דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר עלות סתימות לבנות
עלות סתימות לבנות
ziv 10/04/13 |  צפיות: 2845

הרבה זמן כבר לא ביקרתם אצל רופא שיניים? כבר חייבים לעשות טיפול שיניים מקיף? בישראל קיימות אינסוף קליניקות לטיפולי שיניים שנותנות פתרון לכל בעיה ובעיה. אך לפני שאנו בוחרים ברופא שלנו כדאי ואף מומלץ לבדוק מספר דברים מהותיים שיועילו לנו ויעזרו להצלחתו של הטיפול ויתרה מכך להוזיל לנו עלויות.

כמה יעלה טיפולי שיניים בהרדמה מלאה? איך בכלל בוחרים רופא שיניים טוב ומה חובה לבדוק שמעוניינים לעשות טיפול סתימות לבנות? הפרטים וההמלצות במאמר שלפניכם עם אינפורמציה חשובה שכל אחד חייב לדעת.

איך בוחרים רופא שיניים? ממש לא חשוב מהי מהות הטיפול, אם זה טיפולי שורש או סתימות בשיניים, כדאי לבקש המלצות ממטופלים על הקליניקה ועל טיפולו של הרופא. בקשו לראות הסמכה של הרופא, חפשו ביקורות שליליות באינטרנט ואחרי שתגיעו להחלטה נבונה, לכו לפגישת ייעוץ..

זקוקים להשתלות שיניים? אחד הטיפולים הנפוצים הוא השתלות. כדאי לבחור במטפל המציע לבצע השתלות ביום, כך ניתן לעבור את הטיפול עם הכאבים בבת אחת, ותוך שבוע בערך תוכלו ליהנות מפה בריא יותר. המחיר יקר? עליכם לעשות סקר ולהשוות מחירים ולברר מראש על פריסת תשלומים נוחה!.

בא לכם להלבין את השיניים? היום קיימים מספר סוגי הלבנות שיניים אך לרוב הם אינם יעילים, לאור העובדה חייבים לברר אודות השיטה, לקבל פידבק מלקוחות מרוצים ולראות את התוצאות בשטח שבוצעו באותה מרפאה. יותר מכך, עליכם לבקש הבטחה בכתב על תוצאות הטיפול.

השיניים במצב קטסטרופלי? אף אחד לא אוהב כאבים והרי זה ידוע כי כמעט כולנו מלאי פחד כשמדובר בטיפול שיניים. אך היום בכדי למנוע כאבים כל פעם מחדש, עדיף לעשות את הטיפול הנדרש ביום אחד, לטפל בשיניים עם גז צחוק או לעבור טיפול תחת הרדמה מלאה. אם גם אתם נמנים בין אלה שלא מסוגלים אפילו לחשוב על רופא שיניים יש לבדוק על סוגי טיפול שכאלה.

וקצת מחירים: אפילו שיש בארצנו כמות אדירה של מרפאות שיניים המחירים עדיין יקרים מאוד, טיפול שורש נע בין 200 ל 2000 ₪, כתר חרסינה יכול לעלות 3000 שקלים, הלבנת שיניים עד 3000 שקלים. מחיר הרדמה כללית לחצי שעה עולה כ 1500 ₪. לפני שאתם ניגשים לטיפול כדאי לעשות סקר שוק מקיף. טיפול מוצלח!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI