דף הבית אינטרנט והחיים ברשת תנועת מבקרים קידום מכירות באינטרנט באמצעות צ'אט און ליין
קידום מכירות באינטרנט באמצעות צ'אט און ליין
webleads 22/09/12 |  צפיות: 13503

בעידן הטכנולוגי, בו לכל עסק יש אתר אינטרנט, גדלה התחרות בין החברות על ליבם (וכיסם) של הצרכנים.
מסיבה זו,  כל חברה חייבת לבדל את אתר האינטרנט שלה ממתחריה באמצעות שימוש ביתרון מכירה תחרותי (USP- unique selling proposition).
אחת השיטות האפקטיביות ביותר לבידול אתר אינטרנט מהאתרים של החברות המתחרות, היא הקמת מוקד לייב צ'אט, במיקור חוץ לאתר, הכולל נציגי שירות/מכירות אנושיים מקצועיים, אשר יסייעו לגולשים למצוא את המוצרים שהם מחפשים וכן, יאפשרו להם לקבל, בזמן אמת, מענה איכותי ומיידי בכל שאלה או תהייה.
כמו בעולם הפיזי, גם בעולם הווירטואלי, שירות לקוחות אדיב, מקצועי ואיכותי, הינו חלק בלתי נפרד מהמוצר. צ'אט און ליין באתר האינטרנט של החברה הינו מנוף נהדר להשגת לידים איכותיים, לשיפור מכירות, להגדלת נתח השוק ולהבטחת קניה חוזרת (השגת נאמנות לקוחות).

צ'אט או ליין – איך זה עובד?
אם אתם שואפים לבצע קידום מכירות באינטרנט באמצעות צ'אט און ליין וליהנות מהיתרון התחרותי העצום, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברה חיצונית המתמחה בכך, שתספק לכם מוקד לייב צ'אט איכותי.
מוקד לייב צ'אט, הכולל צוות אנושי מקצועי, אדיב ומיומן:

· יבנה מתודולוגיית מענה בצ'אט בהתאם למטרות הפרוייקט

· יבסס את תשובותיו ללקוחותיכם על תסריטי צ'אט המניעים לפעולה, מסודרים ודינאמיים.

· יזהה קשיים של גולשים בהשלמת הרכישה, חיפוש ממושך של מוצרים, נטישה של עגלת קניות ועוד ועוד. הנציגים האנושיים יבצעו פניה יזומה לגולשים, בזמן אמת, על מנת לתת מענה איכותי לצרכיהם וגם כדי למנוע נטישה שלהם לטובת אתרים מתחרים.

· יסנן עבורכם רק את הלידים האיכותיים, על סמך פרופיל לקוח פוטנציאלי (כגון: נתונים דמוגרפיים, כוח קנייה, רצינות ועוד) שהגדרתם להם מראש.

מוקד לייב צ'אט – יתרונות:
לשימוש במוקד לייב צ'אט, במיקור חוץ לאתר, ככלי שיווק ומכירה, יש יתרונות יחסיים ודומיננטיים רבים:

· עליה משמעותית ברמת שביעות רצון של הגולשים - על פי מחקרים שבוצעו בתחום, אחוז גבוה מהגולשים נמנעים מלבצע רכישות דרך אתר האינטרנט בשל היעדר מענה אנושי הגורם לתחושת ניכור, בעיות אמון (במיוחד לנוכח מקרי ההונאה הרבים במרחב הווירטואלי) ואי קבלת מענה מיידי ואיכותי. עוד מראים המחקרים, כי באתרים בהם יש נציג שירות און ליין, רמת שביעות רצון הלקוחות עולה בשמונים אחוזים, ואף יותר.

· ירידה משמעותית באחוזי הנטישה – מתן מענה מהיר ואיכותי על ידי נציגים אנושיים, מוריד באופן ניכר את אחוזי הנטישה לטובת אתרים מתחרים.

· לידים איכותייםכאמור, נציגי המוקד, מעבירים לחברה רק את הלידים האיכותיים המולידים פוטנציאל גבוה לרכישה ומסננים את הפניות הלא רלוונטיות.

· שיפור יחס ההמרה (אחוז הגולשים באתר שלכם שהפכו להיות לקוחות אמיתיים) – שימוש במוקד לייב צ'אט הינו אחת השיטות היעילות לשיפור יחס ההמרה בעשרות עד מאות אחוזים. שיפור יחס ההמרה מוביל גם לשיפור במכירות ולהגדלת נפח הלקוחות.

· חיסכון בעלויות – העלויות של מוקד לייב צ'אט זולות יותר ממוקד טלפוני. שכן, במוקד לייב צ'אט, ניתן לנהל 3 צ'אטים במקביל בממוצע. כמו כן, סינון הפניות, על ידי נציגי המוקד, ימנע מכם לבזבז זמן וכסף על שיחות טלפון לפניות שאינן רלוונטיות.

· מיתוג גבוה – מעבר לעליה ברמת הביקוש למוצרים ו/או השירותים, גם הערך של החברה  (בעיני לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים) יגדל ביחס לחברות מתחרות, המספקות שירותים ומוצרים דומים.

קידום מכירות באינטרנט באמצעות צ'אט און ליין מותאם לחברות עסקיות שאפתניות, המעוניינות לנתב את הפניות הרבות של הגולשים באתר שלהם ללידים איכותיים, שיובילו לשיפור משמעותי במחזור המכירות.

מוקד לייב צ'אט איכותי ממיקור חוץ, יהפוך את לקוחות החברה ללקוחות מרוצים ושבעי רצון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 webleads


 


מאמרים נוספים מאת webleads
 
קידום מכירות באינטרנט באמצעות צ'אט און ליין
בעידן הטכנולוגי, בו לכל עסק יש אתר אינטרנט, גדלה התחרות בין החברות על ליבם (וכיסם) של הצרכנים. מסיבה זו, כל חברה חייבת לבדל את אתר האינטרנט שלה ממתחריה באמצעות שימוש ביתרון מכירה תחרותי (USP- unique selling proposition).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI