דף הבית ביטוח ביטוח רכב מחירי ביטוח רכב
מחירי ביטוח רכב
מור ידעי - Mor Yadai 10/03/10 |  צפיות: 2382


מחירי ביטוח רכב אינו דבר של מה בכך, לעיתים קיימים פערים של מאות שקלים בין חברות הביטוח השונות. מחירי ביטוח רכב מושפעים מכמה פרמטרים ידועים וחלקם ידועים פחות. בבואם לקבוע מחירי ביטוח רכב חברות הביטוח השונות ייקחו בחשבון תמיד את גיל הנהג, הוותק שלו כנהג, מצב בריאותו הכללי, מספר עבירות התנועה הרשומות על שמו, מספר תאונות הדרכים בהם היה מעורב, האם גיל נוהג הרכב המשני פחות מ – 24, רכב חדש או ישן, האם היו תביעות ביטוח רכב לנהג בעבר, מקום מגורי הנהג וכמובן סוג הביטוח המבוקש.

השוואת מחירי ביטוח רכב:


לפני שאתה מחליט על חתימה על פוליסת ביטוח רכב בחברת ביטוח גדולה או באחת מסוכנויות הביטוח הרבות הפזורות ברחבי הארץ, כדאי ואף מומלץ לערוך סקר שוק פרטי על מנת לבחון את מחירי ביטוח הרכב בכל אחת ואת מחברות הביטוח השונות. מחירי ביטוח רכב לרוב ישתנו ויהיו פערים במחיר של מאות שקלים בין חברות הביטוח השונות. השוואת מחירי ביטוח רכב היא צעד חכם בצרכנות נכונה במיוחד לאור התחרות בין חברות הביטוח על קהל הלקוחות השונים. סקר שוק של מחירי ביטוח רכב יכול להתגלות כעסקה משתלמת ביותר במיוחד לאור מבצעי הביטוח השונים של חברות הביטוח לאוכלוסיות ספציפיות כגון: ביטוחי רכב לנשים, ביטוחי רכב לגיל הזהב, ביטוחי רכב לנהגים חדשים ועוד.

הצעות מחירי ביטוח רכב:


חברות הביטוח השונות הגדולות והקטנות מאפשרות לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלהם לקבל באמצעות אתר האינטרנט שלהם הצעות משתלמות ואטרקטיביות ישירות למחשב האישי שלהם, בפרטיות ביתם ובלי צורך לצאת מהבית או לבזבז זמן יקר וכסף בשיחות טלפון מייגעות. הצעות מחירי ביטוח רכב יגיעו ישירות אליכם תוך שניות ספורות, כל שעליכם לעשות הוא להקליד את פרטיכם האישיים, מקום מגורים סוג הרכב, סוג ביטוח הרכב המבוקש (מקיף, חובה או ביטוח צד ג') והצעות המחיר יותאמו לצרכיכם האישיים. בנוסף להצעות מחירי ביטוח רכב ניתנת האפשרות לכל לקוח פוטנציאלי להיפגש בביתו שלו עם סוכן ביטוח שיסביר לו את פרטי הפוליסה וכדאיותה.

מחירי ביטוח רכב לדוגמא:


הזנו באחד מאתרי מחירי ביטוח רכב את פרטי הרכב והנהג הבאים על מנת לקבל מחירי ביטוח רכב חובה לדוגמא מחברות הביטוח השונות: מין: נהגת, גיל הנהגת: 55, ותק בנהיגה: 30 שנה, אין היסטוריית תאונות ב – 3 השנים האחרונות או הרשעות לשלילת רישיון הנהיגה, הרכב הוא בעל 1660 סמ"ק עם כריות אוויר ולשימוש רגיל.
מחירי ביטוח רכב חובה לדוגמא לשנת הביטוח שמתחילה ב – 01/01/2010 שהתקבלו הם:
1.    שירביט חברה לביטוח בע"מ 1303 ₪.
2.    ביטוח ישיר וביטוח 9000000 1303 ₪.
3.    מנורה מבטחים חברה לביטוח בע"מ 1337 ₪.
4.    איילון חברה לביטוח בע"מ 1351 ₪.
5.    מגדל חברה לביטוח בע"מ 1370 ₪.
6.    כלל חברה לביטוח בע"מ 1377 ₪.
7.    AIG ישראל חברה לביטוח בע"מ 1401 ₪.
8.    הראל חברה לביטוח בע"מ 1450 ₪.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מור ידעי - Mor Yadai


 


מאמרים נוספים מאת מור ידעי - Mor Yadai
 
הקטנת שדיים
במאמר הקטנת שדיים תוכלו למצוא מידע רב אודות תהליך ניתוח הקטנת שדיים והשוני בינו לבים ניתוח הקטנת שדיים.

הגדלת חזה בהזרקה
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב אודות הגדלת חזה בהזרקה. בנוסף, בגוף המאמר מופיעים קישורים דרכם ניתן להכנס לאתר "פורטל חזה" בו מידע מקיף בכל הקשור לניתוחי חזה ואפשרות לביצוע השוואת מחירים.

מחירי ביטוח רכב
10/03/10 | ביטוח רכב
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב אודות מחירי ביטוח רכב, השוואת מחירי ביטוח רכב ועוד... בנוסף, תוכלו לגשת אל אתרי ביטוח רכב השוואת מחירים דרך הקישורים המופיעים בגוף המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI