דף הבית אינטרנט והחיים ברשת ניהול תוכן אתרי מאמרים: כלי חשוב לפרסום וקידום כל עסק או אתר
אתרי מאמרים: כלי חשוב לפרסום וקידום כל עסק או אתר
efi66 15/08/11 |  צפיות: 15775

עצות לפרסום באתרי מאמרים

אתרי מאמרים מאפשרים פרסום תוכן למטרת פרסום, קבלת קישורים רלוונטיים, השגת תנועת גולשים או גם וגם. הפרסום באתרי מאמרים הינו חלק בלתי נפרד מכל מיתוג אישי באינטרנט או קידום אתרים.מה עושים כדי שיאשרו את המאמר שלי? חלק מאתרי המאמרים מאשרים באופן מיידי את המאמר וחלק בודקים אותו לפני כן. מי שמאשר את המאמרים עובר על הרבה מאוד מאמרים בזמן קצר, לכן צריך להקל עליו ככל הניתן ולאפשר לו לזהות במהירות אם המאמר ראוי לאישור. עצות למאמר שיאושר במהירות: לא לשים תמונות! תמיד יש בעיה של זכויות יוצרים עם תמונות, האתר לא מחזיק עורך דין צמוד ולא יכול לבדוק נושא זה. להמנע גם מסמלים של החברה שמפרסמת את המאמר, מתמונות של עובדים, מבנים או סחורה של מפרסם המאמר. אפילו להמנע מתמונות סניפים של הרשת. בכל מקרה לתמונות ערך קידומי נמוך. לכתוב תוכן איכותי וסביר, אין צורך להמציא תוכן מורכב או מסובך מדי, ויספיק תוכן פשוט ולענין המסכם מספר נקודות עיקריות בנושא.

להקפיד על מאמר באורך תקין בהתאם לתנאי השימוש של אתר המאמרים. קצר מדי יפסל, ארוך מדי יחשד כמועתק. מאמר ללא קישור הינו חשוד, במקרה הטוב מנהלי אתר המאמרים ישקיעו זמן כדי להבין מדוע אין בו קישורים ובמקרה הרע יפסלו את הפרסום.איך לשפר את ערך המאמר שהוספתי באתר מאמרים? אתר מאמרים מקדם בד"כ רק את עמוד הבית ועמודים ספורים נוספים.

רוצה לקדם את המאמר שלך? צור מספר קישורים אשר מפנים אליו מאתרים אחרים. כדאי לבדוק את מבנה החתימה. באתרי מאמרים שונים יש צורך להשתמש בקוד ספציפי על מנת שהקישור יפעל. הקפד לשים קטגוריה נכונה ולתת מילות מפתח.

דברים שגורמים למוניטין שלילי של הכותב, כך שמאמריו נבדקים שוב ושוב הכנסת פרסומות ואפיליאט. לשון הרע- מאמר עם לשון הרע יגרום לבדיקה מחודשת של כל מאמרי הכותב. צורת כתיבה לא איכותית או ניסוחים מעורפלים. מאמר לא שום ערך לתוכן. רובוטים ובוטים אשר מכניסים את המאמרים בצורה לא אסתטית, למשל: פונט קטן או גדול מדי, רווחים מוגזמים בתוכן ועוד. עודף קישורים. עיצוב יחודי ומיותר, הדגשת מילים, צבעים מיותרים, קוד לא נקי ועוד. AUTOREFRESH חיצוני להגדלת מספר צפיות כתיבת "כל הזכויות שמורות" דבר שמתנגש בתנאי השימוש של אתר המאמרים.

כדאי לזכור שמעבר הערך הקידומי של המאמר מבחינת SEO, יש אחוז מסוים של גולשים שפונים לקבלת מידע נוסף, שירות או קניית מוצר. לכן צריך תמיד לתת קישור לדף נחיתה של מכירה או פרטים נוחים ליצירת קשר, טלפון, מייל וכדומה. חבל להפסיד לקוחות אלו!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 efi66


 


מאמרים נוספים מאת efi66
 
כל מה שרצית לדעת על קוצר ראייה מאת דר. ניר ארדינסט ופרופ' יאיר מורד
קוצר ראייה הינו הליקוי ראייה השכיח ביותר. קוצר ראייה מתאר מצב של נבדק הרואה טוב רק לטווח ראייה קצר ואינו רואה טוב לרחוק ומכאן המונח "קוצר ראייה".

מגפת קוצר ראייה - דרכים לעצור את עליית המספר במשקפיים ד"ר ניר ארדינסט ופרופ' יאיר מורד
קוצר ראייה נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות בישראל וברחבי העולם. בהפרש של פחות מדור שכיחות קוצר הראייה נסקה מעלה וכיום קוצר ראייה הינה מגפה של ממש בעולם המערבי.

משכנתא או שכירות?
משכנתא היא הלוואה בסכום גבוה המיועדת בדרך כלל לקניית דירה. המשכנתא מלווה את לוקח המשכנתא למשך שנים רבות מאוד, לעיתים 20 או 30שנה, והיא מהווה הוצאה משמעותית מההוצאות הכספיות החודשיות.

הפסקת עישון- האם דבר אפשרי או מאמץ מיותר? ואיך מפסיקים לעשן?
02/01/12 | רפואה
עישון הינו דבר מזיק, מסוכן ובעל השפעה שלילית על הגוף. למרות זאת אנשים רבים מעשנים ללא יכולת להפסיק. הבעיה העיקרית בגמילה מעישון היא שהמעשן אינו מעונין להפסיק בכך למרות שהוא מודע לסכנות הרבות, וגם אם הוא מוכן להפסיק- מירב הסיכויים הם שהוא לא מסוגל לחדול מההרגל המזיק של העישון.

סידורי פרחים הינם מתנה נצחית לכל חגיגה . מיקס של נוי , טבע וריח רענן. על ידי רשת האינטרנט אפשר להזמין פרחים בצורה לא יקרה
סידורי פרחים הם מתנה נצחית לכל מסיבה . שילוב של איכות , טבע ובושם רענן. דרך האינטרנט ניתן להזמין פרחים בצורה לא יקרה ואף מוצלחת. יש מבחר גדול ביותר של פרחים לכל מסיבה. כל חנות המכבדת את עצמה דואגת לכך שיהיה ברשותה אתר מעשי להשכרה ולהזמנת זרי פרחים דרך הרשת

אתרי מאמרים: כלי חשוב לפרסום וקידום כל עסק או אתר
פרסום באתרי מאמרים נותן אפשרות לקדם את האתר שלך, בית העסק, עסק פרטי, רעיון או מוצר. גם היום אחרי עדכוני גוגל האחרונים, עדיין יש ערך ניכר להוספת מאמרים באתרי מאמרים.

פורקס
העידן המודרני טומן בחובו יתרונות וחסרונות כלכליים. ההתפתחות המדהימה של המחשבים, רשת האינטרנט והזמינות הבלתי תאמן של תקשורת עולמית, מאפשרים לנו להרוויח כסף בדרכים חדשות שלא היינו מעלים אותן על דעתנו לפני שנים ספורות.

איך ניתן לעשות כסף דרך גלישה ברשת בלי לצאת מהבית?
חלומו של כל אדם הוא להרוויח הרבה מאוד סכומי כסף בלי לצאת מהבית ובלי לעבוד. ומה עדיף יותר מלהרוויח סכומי כסף בישיבה בבית מול המחשב, לשחק במשחקי מחשב ותוך כדי כך להרוויח סכומי כסף היישר מהגולשים אל הבנק האישי.

ניתוח קוסמטי- מאיזה גיל רצוי?
ניתוח פלסטי ממש לא נכון בכל טווח גיל. אסור לבצע ניתוח קוסמטי בטווח גיל צעיר יתר על המידה וסביר שמרבית המנתחים לא יסכימו לביצוע התהליך אם רוב המנתחים מסרבים- אולם אחד מהם מסכים, כנראככל הנראה שהרוב קובע

להרוויח כסף דרך גלישה ברשת- איך אפשר להרוויח באמצעות אינטרנט?
25/05/11 | השקעות
כמעט כל אחד מעונין להרוויח על ידי המחשב. אך איך דבר זה אפשרי? האם קיימות דרכים עדכניות להרוויח כסף באמצעות אינטרנט?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI