דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר כמה יעלה שיניים תותבות?
כמה יעלה שיניים תותבות?
ziv 10/04/13 |  צפיות: 2850

סובלים מבעיות שיניים? אין לכם ברירה אלא לעשות טיפול לכל הפה שהזנחתם? כולם יודעים שבימינו יש אלפי מרפאות שיניים המציעות טיפול לכל צרה דנטאלית. לפני שאנו נבחר ברופא שיטפל בנו כדאי לעבור על מספר דברים שיוכלו רק לעזור לטיפול השיניים שלכם ואף להוזיל את העלויות.

מה יהיה המחיר של טיפולי שיניים בהרדמה כללית? כיצד יש לבחור מרפאת שיניים ומה חובה לבדוק שחייבים תיקון שיניים תותבות? כל התשובות במאמר הנ"ל עם טיפים שכדאי מאד לדעת.

בחירת מרפאה: לא ממש חשוב מה הוא הטיפול הנדרש, אם זה השתלה או שיניים תותבות מחירים, קודם כל צריך לשמוע חוות דעת על אופי טיפולו של הרופא. בדקו שמדובר ברופא עם רישיון, נצלו את האינטרנט לחיפוש ביקורות שליליות ורק אחרי הבירורים ההכרחיים, קבעו לכם תור לפגישת ייעוץ.

השתלות שיניים- אחד הטיפולים היותר שכיחים הוא טיפול השתלות שיניים. כדאי לבחור ברופא שיניים מומחה המציע השתלות בכל הפה ביום אחד, כך תוכלו לצלוח את הטיפול יחד עם כל הכאבים ביום אחד, לאחר כשבוע תוכלו לנשום לרווחה. קיבלתם הצעת מחיר יקרה? כדאי להשוות מחירים בין 2-3 מרפאות שונות ולקבל פריסת תשלומים נוחה!.

מעוניינים בהלבנת שיניים? כידוע, בימינו יש טיפולים רבים להלבנת שיניים אבל לא כל טיפול באמת יעיל לשיניים, אם כן יש לבדוק באיזה שיטה פועלת המרפאה, לקבל משוב מלקוחות מרוצים ולראות שיניים אחרי הלבנה מוצלחת שנעשו במרפאה. יתרה מזאת, תדרשו בכתב הבטחה על תוצאות הטיפול.

אתם חייבים לעקור שיניים? אין אחד מאיתנו שאוהב לסבול והרי ברור כי אין כמעט אחד שלא פוחד מרופא השיניים. אבל כיום בכדי למנוע כאבים כל פעם מחדש, עדיף לסיים את כל הטיפול במכה אחת וביום אחד בלבד, לבקש גז צחוק או בהרדמה מלאה. אם אתם מאלה שממש רועדים מרופאי שיניים שווה לבדוק על טיפולים מהסוג הזה.

מחירי הטיפולים- אפילו שיש סביבנו המון מרפאות המחירים עדיין יקרים מדי, טיפול שורש יכול לעלות 200 ₪ עד 2000 ₪, מחירו של כתר חרסינה נע בין 3000 ל- 6000 שקלים הלבנת שיניים יכולה להגיע ל 3000 שקלים. מחיר טיפול תחת הרדמה נע בטווח של 2000 ₪ לשעה. לפני שאתם קובעים לכם תור כדאי לעשות סקר שוק מקיף. שיהיה לכם טיפול מוצלח!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI