דף הבית אימון אישי התמודדות עם מצבי לחץ מסיבת רווקים
מסיבת רווקים
eruimclients 04/07/13 |  צפיות: 13592

מסיבת רווקים
גברים רבים יתארו מסיבת רווקים אידיאלית בשלוש מילים אלכוהול, חשפניות, מוסיקה. לא בהכרח בסדר הזה. אולי אלה הסרטים האמריקאים שאנחנו צורכים בכמויות שלימדו אותנו שזו הדרך הנכונה והטובה ואולי היחידה לחגוג מסיבת רווקים מוצלחת. מסיבת רווקים יש לזכור היא מסיבה של גברים. רוב הגברים לא זקוקים להרבה הפעלה כדי ליהנות במסיבה בכלל או מסיבת רווקים באופן ספציפי. אלכוהול והרבה אלכוהול ושוב אלכוהול עוזרים מאד לסדר את מפלס ההנאה של המשתתפים באירוע.
מסיבת רווקים אפשר לערוך במקומות רבים. אפשר באזור קרוב למים כמו ים, בריכה או באזור הכנרת למשל. אם מזכירים ים אפשר לערוך מסיבת רווקים או מסיבת רווקות גם בלב ים על יכטה. מסיבת רווקים אפשר לערוך בסוויטה פרטית או בבית. מסיבת רווקים אפשר לחגוג בסיבוב מועדונים או ברים או שילוב של שניהם.. כל קומבינציה שעולה על הדעת וברוב המקרים גם כוללת אלכוהול תתקבל כאופציה מתאימה עבור מסיבת רווקים.
מוסיקה היא דבר חשוב באירועים בכלל וגם באירוע כמו מסיבת רווקים. כל אחד כמובן, לפי סוג המוסיקה שמדבר אליו. יש אנשים שעבורם מסיבה טובה היא רק מסיבה עם מוסיקת טראנס, אחרים מעדיפים מוסיקה אחרת. העיקר שיהיה בווליום חזק. אמרנו חשפניות? אפשר לקיים מסיבת רווקים באחד ממועדוני החשפניות הרבים שיש בארץ ואפשר גם לשכור חשפניות שיגיעו לאירוע הפרטי שלכם.
מי שמעדיף מסיבת רווקים או מסיבת רווקות ללא חשפניות, יכול לבחור ממגוון פעילויות אחרות. יש גברים המעדיפים פינוקים יוקרתיים. ספא מפנק, מסאג'ים וטיפולים אחרים שמתבצעים בסוויטה פרטית מפוארת שמחכה רק לכם. כמובן שבמקומות כאלה תיהנו גם מבר משקאות שיזרמו אליכם באופן חופשי במהלך כל הערב. אחרי הכול זו מסיבת רווקים.
ושוב בענייני אלכוהול, מי שאינו מעוניין לשכור מקום במיוחד עבור מסיבת רווקים יכול לערוך סיבוב ברים עם החברים בכל אחד מהברים או הפאבים במקום מגוריו וכמובן יהיו כאלה שיעדיפו לעשות זאת הרחק ממקום מגוריהם. מסיבת רווקים היא הזדמנות טובה לכולם לחגוג, חברים נשואים, חברים רווקים וכמובן החתן. לכולם יש תירוץ מצוין ליום שלמחרת. אחרי הכול, ככה עושים את זה גם בסרטים.
היום עם המגמה של חזרה לטבע יש גברים רבים שמקפידים על אורח חיים בריא. מסיבת רווקים רווית אלכוהול היא לא בדיוק ספל התה שלהם. אבל גם גברים אלה מעוניינים לחגוג מסיבת רווקים כדי לציין את המעבר מחיי הרווקות לחיי נישואין. כמובן שפעילות כמו ספא יכולה להתאים לחוגגים אלה וכן גם מגוון טיולים בחיק הטבע, סדנאות בתחומי העניין של החוגג וחבריו ועוד שפע של רעיונות אחרים. אחרי ככלות הכול אין דרך נכונה לחגוג מסיבת רווקים. כל מה שעושה לך כיף וגורם לך להרגיש כי מסיבת רווקים שלך היא מסיבת רווקים אולטימטיבית עבורך הוא הדרך הנכונה עבורך לחגוג מסיבת רווקים או מסיבת רווקות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eruimclients


 


מאמרים נוספים מאת eruimclients
 
מסיבת רווקים
לכל רווק יש בראש מסיבת רווקים אידאלית שהוא היה רוצה שתיערך עבורו. כולנו מכירים מסיבות רווקים מהסרטים וגם השתתפנו בכמה מסיבות רווקים בעצמנו.

מסיבת רווקים
גברים רבים יתארו מסיבת רווקים אידיאלית בשלוש מילים אלכוהול, חשפניות, מוסיקה. לא בהכרח בסדר הזה. אולי אלה הסרטים האמריקאים שאנחנו צורכים בכמויות שלימדו אותנו שזו הדרך הנכונה והטובה ואולי היחידה לחגוג מסיבת רווקים מוצלחת. מסיבת רווקים יש לזכור היא מסיבה של גברים.

שמלות כלה
קטלוג שמלות כלה 2012 יכול לעזור לכל כלה גם כלה שמתחתנת ב-2013, הרי כל כלה מחפשת את שמלת הכלה שתתאים לה בדיוק מכל הבחינות וזה לא משנה איפה נמצא אותה, העיקר שנמצא אותה בסופו של דבר. אנו יכולים להיעזר בקטלוגים שונים משנים שונות ומחנויות שונות בחרו להוציא קטלוג בעקבות מבחר מרשים שקיים אצלם.

קטלוג שמלות כלה 2009
אם יצא לנו להסתכל על קטלוג שמלות כלה 2009, סביר להניח שמצאנו שמלה שגרמה לנו לעצור ולבהות בה יותר מן הרגיל, שבדרך כלל אנו מדפדפות מהר לשמלה הבאה.

קייטרינג איכותי במרכז
אומרים שאחד הדברים שהכי זוכרים מאירוע מעבר לאולם והמוזיקה הוא האוכל.אוכל לאירוע הוא אחד ההחלטות היותר משמעויות וקשות שעומדים בפני בעלי השמחה, כך שבכל הנוגע לבחירת קייטרינג זה משהו שקצת עלול להוביל אתכם לצומת דרכים בתכנון האירוע שלכם.

קייטרינג גורמה
04/07/13 | צרכנות
על מנת לערוך אירוע מוצלח ישנה חשיבות למספר מרכיבים כאשר האוכל והכיבוד באירוע הוא אחד הבולטים שבין המרכיבים הללו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI