דף הבית רפואה ובריאות מחלות לב אומגה 3 משמן דגים - תוספף המזון המומלץ עבורך
אומגה 3 משמן דגים - תוספף המזון המומלץ עבורך
Yair Natan 08/03/11 |  צפיות: 14473

אומגה 3 חומצות שומן נחשבות לחומצות שומן חיוניות. משמעות הדבר היא כי הם נחוצים לבריאות האדם, אבל הגוף לא יכול לעשות אותם. שלושה סוגים בסיסיים של חומצות שומן הן EPA (חומצת eicosapentanoic), DHA (חומצת docosohexanoic) ו LNA (חומצה אלפא לינולנית). 

אתה כנראה לא הפנים חידון מבקש ממך לומר הלשון האלה Twisters בזמן הקרוב. רק תזכור Omega-3. הדרך היחידה לקבל את החומר הזה אוכל נפלא היא באמצעות המזון שאתם אוכלים.אומגה 3 חומצות שומן מצויות שתי הצומח (שמן פשתן) ועל החי (שמן דגים). החוקרים מסכימים כי מיני הטוב ביותר של חומצות שומן אומגה 3 באים מן החי. מזונות כגון סלמון, טונה, מקרל, הרינג, טרוטה, סרדינים הליבוט הם דוגמאות טובות. 

תרכובות אלו ממלאים תפקיד מכריע בתפקוד המוח, כמו גם צמיחה נורמלית ופיתוח. כעת ראיות רבות קיים כי הם גם להפחית את הסיכון למחלות לב. פתאום במיוחד למוות קרדיאלי. 

איגוד הלב האמריקני ממליץ על אכילת דגים עכשיו (במיוחד דגים שומניים) לפחות פעמיים (שתי מנות) בשבוע. כל מנה היא מעט מתחת ארבע אונקיות מבושלים, או כ - ¾ כוס דגים התפורר. 

הגדלת שומן OMEGA-3 צריכת החומצה דרך מזונות עדיפה. עם זאת, לאלו עם סיכון גבוה למחלת עורקים כליליים לא יכול לקבל מספיק אומגה 3 על ידי דיאטה בלבד. אנשים אלה עשויים להיות גם מועמדים תוספי. מטופלים עם רמות טריגליצרידים גבוהות עשוי להיות עזר אפילו יותר עם מינונים גדולים יותר. 

גם על רשימה של היתרונות הוא של עוזר בסרטן נמוך ודלקת פרקים. חולים אמרו לי שהם ראו גם השפעה עמוקה עם תוספי אומגה 3 ו השתפרו הציונים בבית הספר מצד ילדיהם. הגברת היכולת להתמקד ולהתרכז בכיתה דווחו שוב ושוב. 

יתרון נוסף הוא כי דיווח של הפחתת הדלקת. דלקת נקשר להיות מקור של רבים תהליכי המחלה הבסיסית. דלקת אז בהפחתת כבר זמן רב המטרה של הרפואה והמחקר. שיפור אצל חולים עם דלקת מפרקים שגרונית הופיעה בספרות, כמו גם. 

Omega-3 מוצרים כבר זמן רב הנפוצה מעבר לדלפק. יש עכשיו גם רק מרשם-אומגה 3 מוצר המכונה Lovaza. יתרונות בריאותיים אחרים דווחו מחלות כגון סוכרת, יתר לחץ דם, אוסטיאופורוזיס, דיכאון, ADHD, הפרעה דו קוטבית, ועוד. 

הערה בזהירות: 

מכיוון-3 שמני אומגה 3 יכול להגדיל את הסיכון לדימום, הקפד לתת לרופא לדעת לפני שאתם מתחילים להשלים והקפד להזכיר כמה אתה לוקח. זה חשוב במיוחד אם אתה גם לוקח, אספירין קומדין או Plavix. חשוב גם להוסיף בתערובת של שמני אומגה-6 כאשר אתה מתחיל לקחת-3 מוצרי אומגה.הרופא יכול לייעץ לך בנושא זה. 

Omega-3 מוצרים יכול גם להעלות את רמות הסוכר בדם ולכן חולי סוכרת צריכים להיות מודעים לעובדה זו. רשימת היתרונות דיווח הרבה יותר, כי אני המוזכרים במאמר זה. הקפד ללמוד כל מה שאתה יכול על קבוצה זו מדהים של תוספי מזון- כמו אומגה 3.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yair Natan


 


מאמרים נוספים מאת Yair Natan
 
פגלקס - עכשיו יש פתרון טבעי לעצירות
פגלקס PEGLAX הינו תוסף טבעי המכיל סיבים טבעיים לטיפול בעצירות כרונית. הפתרון הבריא לעצירות.

כאבי פרקים - מגה גלופלקס
ישנם דרכים טבעיות לטיפול בבעיות פרקים כדוגמת מגה-גלופלקס המכיל כונדראוטין.

בתי מרקחת באינטרנט - הדור החדש לקניות הבריאות שלך
בתי מרקחת מקוונים אונליין באינטרנט הפכו עם השנים האחרונות לדרך הנבונה לבצע רכישות בריאות במחירים משתלמים ובשרות מקצועי, יעיל ומהיר לכל בעיה בתחום הבריאות. בית מרקחת מקוון נותן את המענה המהיר לכל צרכיך.

מתי לקחת Q10?
14/03/11 | מחלות לב
ישנם אנשים השואלים עצמם - מתי לקחת Q10 בפעם הראשונה? חשוב להכיר קודם לכן את היתרונות של קואנזים Q10 ואת ההשפעה שלו על הגוף.

אומגה 3 משמן דגים - תוספף המזון המומלץ עבורך
08/03/11 | מחלות לב
אומגה 3 הינו הכרחי לשמירה על פעילות לב וכלי דם תקינה. הפקת OMEGA 3 משמן דגים היא המומלצת ביותר.

היתרונות בשימוש בבית מרקחת מקוון לרכישות אונליין בתחום הבריאות
רכישה נבונה מתחילה בבחירת אתר בית מרקחת מקוון לביצוע שדל כל רכישות המשפחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI