דף הבית עסקים עסקים - אחר קריוקי לאירועים והשכרת רכבי יוקרה
קריוקי לאירועים והשכרת רכבי יוקרה
אסי שרון 25/07/10 |  צפיות: 2913


כשצריך לעשות ישיבה גדולה – מרכז כנסים לשירותך!

חברות רבות מחפשות לערוך אירועים עבור עובדי החברה או לחילופין עבור הלקוחות שלה, ולעיתים הדבר היחיד שמונע מהן להוציא את האירוע לפועל היא השאלה איפה. השכרת רכבי יוקרה, מאפשר לכם לרכז כמות גדולה של אנשים וציוד תחת אותה קורת גג, על מנת לארח בצורה הטובה ביותר את האירוע. לימודי קולנוע וטלוויזיה יכולים להשלים את התרשמותכם מעולם המדיה.

קיימים בארץ מספר מרכזי כנסים, בהם מתרכזים מדיי שנה מאוד ועדי עובדים של חברות רבות במשק. ניתן לערוך במרכז כנסים אירועים רבים, כגון אירועי הוקרה לעובדים, מפגשים לקראת חגי ישראל, מסיבות חברה ועוד. עבור כל אלה מרכז כנסים מהווה פתרון מושלם לשאלת המקום.

איך בוחרים אולם כנסים טוב?

קריוקי לאירועים נחשב טוב, במידה וגודלו הוא המתאים ביותר לכמות המוזמנים. אולם קטן מדיי עלול להיות מחניק במעט, ואולם כנסים גדול מדיי עלול ליצור אווירה קרירה במעט. כמו כן נגישות אולם כנסים לכלל האורחים היא קריטית: בחרו אולם כנסים הקרוב לכולם באותה המידה עד כמה שניתן. אוכל ומיזוג אוויר טוב, הינם מדד חשוב נוסף בדירוג אולם כנסים. ודאו עם הבעלים על טיב המזון שמוגש באולם כנסים. בחירת אולם כניסים הטוב ביותר יבטיח את הצלחת האירוע והנאת המוזמנים.

ואם צריך חדר ישיבות?

ישנם מרכזי כנסים המציעים גם חדרי ישיבות, לישיבות גדולות במיוחד אליהן אין משרד ייעודי במשרדי החברה. ניתן לקיים ישיבה במגוון רחב של חללים, ולא רק בחדר ישיבות מוגדר. חברות רבות בוחרות מפגשים עסקיים במסעדות, לעיתים במועדונים על פני  רגיל וסטנדרטי. ישנם מרכזי כנסים המאפשרים לשכור חדר ייעודי כחדר ישיבות על מנת לקיים בהם את ישיבות החברה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסי שרון


 


מאמרים נוספים מאת אסי שרון
 
מערכות תצוגה וסטנדים - סיוע לתהליך המכירה בחנות
07/08/11 | מכירות
מערכות תצוגה ו סטנדים לתצוגה תורמים לניצול החלל בצורה המירבית ומסייעים בתהליך המכירה. רוצים לקבל מידע נוסף בנושא? הכנסו למאמר המורחב.

השכרת שמלות לאירועים - ללבוש מעצבי על !
12/07/11 | אופנה
ב wish יש את השמלות ערב של כל המעצבים הבינלאומיים הטובים ביותר.השכרת שמלות לכל סוגי האירועים ממעצבי העל.

עיצוב חלונות ראווה בעזרת מדבקות קיר
28/06/11 | מיתוג
אחת הדרכים לעצב חלונות ראווה היא באמצעות מדבקות. היחס לתחום הפקת מדבקות הופך להיות חיובי יותר ויותר לאורך השנים האחרונות. רוצים לקבל מידע נוסף על עיצוב חלונות ראווה? כל המידע במאמר הבא.

התקנת מנעולים ע"י מנעולן מומחה
אם אתם מחפשים מנעולן במרכז ,אנו ממליצים לכם בכל לשון על חברת מרתוק.אפשר לספר הרבה על חברת מרתוק אשר משווקת את מנעול הרתק המוביל בארץ להגנה מסיבית על דלתות הפלדה,שנקרא גם הוא כמובן ''מרתוק''.

נורית פרדו - קורס לימודי אסטרולוגיה
נורית פרדו היא אסטרולוגית מומחית ,במשך עשרים ושמונה השנים בהם היא עובדת כאסטרולוגית,נורית רכשה מיומנות בשפת האסטרולוגיה העשירה אשר בנויה על פי סימנים ומשלים עמוקים אשר נוגעים בכוחות הנפש העמוקים ביותר של האדם ובנבכי התת-מודע שלו.עוד מידע על קורס האסטרולוגיה של נורית פרדו? הכנסו למאמר בנושא

החלפת מנעול - הבטיחות משתלמת
פרצו לכם את הדירה ? איבדתם את המפתחות ? אתם עוברים לדירה חדשה ? מכל אחד ממקרים משמחים או עצובים אלו לפי בחירתכם,צריך לבצע החלפת מנעול. במאמר הבא נסביר בהרחבה על הנושא.

מתקני תצוגה - מערכות מודולריות לשיווק מוצרים
מידי שנה חברות רבות משיקות מגוון רחב של מוצרים לשוק המקומי והעולמי. כל השקת מוצר חדש מלווה בשלבים רבים של תכנון, בדיקות הפקה והשקה.במאמר הבא נעסוק באפשרויות התצוגה השונים כמו מתקני תצוגה ומערכות מודולריות לפרסום שיווקי ויעיל.

הקניית מיומנויות חברתיות לילדים
20/04/11 | הורות
טיפול של הקניית מיומנויות חברתיות לילדים יעסוק בשלב הראשון בזיהוי של אותם התנהגויות וכישורים שאינם מפותחים מספיק,ואשר גורמים ומגרים את הלחץ החברתי.מאמר בנושא התמודדות עם חרם כיתתי על הילד.

סדנאות אסטרולוגיה בהדרכת אסטרולוגית מומחית
לא חסרות סדנאות אסטרולוגיה בארץ.מה שכן כדאי לברר מי מעביר אותן לפני שנרשמים לסדנה מסוג זה.נורית פרדו אסטרולוגית מומחית בעלת שם בארץ מעבירה קורסים,סדנאות,ייעוץ אסטרולוגי ועוד. כל המידע במאמר הבא.

הדברת טרמיטים ושאר מזיקים
04/04/11 | חיות מחמד
עולמנו מלא בחיות שונות ומשונות. חלקן חיות מחמד, חלקן חיות בר וחלקן מהוות מטרד רציני לחיינו.טרמיטים, חולדות , פרעושים ושאר מזיקים הן רק חלק מהחיות שציקורל הדברות מדבירה בהצלחה כבר שנים. הכנסו למאמר למידע נוסף על הנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI