואה הקוונציונלית לא נתנה להם מענה ,הקניית שלווה,רוגע ומנוחה . אחד האלמנטים החשובים ביותר אשר נותנים מענה להיקף רחב של בעיות הוא הארומתרפיה .

השמנת יתר פתרון והתמודדות
31/01/11 | השמנת יתר
השמנת יתר ,ירידה במשקל, דיאטה , נשמע מוכר ? כולנו רוצים להיות רזים יותר,להיראות טוב יותר ואין ספק שזה דבר שנותן לאדם להרגיש טוב יותר מבחינה מוראלית ורגשית . אנשים רבים מנסים דיאטות בכל צורה שהיא,בכל סגנון אפשרי וכל זאת על מנת להשיג תוצאה אחת וברורה להיראות טוב יותר . דיאטות אלה מציבות אתגר במישורים הרגשיים והפיזיים, במאמרי אסקור את הפתרונות ואת דרכי התמודדות.

המדריך הארומתרפי למחלות עור
ניתן לטפל בעזרת שמנים אתריים בכל סוג של עור ובמגוון רחב של בעיות עור כמו פצעי בגרות,סדקים,סימני מתיחה,אקזמה , פסוריאזיס יבלות,פריחות (גם באיברים מוצנעים) שלבקת חוגרת פצעי חום,פצעי קור,פצעונים(עקב שינוי הורמונאלי),אדמומיות וגירויי עור.

המדריך ליולדת - הלידה
אין צורך להכביר במילים על כמה משמעותית, אדירה ועצומה היא חווית הלידה לאישה. כל מי שעומדת לעבור את החוויה או עברה אותה מתכוננת פיזית נפשית ורוחנית לרגעים הללו. הנה כמה טיפים לגבי צמחי מרפא, צמחים ושמנים אתריים שיכולים להעצים את החוויה, להקל במקרי כאב, לזרז ריפוי ולהנעים בכלל

הזדקנות העור
נשים רבות נלחמות בתופעת שמירת העור מפני הזדקנותו. האם באמת אפשר לשמר את העור שיראה מטופח עד מאוד? מאמר זה יענה על שאלותיכם הרבות, ייתן לכם טיפ לשמירה על העור מפני הזדקנותו. העור מזדקן בדרכים שונות עם הגיל ,ייתכן שינוי צבעו, יובש, חספוס ורפיון, לפעמים, גם מופיעים ורידים דקים בלחיים. טיפולי ארומתרפיה ומשחות המיוצרות ע"י צמחי מרפא יכולים להקטין בעיות אלה עד למינימום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI