דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק רשתי שיווק רשתי - שיטת הוזלה למוצרים שקונים ממילא
שיווק רשתי - שיטת הוזלה למוצרים שקונים ממילא
אורי ליכטנשטיין 30/06/08 |  צפיות: 3566

שיווק רשתי - שיטת הוזלה למוצרים שקונים ממילא

 

הייתי מבקש לדבר איתכם לרגע על שני דברים שונים שנוגעים לחברה כלשהי שאיתה תבחרו להיות במגע. מבחינתי, המסר העיקרי שבחרתי להעביר לכם, הוא שתצטרכו לדעת לבצע הפרדה בין שני דברים שתקבלו ממנה : האחת היא ההזדמנות להיות מפיצים של מוצריה, והשנייה היא להיות קונים של מוצריה.

אלו הם שני דברים שונים, וברצוני, במאמר זה, להדגים את הדברים על החברה שאני משתייך אליה.

 

כאשר הינכם באים לקנות מוצר כלשהו, כל מוצר אשר לו אתם באמת ובתמים זקוקים- הרי שאין לכם בשום פנים ואופן שום דרך להרוויח על אותו מוצר. לדוגמא: אם כנשים, קניתן קרם לפנים המבשר שיעשה לכן ניסים ונפלאות ולאחר מכן פגשתן חברה ששטחתן בפניה את כל נפלאות הקרם– הרי שהינכן, על תקן "צרכניות".

 

כיצד תוכלו ליהנות מן המשפט השיווקי שאמרתן ומכך שבזה הרגע ניסיתן לייצר מכירה ושיווק כלפי החברה השומעת את שבחיכן אודות המוצר עצמו? האם תוגמלתן בדרך כלשהי על כך ?

 

חברות שיווק רשתי מכירות בערכם של לקוחות מרוצים ומבינות את עיקר הרעיון והפוטנציאל הטמון בכל לקוח ולקוח שמרוצה- כמשווק טבעי של אותו המוצר. הדבר מיד הופך אותך למשווקת. זאת, מתוך ההבנה כי האדם שהכי טוב ומתאים למכור את המוצר הוא מי שהינו למעשה הצורך המיידי של  אותו המוצר. אישית, אינני מכיר מישהו שהמליץ לחבר שלו על משהו לא טוב, ואם כן .... אז יש לנו בעיה ...

 

עצרי וחישבי לרגע : האם יש משהו פסול בכך שהינך ממליצה לחבר/ה שלך על מוצר טוב ?

האם המועצה לצרכנות צריכה להתערב בזמן שאת/ה ממליץ/ה על מוצר שאת/ה מאד מרוצה ממנו?

האם האדם אשר מכר לך את המוצר צריך להרגיש חלילה לא טוב שהוא "דפק" או סידר אותך?

 

הייתי רוצה לציין שהמוצרים חייבים להיות טובים ואפילו יותר מזה, במידה והם אף ייחודיים- הרי שזה עוד יתרון מצוין. הנקודה המרכזית היא כי אנשים משלמים היום יותר כסף בעבור מוצרים טובים.

 

חישבו לרגע שהיו עוצרים אתכם ברחוב ומציעים לכם הצעה מן הסוג הבא : בואו וקנו ממני מוצר שבכל מקרה אתם כבר צורכים אותו כעניין שבשגרה , ובנוסף (ושימו לב טוב טוב לכך : ) מוצעת לכם האפשרות הנהדרת שבמידה ואתם ממליצים לאנשים שאתם מכירים, על המוצר – שתקבלו על כך עמלה מן החברה.

 

לשמע דברים מאין אלו- האם יהיה איכפת לכם אם עוד מישהו מרוויח ? ומדוע ? האם זה מתנהל על גבכם? האם הרווחים העתידיים המיוצרים לו "נלקחים מכם" באופן כלשהו ?

 

אם נסכם את הדברים ונביט בהם נכון, הרי שנוכל להבין כי לפנינו קיימים 2 מצבים : המצב האחד הינו שבו קניתם מוצר , שאני שב ומדגיש – הוא חייב להיות טוב וייחודי. קניתם אותו באחת מרשתות הפארם ושילמתם 200 ₪.

 

מצב שני הוא, שקניתם את אותו מוצר ישירות מן החברה, במחיר שיכול להיות זול יותר (לא תמיד בהכרח , אבל -) שהוא בטוח לא יהיה יותר יקר (כי אתם הרי לא פראיירים). ואז, אחרי שהייתם מרוצים המלצתן כנשים, על המוצר לחברה שלכן והיא גם קנתה – והרווחתן עשרים שקלים.

 

האם קרה פה משהו רע? האם מישהו חלילה וחס רימה אתכם ? סביר להניח שממש לא, ושסיימתם את כל העניינים והפכתם לממש מרוצים ומכל בחינה שהיא. גם אתם הפכתם מרוצים וגם הצד השני. הצד ששמע את ההמלצה על המוצרים.  

 

אומנם נכון הדבר שעל מנת שהחברה תשלם לכן בסופו של דבר, שצריכים לקרות עוד כמה דברים. אולם הרעיון הכללי הוא כמפורט וזהו בסיסו של כל שיווק רשתי. אין חובה לשלם דמי הצטרפות אם לא מעוניינים ובסיס פעילות שיווק רשתי הוא פשוט כמצוין וכמפורט.

 

מטרת המאמר היא להמחיש את ההבדל החד והברור בין שיווק רשתי כעסק לבין יכולתך להשתלב בו אפילו באמצעות היותך צרכן של מוצרים – בלבד. ז"א, שאם אתה צרכן טבעי של מוצרים טובים (ושאתה אוהב אותם) – שהרי הינך למעשה משווק שיווק רשתי טבעי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי ליכטנשטיין

אורי ליכטנשטיין חבר ב-successuniversity שם 50 מרצים מהמובילים בעולם מלמדים אותך שלב אחר שלב איך לייצר הצלחה בחיים.



 


מאמרים נוספים מאת אורי ליכטנשטיין
 
שיווק רשתי חוסך משא ומתן על משכורת
החיים מציעים שפע הזדמנויות קורצות, ועליך מוטלת אך ורק החובה לזהותן. תוכל להמשיך לשבת בחיבוק ידיים ולהמתין לגורלך הטוב שיגיע או יתמהמה, תוכל להציץ כמדי פעם מבעד לוילון ההתרחשויות ולבצע מהלכים פיקחיים כדי לנסות ולהתקדם. בהחלט ניתן לומר כי גם בידיך התשובות להצלחת חייך וקלותם.

שיווק רשתי - שיטת הוזלה למוצרים שקונים ממילא
הייתי מבקש לדבר איתכם לרגע על שני דברים שונים שנוגעים לחברה כלשהי שאיתה תבחרו להיות במגע. מבחינתי, המסר העיקרי שבחרתי להעביר לכם, הוא שתצטרכו לדעת לבצע הפרדה בין שני דברים שתקבלו ממנה : האחת היא ההזדמנות להיות מפיצים של מוצריה, והשנייה היא להיות קונים של מוצריה.

פלאי הנאת עבודה מהבית והשתלמותה בעבורך
בודה מהבית מגלמת בתוכה, את הענקת החופש המושלם מיקיצה יומיומית ושגרתית לעבודה קבועה ומעייפת. פשטותה, בהירותה ונוחיותה של עבודה מהבית והפרקטיקה שהיא מספקת, מייצרים עבורך אופציה ממשית והזדמנות להגשמת חלום, במציאות ובעבודתך הנוכחית היומיומית שתשתנה.

היתרונות של אמהות שעובדות מהבית
האפשרויות שבעזרתן תוכלי לסייע למשפחתך להצליח, ושבסיוען תוכלי אף בו בזמן להראות למשפחתך שיש לך את הזמן להקדיש להם – הינן רבות. למשל, אחד הדברים שתוכלי לעשות יהיה למצוא משרת עבודה מהבית שתייצר את הדבר הטוב ביותר בשבילך, כזו שתעזור לך להבין מהי המשמעות להיות הורה ומה זה אומר להיות מסוגל לשלוט על הדברים שאת רוצה לעשות.

שפע ההזדמנויות שמציע שיווק רשתי
שיווק רשתי יודע להציע בעבור כל אחד, ובהחלט גם עבורך, שטח חדש, ידידותי ומעניין להפקת רווחים.

ייתכן כי יצא לך לשמוע ביום זה או אחר, מספר מילים אודותיו, אפשרי בהחלט שהתוודעת לפרקטיות ההצטרפות אל שורותיו, אך, בכל מקרה, וודאי אינך ממש שולט עד תום......


שיווק רשתי – קודם תלמד לשווק את עצמך רק אח"כ תצטרף לשיווק רשתי
האם מישהו מאיתנו לא רוצה באמת לדעת לשווק את עצמו ? האם קיים דבר כזה ? האם מישהו מאיתנו באמת מסוגל להזניח עד כדי כך את השיווק שלו עצמו עד כדי כך ששכח לגמרי שקיים צורך לשוב וללטש כמדי כמה ימים את היכולת העצמית ליצור שיווק עצמי טוב בריא ומקצועי?

שיווק רשתי – הסיפור האמיתי – מתחילים להבין מה הוא באמת ......
רובנו חושבים במונחים קצת לא מדויקים או לא ממש נכונים על שיווק רשתי. בהחלט ניתן לומר כי התפיסה הממוצעת של שיווק רשתי היא שגויה למדי. היא חוטאת לעצם הרעיון המרכזי שבבסיס כל שיווק רשתי. במה הדברים אמורים ? בוא נתקדם צעד אחד נוסף אל תוך הדברים כדי לבחון אותם. נביט בכל ביחד בשלווה כדי להבין הכל היטב וכפי שצריך. הנה הם לפנינו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI