דף הבית רפואה ובריאות מחלות לב מתי לקחת Q10?
מתי לקחת Q10?
Yair Natan 14/03/11 |  צפיות: 17837

בחיפוש שלי אחר האמת "משלימה" נראה הכרחי כדי לחקור את תכונותיו של הנושא העדכנית תוספת חמה: קואנזים Q10. בכל מקום שאני פונה בימים אלה, אני קורא על היתרונות שבה מגוון את סולם מ אנטי אייג 'ינג להגנה הלב. אבל, הוא צודק קואנזים Q10 בשבילך? קרא על! 

ראשית: תביעות: 

מקור עשיר של נוגדי חמצון: 

קואנזים Q10, הידוע גם בשם ubiquinone, תועד כמקור עשיר של נוגדי חמצון. ב הרבה של המחקר ומאמרים שקראתי, CoQ10 הוא חשב באופן עקבי לפעול באופן דומה, כי ויטמין E אינו.למעשה, CoQ10 כבר נמצא במחקרים רבים להיות הרבה יותר אפקטיבי מאשר ויטמין E להורדת כולסטרול ויצירת סביבה אופטימלית עבור התאים ליצירת אנרגיה. אחר תכונות נוגדות חמצון חזקות כוללים: הפחתת הסיכון למחלות לב, ויסות של לחץ דם. 

מעורר את המערכת החיסונית: 

CoQ10 כן הוכח להיות מרכיב חשוב בתפקוד של המערכת החיסונית. זה גם מעכב חיידקים כמו גם מגביר את תפקוד המערכת החיסונית. זה גם מגביר את ייצור כדוריות הדם הלבנות. במקרים רבים, כאשר הגוף הוא חסר CoQ10 (אשר הופך נפוץ יותר ככל שאנו מתבגרים) את מערכת החיסון הופכת שנפרצו. תוספי יכול לנטרל את זה לעתים קרובות. 

אנטי אייג 'ינג איכויות: 

מחקרים מראים גם שם אפשר אנטי אייג 'ינג אפקטים CoQ10. זה הוכח להאט את תהליך ההזדקנות באמצעות איכויות נוגדת החמצון שלו. נוגדי חמצון, כמו שאנחנו יודעים, למנוע "רדיקלים חופשיים" נזק - חוסר היציבות של תאים, אשר גורם להם להשתנות שלא לצורך יצירת כל מנזקי השמש לסרטן. Co Q10 יש גם לציין להגדיל סיבולת במהלך התרגיל נמצא בשימוש כטיפול והיפוך למחלת אלצהיימר. 

בריאות הלב: 

דלדול CoQ10 גם קשור ל יתר לחץ דם. לכן תוספת של CoQ10 נמצא כרגע בשימוש כתרופה טבעית לירידה בלחץ הדם. מומלץ גם להקטין את הסיכון של טרשת עורקים (התקשות העורקים) ו למניעת חמצון של כולסטרול LDL שגורם פלאק. 

אוראלי הבריאות: 

כמו תה ירוק, CoQ10 כבר חשב לקדם את בריאות הפה. CoQ10 הוא אמור - במחקרים רבים - כדי להאט או לעצור את מחלת חניכיים. CoQ10 גם מגן על החניכיים ועל הנזק מרפא מן דלקת חניכיים, כמו גם מגן על השיניים מפני עששת. 

הרזיה: 

השמנת יתר יכולה להוביל לירידה בייצור של CoQ10. לכן, רבים מן המחקרים מצאתי, תוספת של CoQ10 ניתנה הן על חולים הסובלים השמנה בחולים מחפש לנהל במשקל. 

החדשות הרעות 

מה החדשות הרעות? לא הרבה. לא נראה שיש כל רעילות מתועד מ להשלים עם CoQ10. עם זאת, אם הינך בהריון או אמא סיעוד שעדיף לא לקחת את זה להשלים את ההשפעות לטווח ארוך לא נרשמו.דיווחים הטוענים CoQ10 יקטין את האפקטיביות של קומדין - מדלל דם, אבל אין שום ראיות היא בהחלט כן. לבסוף, המינון לא יעלה על 200 מ"ג ליום כמו זה - במקרים מסוימים - הוכח לגרום לשלשולים ובחילות. 

שאלות נפוצות אחרות של אודות Co Q10

כמה CoQ10 הוא מספיק כדי לקטוף את הפירות? לקבלת התוצאות הטובות ביותר (בספרות התייעצתי) 1, 30-כמוסה 60 מ"ג עד 3X ליום הוא מינון בטוח כאשר נלקח עם הארוחות. כאשר בוחרים תוסף, חשוב להיות בטוח הקפסולה הוא בצורתו הטבעית של CoQ10 שהוא צהוב בהיר כהה. 

לסיכום: 

שוב, לדעתו זו של מדען, הייתי מארק CoQ10 כמו להיות שווה גם השיקול שלך. האם שיעורי הבית שלך, עם זאת. כמו עם כל שינוי בתוכנית הבריאות שלך, תמיד להתייעץ עם המטפל שלך. אם אתה על כל תרופה נוספת כדי להיות בטוח לדבר עם הרופא או הרוקח לגבי האפשרות של אינטראקציה. לנהל פרויקט מחקר משלך. הנה כמה משאבים רבים שיעזרו לך להתחיל. 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yair Natan


 


מאמרים נוספים מאת Yair Natan
 
פגלקס - עכשיו יש פתרון טבעי לעצירות
פגלקס PEGLAX הינו תוסף טבעי המכיל סיבים טבעיים לטיפול בעצירות כרונית. הפתרון הבריא לעצירות.

כאבי פרקים - מגה גלופלקס
ישנם דרכים טבעיות לטיפול בבעיות פרקים כדוגמת מגה-גלופלקס המכיל כונדראוטין.

בתי מרקחת באינטרנט - הדור החדש לקניות הבריאות שלך
בתי מרקחת מקוונים אונליין באינטרנט הפכו עם השנים האחרונות לדרך הנבונה לבצע רכישות בריאות במחירים משתלמים ובשרות מקצועי, יעיל ומהיר לכל בעיה בתחום הבריאות. בית מרקחת מקוון נותן את המענה המהיר לכל צרכיך.

מתי לקחת Q10?
14/03/11 | מחלות לב
ישנם אנשים השואלים עצמם - מתי לקחת Q10 בפעם הראשונה? חשוב להכיר קודם לכן את היתרונות של קואנזים Q10 ואת ההשפעה שלו על הגוף.

אומגה 3 משמן דגים - תוספף המזון המומלץ עבורך
08/03/11 | מחלות לב
אומגה 3 הינו הכרחי לשמירה על פעילות לב וכלי דם תקינה. הפקת OMEGA 3 משמן דגים היא המומלצת ביותר.

היתרונות בשימוש בבית מרקחת מקוון לרכישות אונליין בתחום הבריאות
רכישה נבונה מתחילה בבחירת אתר בית מרקחת מקוון לביצוע שדל כל רכישות המשפחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI