דף הבית רפואה ובריאות רכיבה טיפולית לימודי עיסוי- להרגיע את הגוף
לימודי עיסוי- להרגיע את הגוף
יובל אלביכטמן 17/04/13 |  צפיות: 13534

באמצעות רכישת ידע מקיף בתחום העיסוי - למידה במי אסור לטפל, רכישת טכניקות עיסוי בהתאמה לחלקי הגוף, טכניקות להפעלות שריר, שימוש בשמני נושא צמחיים, טכניקות האזנה ידנית, טכניקות מתיחה בסיסיות ,אינדיקציות של שימוש בשמנים לטיפול מקומי של מערכות התנועה לימודי ניהול קליניקה ועוד, יוכלו הסטודנטים לרכוש השכלה אשר תאפשר להם להפוך למטפלים מקצועיים. באמצעות הטכניקות המקיפות והמקצועיות אשר ילמדו המטפלים, יוכלו הם לטפל בבעיות פתולוגיות ובבעיות שלד ושרירים. כמו כן יושם דגש רב על החיבור בין הגוף ומבנה האישות של המטופל.

הלימודים במכללה הירוקה ובעלת האופי הכפרי והנעים, יחד עם הסטודנטים הנחמדים, המורים הנהדרים ובעלי הניסיון והרבה יחס אישי יוכלו לתרום רבות להתקדמותם של הסטודנטים.              מדובר על מכללה מצליחה ביותר אשר מכינה את תלמידיה היטב אל שוק העבודה. לפיכך, מספקת המכללה את ההכשרה הטובה ביותר להתמחות וכוללת הכשרה עיונית ומעשית.

לימודי עיסוי- להיות מטפלים בכירים

רפואה משלימה הפכה בשנים האחרונות לשיטת טיפול פופולארית ומבוקשת ביותר. אם בעבר לא היה לה ביקוש ורבים לא האמינו בה, היום ניתן להירשם אל מכללות רבות אשר עוסקות במגוון תחומי לימוד. לימודי רפואה משלימה כוללים שיטות וטכניקות רבות אשר דורשות זיכרון טוב, יכולת למידה,הרבה סבלנות, רגישות ויכולת התמקדות. הסטודנטים אשר שואפים למצוא עבודה במסגרתה של הרפואה המשלימה יוכלו להירשם למגוון תחומי לימוד כמו למשל- לימודי שיאצו, לימודי דמיון מודרך, לימודי פרחי באך, לימודי פסיכולוגיה, לימודי ליצנות רפואית, לימודי קשב, לימודי עיסוי ועוד, כאשר אורך המפגשים ושעות הלימוד משתנים בין קורס לקורס . קורס עיסוי למשל, כולל 30 מפגשים (180 שעות לימוד אקדמיות) וניתן לבחור בין מסלול לימודים לתואר תרפיסט מוסמך ובין לימודים לתואר תרפיסט בכיר.

לאחר רכישתם של הכלים המעשיים וסיום ההתמחות, יקבלו הסטודנטים את התעודה. לאחר מכן יוכלו הבוגרים להשתלב במגוון מקומות תעסוקה כמו למשל- מכוני ספא, בתי מלון, מוסדות טיפוליים, מסגרות חינוכיות ועוד. כמו כן, יוכלו המעסים לפתוח קליניקה פרטית ולעבוד כעצמאיים. (והרי זהו חלומם של מרבית המטפלים)

במידה ואתם מתלבטים לגבי לימודי עיסוי או כל תחום לימודים אחר, תוכלו לקבל פגישת ייעוץ. הפגישה תספק לכם את כל הידע הדרוש. בצורה זו תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה אשר תתאים לכם ביותר. לאחר שתבחרו את מסלול הלימודים, תוכלו להתחיל את המסע שלכם. זהו מסע מרתק אל עבר העולם הפנימי שלכם. מסע אשר יחזק, יחשל, יאתגר, יבגר וימלא אתכם באנרגיות חיוביות והרבה כוחות נפשיים. במהלכו אתם עשויים להתפתח בתחום הנפשי ובתחום המקצועי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובל אלביכטמן

מכללת כרכור /ספיריט

מומחים לשיקום באמצעות רפואה אלטרנטיבית ורפואה משלימה.

ע"י יובל אלביכטמן



 


מאמרים נוספים מאת יובל אלביכטמן
 
רכיבה טיפולית – לאנשים שאוהבים לעבוד עם בעלי חיים
רכיבה טיפולית – טיפול מסוג שונה, מתאים לכם ?

רפואה משלימה – לגוף, לנפש ולנשמה
רפואה משלימה – להשתחרר מהכאבים הפיזיים והנפשיים

לימודי רכיבה – איזה סוג של מטפלים אתם רוצים להיות ? הדרך שלכם מתחילה אצלנו במכללה
לימודי רכיבה – מטפלים באנשים באמצעות הסוסים

לימודי רפואה משלימה – משנה כיוון לערוץ נכון יותר
לימודי רפואה משלימה – מהפך בצורת החיים

לימודי רכיבה טיפולית- טיפול עם עוצמה
לימודי רכיבה טיפולית- דוהרים אל הבריאות

רפואה משלימה - אל תשלימו עם המצב
רפואה משלימה - לטפל בדרכים אחרות

ליצנות רפואית- מכישרון טבעי למקצוע מבוקש
ליצנות רפואית- לעשות טוב למישהו אחר

רכיבה טיפולית- קשרים אחרים
רכיבה טיפולית- חוזרים אל הטבע הרפואה המשלימה הפכה לפופולארית ביותר במהלך השנים האחרונות. בעבר, לא האמינו האנשים ביכולתה של הרפואה המשלימה, הם האמינו רק בכוחה של הרפואה המסורתית, אך עם חלוף הזמן, החלו רבים להתנסות בה ומצאו בה פתרון עבור בעיות שונות אשר לא הצליחו לקבל מענה ופיתרון במסגרתה של הרפואה הקונוונציונאלית.

לימודי עיסוי- להרגיע את הגוף
לימודי עיסוי- משהו טוב לימודי עיסוי עשויים להתאים לאנשים אשר אוהבים בני אדם ואוהבים את תחושת המגע עימם. העיסוי עשוי לעזור לאנשים רבים בני גילאים מגוונים ומצבים שונים. בעזרתו יוכלו אלו לחוש טוב יותר.

רפלקסולוגיה- על קצות האצבעות
רפלקסולוגיה- לטפל בעקב אכילס בעבר לא הייתה הרפואה המשלימה מקובלת בקרב הציבור. מרבית האנשים האמינו רק ביכולתה של הרפואה הקונוונציונאלית ומהמסורתית. עם חלוף השנים ותהליכי הגלובליזציה אשר חלו על מרבית המדינות, הפך עולמנו לקטן יותר ומגוון צורות חשיבה חדרו אל העולם המערבי. כתוצאה מכך הפכו שיטות טיפוליות זרות לחלק בלתי נפרד מדרכי הטיפול בחולים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI