דף הבית בניין ואחזקה בית חכם פורץ מנעולים - מנעולן
פורץ מנעולים - מנעולן
אורי 25/05/10 |  צפיות: 2351

מנעולן

הידעתם שכדי להיות מנעולן נדרש לעבור קורס מנעולן ? כדי להעניק שירותי מנעולן מקצועיים כמו חילוץ ופריצת מנעולים, החלפת צילינדרים, התקנת מנעולים ועוד, נדרש לעבור תהליך לימוד, הכשרה והסמכה שאורך כמספר חודשים.

קורסי מנעולן מתקיימים בדרך כלל במכללות מקצועיות במסגרת לימודי ערב. זאת משום שרבים הלומדים בקורסי מנעולן הם אנשים שבוחרים לעשות הסבת מקצוע ולשמש כמנעולנים שכירים או עצמאיים. אולם קורסי מנעולן מיועדים גם לאנשים בעלי רקע בתחום, המעוניינים לקבל הכשרה מקצועית, כמו למשל: מנהלי אחזקה במוסדות ובחברות, מנהלי עבודה, ראשי צוותים טכניים ועוד.

בכל מקום בו תבחרו לעבור קורס מנעולן תתבקשו להציג תעודת יושר ממשטרת ישראל. זהו תנאי קבלה מחייב. הסיבה לכך היא שמנעולן יתפקד בסופו של דבר גם בתפקיד פורץ מנעולים, ופריצת מנעולים היא עבירה פלילית. לכן, כדי להבטיח שאינכם בעלי עבר פלילי ושלא תנצלו את הידע שתרכשו בקורס לשם ביצוע עבירות פריצה, תדרשו להציג תעודת יושר.

קורסי מנעולן משלבים לימודים עיוניים ומעשיים כאחד. לומדים על סוגי מנעולים וצילינדרים, מערכות נעילה, שכפול מפתחות והתאמת מפתח יש מאין, הכרת סוגי הדלתות השונות (דלתות עץ, פלדה וכדומה), הכרת כל תחום המנעולנות לרכבים ולכספות, כיצד לבצע פריצת מנעולים שונים ועוד.

בוגרי קורס מנעולן מקבלים תעודה מטעם המוסד שבו למדו. חלק ממוסדות הלימוד מסייעים גם בהכוונה מקצועית ומציאת עבודה לבוגריהם כמנעולנים שכירים בחברות הפועלות בתחום. כשתעודת הסיום בידכם, תוכלו לקבל גם אישור רשמי ממשטרת ישראל על כך שאתם מנעולנים המוסמכים לבצע פריצת מנעולים כחוק. אישור זה חשוב מאוד עבור כל מנעולן, ובמיוחד עבור מנעולנים הפותחים עסק עצמאי.

כל מנעולן שרוצה לפרסם את עצמו (באינטרנט, בעלוני פרסום או באמצעים אחרים) כמי שמשמש גם כפורץ מנעולים, כדאי ואף רצוי שידגיש את העובדה כי הוא מורשה לכך מטעם משטרת ישראל. לקוחות רבים הזקוקים לשירותי פורץ מנעולים, מודעים לחשיבות שבהזמנת פורץ מנעולים אמין וישר, שלא יעשה שימוש לרעה במנעולים ובמפתחות אליהם הוא נגיש במהלך עבודתו. לכן הם מחפשים במיוחד אחר מנעולנים או פורצי מנעולים המחזיקים באישור שכזה.

אך בטרם תצטרפו לקורס המנעולן הקרוב לביתכם, שאלו את עצמכם האם באמת אתם מעוניינים בקריירה של מנעולן? זכרו שמנעולן נדרש להיות זמין ומוכן לקריאה 24 שעות ביממה, גם בשבתות וחגים. זאת משום שבכל רגע נתון אנשים ננעלים מחוץ לבית או לרכב, שוברים מפתח בתוך צילינדר או שוכחים את הקוד של הכספת וזקוקים לפורץ מנעולים. זכרו גם שמנעולן נדרש לעבוד מול קהל ולהקפיד על שירות מקצועי ואדיב כדי לצבור קהל לקוחות רחב לפרנסתו. אם למרות כל הקשיים אתם עדיין מעוניינים בקריירה כמנעולן או כפורץ מנעולים, מצפה לכם קריירה מעניינת, שבה אין רגע דל ואין לדעת באילו אנשים וסיפורים תתקלו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI