דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט הכנסה נוספת מהבלוג שלך
הכנסה נוספת מהבלוג שלך
רפי 25/12/11 |  צפיות: 3098

הכנסה נוספת מהבלוג שלך


הכנסה נוספת מהבלוג שלך
טיפים להכנסה נוספת מהבית,



זוהי שיטה נוספת לייצר הכנסה נוספת, ולהרוויח מזומנים מהבלוג שלך!

ישנם מפרסמים שמחפשים בלוגרים כמוך ומעוניינים שתכתוב בבלוג שלך אודותהמוצרים והשירותים שלהם, אודות אתרי האינטרנט שלהם, ועל כתבי העט שלהם. הםמעוניינים בחשיפה ובאזז. בתמורה לכל משימה, או לכל פוסט בבלוג שלך אתה מקבלתשלום כספי. השיטה פשוטה אתה פותח בלוג חינם בבלוגר או וורדפרס או בשירותבלוגים אחר. על מנת למצוא פורמטים לפתיחת בלוגים בחינם אתה יכול גם לבצעחיפוש פשוט בגוגל לביטוי -   Free blog   - ולקבל שירותי בלוגים ללא תשלום.



השלב השני הוא להירשם לאתר

http://www.blogsvertise.com


כך אתה יוצר את ההכנסה הנוספת: זה האתר שאיתו אתה תעבוד וממנו תקבל אתהמשימות. האתר יעביר לך את התשלומים המגיעים לך בתמורה לחשיפה שאתה מעניקללקוחות שלו בבלוגים שלך. בתיבת הדואר האלקטרוני שלך יתקבלו משימות חדשותעל מי ומה לכתוב בבלוג שלך, ולקשר לינק אל האתר אודותיו אתה מדבר או מתייחסבבלוג שלך. בשלב זה אתה אולי חושש שתיאלץ במקרים מסויימים לכתוב בניגודלמצפון שלך, כלומר, ייתכן שעולה בדעתך, ומה אם יש מוצר או אתר שלא נראה לי,מה אני צריך לכתוב עליו שהוא טוב, למרות שאני לא חושב כך? לא, ממש לא. אתהלא חייב לשבח ולהלל את המוצר / השירות או האתר עליו אתה כותב. אתה אמורלתת דעה כנה ועניינית. אתה יכול לכתוב על זה מתוך הזווית שאתה בוחר, לבדוקאת המוצר,לתאר אותו, לדבר עליו, לבקר אותו ואפילו להתלונן עליו, בקיצורלהביע את דעתך. הפוסט שלך צריך להכיל לפחות 100מילים וקישור אחד אל האתר אוהשירות עליו כתבת, והופ הנה יש לך צ'ק והכנסה נוספת לחשבון שלך



אתה צריך להיות זריז מכיוון שהדרישה היא שמרגע שקיבלת את המשימה באימייללהעלות את הרשומה בבלוג שלך תוך חמישה ימים. שיטת הפרסום הזאת יוצרת בשבילךיומן מקוון המייצר עבורך הכנסות מהבלוג שלך באינטרנט. היתרון הוא שהאתרהזה מתמקד ישירות בבלוגים הוא לא מחפש אתרים גדולים, אלא נסמך על שירות שלאנשים פרטיים הכותבים בבלוגים. אתה תוכל להרוויח כסף עבור כל משימה שהוקצתהלך. שיעור התשלומים נע בין ארבע דולר ל 25 דולר. מרבית המשימות הן בין 5 –ל 15 דולר. התשלומים מתבצעים לאחר 30 יום. זה לא עולה כסף...בואו ללמודדד יותר ולהגדיל את הרווחים!!! לרצינים בלבד הכנסו ..לחצו כאן!!!



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רפי

לרצינים בלבד הכנסו ..לחצו כאן!!!



 


מאמרים נוספים מאת רפי
 
תוכנות ממולצות2
תוכנות ממולצות

תוכנות ממולצות1
תוכנות ממולצות

תוכנות ממולצות
תוכנות ממולצות

הרבה תוכנות ממולץץץ!!
תוכנות ממולצות

הרבה תוכנות
הרבה תוכנות להורדה !!!
ממולץ!!!


לצפייה ישירה
כול מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול!!!
כול מה שרציתם לראות ולא ידעתם לאיפה לפנות !!!
והכוולללל בחייינם!!!!!!


סיפור חיי של זוהר ארגוב(עורקבי)
01/01/12 | מוסיקה
זוהר ארגוב,עורקבי,זמר,מפורסם,קורות חיים,מלך,אלבומים,שירים,הורדה,ישירה,לינט 1,

זוהר ארגוב (עורקבי)
01/01/12 | שירה
זוהר ארגוב (עורקבי)

סרטים לצפייה ישירההה,
01/01/12 | קולנוע
סרטים כיום כבר אינם מהוים מרכיב לשעות הפנאי

שיווק שותפים הוא כוח הרכישה הפופולרי
שיווק שותפים הוא כוח הרכישה הפופולרי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI