דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הגדלת חזה בהזרקה
הגדלת חזה בהזרקה
מור ידעי - Mor Yadai 17/03/10 |  צפיות: 2418

הגדלת חזה בהזרקה

כולן רוצות חזה גדול ויפה ומוכנות לשות הרבה בשביל זה. אבל, אחד הגורמים המרתיעים נשים רבות מלהגשים את חלום החזה בעל המראה המשופר פלאים, הוא לא בהכרח עלויות ניתוח הגדלת חזה אלא בעיקר התהליך הכירורגי, הכאבים הנגרמים לאחר הניתוח, ההרדמה, האשפוז וזמן ההחלמה. לא נעים, אבל לא נורא, יש גם דרך אחרת להגדיל חזה. היא אומנם הרבה יותר יקרה ואינה מחזיקה לתקופה של 15-20 שנה כמו שתלי הסיליקון המוכרים, אלא לתקופה קצרה הרבה יותר, אבל מדובר בשיטה קלה לביצוע, ללא התערבות כירורגית, אשפוז או כאבים חזקים מדי. מדובר בשיטת הגדלת חזה בהזרקה וזו שיטה שצוברת לה קהל מעריצות ההולך וגדל עם הזמן.

שיטת הגדלת חזה בהזרקה החלה בארצות הברית וכיום היא תופסת תאוצה גם בישראל. העיקרון הוא די פשוט. אחרי הרדמה מקומית מוזרק לשד חומר המילוי- microline . מדובר בחומר די מוכר בתחום הקוסמטיקה הרפואית והוא מוכר יותר לאלה מכן שעברו כבר מילוי קמטים או טשטוש פגמים בעור ובעיקר בפנים.

איך עובדת הגדלת חזה בהזרקה ?

אחרי הרדמה מקומית (שלא כמו בהחדרת שתלים) מוזרק חומר -מעין ג'ל קולגני, שמוחדר לשדיים לרקמה התת-עורית. כדי לעשות את ההגדלה סימטרית משתמשים במחט באזורים השונים וממלאים את המקומות בהם יש חסר כדי לקבל תמונה שווה בשתי השדיים ומכל הצדדים. שוב, החומר בו משתמשים, נאש שמו,קיבל את אישורו של משרד הבריאות. עליכן לוודא כי מדובר בחומר הזה ולא בתחליף. בקשו לראות את האישור.

מי יכול לבצע הגדלת חזה בהזרקה ?

ראשית, חשוב שתכניסי לך היטב לראש שבכל מה שקשור לקוסמטיקה רפואית יש לוודא היטב א הרקע של המטפל, התעודות שלו, אישור משרד הבריאות לחומרים עימם הוא עובד והמוניטין. חמורים לא מתאימים שיוזרקו לגופך עלולים לגרום נזק. בשנת 96' בברית המועצות נפגעו מספר נשים משימוש ב- שיטת הגדלת חזה בהזרקה לאחר שקיבלו חומר לא בטוח ולכן יש לשים לב.

בניגוד לטיפולים קוסמטיים אחרים בהם מזריקים חומרים שונים, הגדלת חזה בהזרקה חייבת להתבצע על ידי רופא. למרות שלא מדובר בהתערבות כירורגית אלא הגדלת חזה בהזרקה שנחשבת לשיטה קלה ופשוטה לביצוע, אר רופא יכול לעשותה וגם אז עליכן לוודא כי החומר המבוסס על קולגן מאושר על ידי משרד הבריאות.

הגדלת חזה בהזרקה : יתרונות

-          תהליך פשוט וקצר

-          לא נדרשת תקופת החלמה

-          אין הרדמה כללית

-          אין צלקות

-          טבעי למגע

-          מדויק וסימטרי

הגדלת חזה בהזרקה : חסרונות

-          טווח קצר. בניגוד לשיטת ניתוח הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון, החומר אותו מזריקים לשד מתכלה כעבור שנתיים וחצי-שלוש.

-          כמו כל שיטה חדשה שנכנסת לשוק, גם כאן ישנו חיסרון בולט והוא חסרון כיס. למרות הטיפול הקצר מתברר שמדובר בטיפול יקר מאוד. הסכומים אליהם תידרשו עלולים להגיע ל-25 אלף שקלים ולעיתים גם יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מור ידעי - Mor Yadai


 


מאמרים נוספים מאת מור ידעי - Mor Yadai
 
הקטנת שדיים
במאמר הקטנת שדיים תוכלו למצוא מידע רב אודות תהליך ניתוח הקטנת שדיים והשוני בינו לבים ניתוח הקטנת שדיים.

הגדלת חזה בהזרקה
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב אודות הגדלת חזה בהזרקה. בנוסף, בגוף המאמר מופיעים קישורים דרכם ניתן להכנס לאתר "פורטל חזה" בו מידע מקיף בכל הקשור לניתוחי חזה ואפשרות לביצוע השוואת מחירים.

מחירי ביטוח רכב
10/03/10 | ביטוח רכב
במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב אודות מחירי ביטוח רכב, השוואת מחירי ביטוח רכב ועוד... בנוסף, תוכלו לגשת אל אתרי ביטוח רכב השוואת מחירים דרך הקישורים המופיעים בגוף המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI