דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות מטבח מאובטח
מטבח מאובטח
ספיר קוסקי 29/07/12 |  צפיות: 3235

המטבח הוא הגורם המרכזי בבית שם מתנהלות כל השיחות הכי מרתקות, כל הבישולים הכי טעימים, אבל כאשר יש ילדים הגישה אליו צריכה להיות מוגבלת מכיוון שאסור לנו לשכוח כי במטבח נמצאים חפצים חדים ומסוכנים, שאסור בשום פני ואופן שיגיעו לילדנו הסקרנים.,

אז איך עושים זאת? פשוט מאוד פונים לנגרייה טובה תבנה לך את המטבח המאובטח עבורך ועבור הילד שלך, נגריית HD אחת מן הנגריות הטובות ביותר בארץ, נגרייה המטפלת גם בחלק של ניקיון המטבח וגם בחלק המאובטח- על ידי אבזור המטבח בחפצים שפחות מסכנים אותך ואת הילד שלך ניתן ליצור את המטבח הנקי והמאובטח ביותר עלי אדמות.

בעזרת מעצבי מטבחים העובדים בכפוף לנגרייה תעשו את המטבח הכי מאובטח ויפה שיכול להיות לכם, תקבעו עימם זמן מתאים שהמעצב יבוא אליכם הביתה וייקח את המידות המדויקות, ישים לב לאזורים הפתוחים והנגישים שלא יהיו שפיציים מידי שמא תתקעו בהם שזה מסוכן מאוד גם לכם וגם לילדיכם וכמובן מטבח שיענה על דרישותיכם ויהיה יעיל לניקיון גם כן. אז כאשר ישנן מידות מדויקות ותכנון מיוחד עבורכם יש להתחיל בעבודה, מטבחים מעוצבים לוקח להם זמן בעשייה , אבל בגלל שהגעתם למקום הנכון אתם בידיים טובות ואנו נשתדל לעשות זאת כמה שיותר מהר על מנת שתהיו מרוצים ובטוחים בביתכם. אז הסירו דאגה מלבכם ותנו לנו לעשות את העבודה בשבילכם, מה שאתם צריכים זה להצטייד בסבלנות ולחכות למטבח שיעשה בחייכם את המהות, ניתן לבחור את המטבח שלכם בצבעים שונים, ואם אתם רוצים להחליף אחרי שנה את הצבע גם זה ניתן, אנו בונים את הדלתות נשלפות ומוכנות להחלפה בכל עת ובכל עונה, בנוסף ארונות המטבח שלכם פינותיהן עגולות שלא יהיו חבלות ואם גם שמירה אז המטבח אטום לחדירה של מים בכל פינה. כך תמנעו גם החלקה וגם הרס של הארון, יש לשים את הסכו"ם והכלים בארון יחסית גבוה שהם אינם מגיעים לשם ולא יכולים לחטט לכם כי בכל זאת האחריות היא גם שלכם, אנחנו נבנה כמה שיותר בטוח אבל לכם יש חלק לא קטן בזה וכלי לא במקום לא רק שמהווה בלאגן, אלא, גם מהווה סכנה ומכשול עבורכם ובטח ובטח עבור הילדים שלכם.

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI