דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים משחקי הכנת גלידה
משחקי הכנת גלידה
דניאל אהרון 26/06/12 |  צפיות: 3219

משחקי הכנת גלידה

בפוסט הזה אני רוצה לכתוב לכם על משחקי הכנת גלידה שכיף ממש לשחק בהם. במשחקי גלידה ובמשחקי הכנת גלידה המטרה היא להגיד ללקוחות את גביע הגלידה הרצוי שבתוכו יש את כדורי הגלידה הרצויים. משחקי גלידה בדף הבית הראשון שלי נמצאים תחת הקטגוריה של משחקי בישול או יותר נכון לומר משחקי אוכל כיוון שלא מבשלים או אופים גלידה. יש משחקי הכנת גלידה שהם כמו שאני תיארתי לכם קודם, לקוחות מגיעים אל הגלידרייה ועליכם לרצות אותם ולהביא להם את גביע הגלידה הרצוי עם הטעמים שהם רוצים ולבסוף לקחת מהם את הכסף, מין דוכן גלידה מגניב כזה ביום קיצי חם. לעומת הסוג של משחקי הכנת גלידה והכנת גלידות האלה אני מאמינה שגם יש משחקי הכנת גלידה שבהם צריך ממש להכין את הגלידה כמו שמשתמע מהשם שלהם. כלומר לקחת את החומרים הרצויים, לערבב בסדר הנכון, להכניס למקפיא לכמה שעות ואז להוציא אותם ותהיה לכם גלידה יפהפייה שנראית טעימה ומגרה מאוד. אני אישית מכירה גם משחקי הכנת גלידה שיש בדף הבית הראשון שלי בהם נתון לכם כוס או גביע גלידה עם הגלידה שבפנים וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את צבע הגלידה (כלומר הטעם שלה) ולקשט אותי בכל מיני סוכריות ושוקולד חם ומלא דברים טעימים אחרים שמאוד כיף לאכול אותם יחד עם גלידה.

באתר שהזכרתי קודם לכן, וגם זה שהבאתי לכם קודם לינק אליו, יש גם משחק שבהתחלה אתם יכולים לחשוב "למה קישרו אותו למשחקי הכנת גלידה? זה בכל לא קשור" אך לאחר שתשחקו בו ותקראו את השם שלו תבינו שהעוגה שבתמונה היא לא סתם עוגה והיא כן קשורה לגלידה. זו בעצם עוגת גלידה יפה ומגרה במיוחד שכולם בטוח רוצים להכין אחת כזאת בביתם האישי. אישית אני מאוד אוהבת משחקי הכנת גלידה ועוד משחקים שדומים עם גלידות ובישול ומלצרות וכל אלה כיוון שאלה סוג של משחקי תפקידים שגם עליהם כתבתי לכם פוסט לא מזמן (אתם מוזמנים לחפש ולקרוא). משחקי תפקידים כמו משחקי הכנת גלידה הם ממש כיפים כיוון שלפעמים צריך לעמוד בזמנים מסוימים ולפעמים אולי גם בקצת לחץ, וכאשר אין את הדברים האלה המשחק עלול להיות משעמם. גם בהרבה משחקי הכנת גלידות וגלידריות וכל המשחקי דוכנים המגניבים צריך לשים לב טוב ממש מה הלקוח מבקש ולרצות אותו

ולא להביא לא סתם דברים.

משחקי גלידות הכי כיף לשחק בימים קיציים וזה גם עושה חשק לגלידה, וכאשר אוכלים גלידה או ארטיק קר ביום ממש חם זה תענוג ממש גדול לכל בן אדם.

עכשיו בתקופת הקיץ אישית תמיד יש לי ביית טילונים וארטיקי קרח למינהם והילדים שלי תמיד יכולים לקחת ואני גם אוהבת לשחק איתם במשחקי הכנת גלידות מדליקים.

תודה שקראתם :)

להתראות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI