דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה אבי מייזלס - כל האמת על הקשר בין שוקולד ואקנה
אבי מייזלס - כל האמת על הקשר בין שוקולד ואקנה
אבי מייזלס 22/03/12 |  צפיות: 3941

ממתקים ואקנה, אקנה וממתקים. על היחס בין שני התחומים הללו נשפכוהררים של מילים ומחקרים אשר הציגו תוצאות כאלה ואחרות. לעתים נראה כי מדישנה התפיסה בנוגע ליחס בין אכילת ממתקים (ושוקולד במיוחד) לבין הופעת פצעיאקנה משתנה מן הקצה אל הקצה. במאמר זה ננסה לתת תשובה, גם אם תשובה חלקית,בנוגע לשאלת היחס בין אכילת ממתקים לאקנה.

המצב במחקר- סקירה מקוצרת

אין ויכוח במחקר על הקשר בין תזונה למצב העור שלנו. אכילה של מוצריםעשירים בחומרים כגון נוגדי חימצון, משפיעה במידה רבה על עור הפנים שלנו,ויכולה לעזור לנו לשמור על עור פנים טוב יותר. יחד עם זאת, הקשר ביןשוקולד, או ממתקים לבין אקנה שנוי במחלוקת. על פי האקדמיה האמריקאיתלדטרמולוגיה אין קשר בין אכילת מאכלים שמנים או מתוקים לבין אקנה.

יחד עם זאת, קיימות עדויות רבות ומחקרים רבים אשר מוכיחים קשר בין אכילתמוצרי חלב, לרבות שוקולד לבין התפרצות אקנה. יחד עם זאת, חשוב לציין כיפעמים רבות הופעת הפצעונים היא בקרב אנשים שהעור שלהם היה מיועד לפצעוניאקנה עוד קודם לכן. כמו כן, חוקרים משערים כי התזונה המערבית, העשירה בסוכרובחומרים מעובדים, מובילה לייצורשומן בבלוטות החלב.

אז רגע, מה המסקנה?

כפי שהבנתם (או לא הבנתם) מן המתואר לעיל, הקשר בין שוקולד וממתקים לביןאקנה לא הוכח עדיין בצורה חד משמעית. יחד עם זאת, בשל העובדה שקיים קשרמוכח בין תזונה לבין עור הפנים, רצוי להימנע מאכילת כמויות רבות של ממתקיםוג'אנק פוד. בסופו של דבר, אכילת כמות רבה של ג'אנק פוד לא תועיל לחיינובכל מקרה. הדרך הטובה ביותר לשמור על עור הפנים שלנו היא הקפדה על תזונהמאוזנת, תוך מתן שימת לב לויטמינים הנחוצים לנו.

אבי מייזלס בעל 20 שנות ניסיון המגוון תחומי הרפואה המשלימה

במרוצת השנים צבר אבי מייזלס מוניטין בתחום ההרזייה. שיטת הטיפול הייחודית בצד היחס האישי והלבבי קנו לו שם מצד מטופליו הרואים בו "גורו"


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי מייזלס

מייזלס דיאט, הינה רשת מרפאות ייחודיות להרזיה ולפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לחיטוב ועיצוב הגוף, הפועלת מזה כ-20 שנה.
רשת מייזלס דיאט משלבת דיאטה נטורופתית ייחודית המתבססת על מיטב המחקרים המובילים בעולם בתחום, בשילוב תוספי תזונה אשר מאפשרים הרזיה מהירה וקלה בפיקוח מקצועי צמוד.
בסיום תכנית ההרזיה, אנו מעניקים לכם, ללא תמורה, תכנית שמירה והמשך מעקב אשר מאפשר שמירה על תוצאות ההרזיה ומניעת אפקט הרית-רץ (ירידה ועליה במשקל לסרוגין).
מייזלס דיאט מנוהלת על ידי אבי מייזלס (N.D.) וענת מייזלס (נטורופתית)



 


מאמרים נוספים מאת אבי מייזלס
 
אבי מייזלס - הדיאטה לא עובדת לכם? נסו דיאטת אטקינס
02/07/12 | דיאטה
דיאטת אטקינס הקרויה על שמו של ד"ר רוברט אטקינס ז"ל היא אחת משיטות ההרזיה המוכרות ביותר בתבל. בראד פיט, קטרין זיטה ג'ונס וג'ניפר אניסטון הם רק חלק קטן מהכוכבים ההוליוודים שהודו לא פעם כי הם עושים בה שימוש. במאמר שלפניכם נציג את מהות הדיאטה ויתרונותיה מחד אל מול הביקורות כנגדה מאידך.

אבי מייזלס - פירמידת המזון שכדאי להתאים לילדים
צריכה מאוזנת של כל אבות המזון, חלבונים, פחמימות ושומנים ויטמינים ומינרלים, הינה בבחינת הכרח לכל אדם באשר הוא. יחד עם זאת, הצריכה הנבונה של המזון הבריא והמזין מקבלת משנה תוקף ככל שמדובר בילדים צעירים. בדיוק לשם כך נוצרה פירמידת המזון לילדים שעל מרכיביה נעמוד במאמר שלפניכם.

אבי מייזלס - יש טיפול לחוסר איזון הורמונלי בגיל המעבר
הפסקת המחזור החודשי, קיים מצב המקיף כ-90% מהנשים הנקרא מנאפאוזה. זהו מצב של חוסר איזון הורמונלי, אשר נילווים לו סימפטומים כגון: גלי חום, כאבי ראש ונטייה לשינויים קיצוניים במצב הרוח.

אבי מייזלס - כל האמת על הקשר בין שוקולד ואקנה
ממתקים ואקנה, אקנה וממתקים. על היחס בין שני התחומים הללו נשפכו הררים של מילים ומחקרים אשר הציגו תוצאות כאלה ואחרות. לעתים נראה כי מדי שנה התפיסה בנוגע ליחס בין אכילת ממתקים (ושוקולד במיוחד) לבין הופעת פצעי אקנה משתנה מן הקצה אל הקצה. במאמר זה ננסה לתת תשובה, גם אם תשובה חלקית, בנוגע לשאלת היחס בין אכילת ממתקים לאקנה.

טיפול בחוסר איזון הורמונלי בגיל המעבר
בגיל המעבר, לפני ובזמן הפסקת המחזור החודשי, קיים מצב המקיף כ-90% מהנשים הנקרא מנאפאוזה. זהו מצב של חוסר איזון הורמונלי, אשר נילווים לו סימפטומים כגון: גלי חום, כאבי ראש ונטייה לשינויים קיצוניים במצב הרוח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI