דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוחי אף לתיקון פגמים רפואיים
ניתוחי אף לתיקון פגמים רפואיים
שחר 03/06/11 |  צפיות: 3510

האף הוא איבר שמשפיע באופן דרמטי על המראה האסתטי שלנו, ורבים מבצעים ניתוחי אף על מנת לשפר את מראם. אבל יש לזכור שלצד החשיבות האסתטית שלו, האף הוא בראש ובראשונה איבר נשימה חיוני, שליקוי או פגם בו עלול להשפיע לרעה על החיים שלנו בתחומים רבים, החל מאיכות השינה, דרך הכושר הגופני, ואפילו על מחלות כמו סינוסיטיס וכאבי גרון.

תיקון אף נועד לתקן ליקויים ופגמים במבנה האף הנגרמים כתוצאה מפגם מולד, או כתוצאה מפציעה. לעתים יש צורך בביצוע ניתוחי אף לצורך תיקון של ניתוחים פלסטיים שלא בוצעו כראוי וגרמו לנזקים קשים כמו שבירת עצמות או פגיעה ברקמת הסחוס של האף.

ניתוחי אף לצורך תיקון פגמים רפואיים הם נפוצים למדי, ומבוצעים כבר עשרות שנים. בכל שנה מבוצעים בישראל אלפי ניתוחים פלסטיים כאלה, במרפאות בכל רחבי הארץ. ישנם סוגי טיפולים שונים כמו ניתוחים לתיקון המחיצה ופתיחת המעברים לחמצן, או תיקון אף במקרים בהם חסרה רקמה של סחוס או עצם. לפני ביצוע ניתוח שכזה מקובל לעשות כיום צילום שבו ניתן לראות את המבנה הפנימי של האף, ואת זרימת האוויר, ולפי הצילום להחליט איזה ניתוח לעשות.

תיקון אף – רופא מומחה

תיקון אף לצורף רפואי הוא פעולה כירורגית שמצריכה מומחיות רבה, ומבוצעת על ידי מנתחים מנוסים שמתמחים בנושא. צריך לזכור שלא מדובר בתיקון קוסמטי, אלא בטיפול רפואי, שנועד לסייע לנו לחיות חיים בריאים יותר. הניתוח נמשך שעות אחדות ומבוצע בדרך כלל בהרדמה מקומית. במשך כמה ימים אתם צפויים לסבול מכאבים ואי נוחות, שנעלמים בהדרגה תוך כמה שבועות.

ניתוחי אף לצורך תיקון רפואיים הם לא זולים, אבל במקרים רבים ניתן לקבל החזר על ידי קופות החולים, לאחר קבלת הפניה מתאימה מהרופא שלכם. אם אתם סובלים מבעיות בנשימה, מתחושות של מחסור קבוע בחמצן, מצריבות בחלל הפה, מדלקות חוזרות ונשנות, יכול מאוד להיות שאתם זקוקים לניתוח שכזה. קבעו לעצמכם בדיקה אצל רופא אף אוזן וגרון, וייתכן שבעזרת ניתוח תוכלו לשפר בצורה משמעותית את איכות החיים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שחר

חברה סמארט אס.אי.או מספקת שירותי קידום אתרים ופרסום ממומן בגוגל ויוטיוב. ניתן ליצור קשר - [email protected]



 


מאמרים נוספים מאת שחר
 
כך תשמרו על הבריאות בזמן מעבר הדירה
02/05/22 | מעבר דירה
תקופת המעבר בין דירות מאופיינת בעומס משימות, בלחץ רב ובאופן כללי בשבירת שגרת החיים הנורמלית שבנינו לעצמנו. בכתבה שלפניכם נתאר את הדרך שבא אפשר לעבור את תקופת מעבר הדירה ובמקביל לשמור על בריאותכם

טיפולי שיניים בהריון - בריאות הפה שלך בעת היריון
תקופת ההיריון אשר נמשכת באופן תקין כ- 40 שבועות, הינה תקופה בה האישה עוברת מספר שינויים הבאים לידי ביטוי בכל מערכות הגוף. בריאות השיניים והפה אצל האישה ההרה הינה נושא רגיש ביותר שכן בזמן זה האישה עלולה להיות חשופה למספר גורמים אשר מסוגלים להזיק לחניכיים ולשיניים שלה

דיוור ישיר ככלי שיווקי
מה זה דיוור ישיר? וכיצד הוא קשור לעולם השיווק באינטרנט. במאמר שלפניכם יתרונות הדיוור הישיר על ידי מערכת דיוור אלקטרונית מקצועית

מה היא מערכת דיוור אלקטרוני?
מערכת דיוור או במילים אחרות ניוזלטר זו הדרך החדשה לשמור קשר עם לקוחות דרך שיווק למייל האישי. במאמר לפניכם מה זו מעכרת דיוור?, מי צריך להשתמש במערכת דיוור אלקטרוני? וכיצד בונים רשימת תפוצה?

אטרקציות לאירועים - בר/בת מצווה
אם לא יצא לכם לבקר בשנים האחרונות בחגיגות בר מצווה או בת מצווה - תופתעו בוודאי לדעת שהחגיגות שהכרתם מהעבר שינו את אופיין בצורה משמעותית.

ניתוחי אף לתיקון פגמים רפואיים
האף הוא איבר שמשפיע באופן דרמטי על המראה האסתטי שלנו, ורבים מבצעים ניתוחי אף על מנת לשפר את מראם. אבל יש לזכור שהאף הוא בראש ובראשונה איבר נשימה חיוני...ניתוחי אף לצורך תיקון פגמים רפואיים הם נפוצים למדי, ומבוצעים כבר עשרות שנים. בכל שנה מבוצעים בישראל אלפי ניתוחים כאלה..
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI